İşlem yapılıpta başarıya ulaşılması en zor bölge burası. Mükemmel bir şekilde işlem yapılıp göze kusursuz gibi görünse bile siz bu jantla fren yaptığınızda jantın bu bölgesinde fren pabucuyla arasındaki sürtünme daha farklı tepki verecek ve jantın her turunda bisiklet sarsılacak diye düşünüyorum. Test etmek isteyenler jant fren yüzeyinin küçük bir kısmına farklı bir madde sürebilir veya zımparalamayı deneyebilir, ister yağla, ister balla deneyin, jantın geride kalan kısmıyla daha farklı bir sürtünmeye sahip olacağı için jantın her bir turunda bu bölgeyi hissedeceksiniz. Tırtıklı, özel bir yapısı var 10'a yakın kanal var jant fren yüzeyinde. Bu kanallları siz tamamen yok edeceksiniz. Üstelik jantın genişiğini milimetre cinsinden de olsa incelteceksiniz.
Fantezi amaçlı bir proje olarak denenebilir, fakat uğraştığınıza değmeyecek, ne kadar uğraşırsanız uğraşın bu jant size 80 km/h ile indiğiniz bir yokuşta güven verecek hale asla gelemeyecek, hele ki virajlı bir inişte


Üstelik ön jant, her anormal tepki direk olarak gidonda hissedilecek...
Yapılabilecek en akıllıca şey (eğer avrupada olsaydık) Vision ile irtibata geçip kaza desteği istemeniz olacaktı. Fakat Türkiye'de oluşumuz büyük dezavantaj, çünkü jantı fabrikaya yollamanızı isteyecekler, sadece çemberi fabrikada uygun ve size özel bir fiyattan değiştirip size geri yollayacaklar. Fakat hem gidiş hem geliş kargo parasını siz ödeceyeksiniz ve tutar 100 doları kesinlikle geçecektir. Vision Türkiye'de bulunmadığı için bu seçeneği de çizmek zorundayız
Çoğu büyük firmanın sadece çemberini bulabiliyorsunuz fakat Vision bu firmalardan biri ne yazık ki değil.