Scudo Sports

Forumda 130 km pedal kesmeden antreman deneyimi olan var mı?

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
@NEVRES KMERica ederim Nevres hanım. Ben sadece klasik ritüeli uyguladım. Sizin bir defa görmeniz yetmiş. Tebrik ediyorum. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: NEVRES KME
Scudo
tebrikler tuna bey
şimdi burada rakımlar kaç idi 157 km de mola yaptınızmı ,
pedal kestinizmi ?
bunu neden soruyorum çünki 160 km de pedal kesmeden giden iki dostum var onlar birinci sırada 160 km de ortalama 39 eğimler 3-4 arası olmuş ,

@tuna karahan

evet 157 km de pedal kesildimi..?
rotanıza baktım sahilden gidip gelmişşinizde rakım 1899 metre mi orada kafam karıştı ?
anladığım kadarı ile avatardan yol bisikleti kullandınız bu etapta ,,
170 metre gözüküyor orada elevationda orada değişik bi durum söz konusu gibi,,


topik güncelleme,,


Genel Yönetici https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar29473_33.gif

Üyelik tarihi13 Şubat 2010NeredenEskişehir'de yaşıyorYaş37

evet forumda ferhat köse dostumun başarısını güncelleyeceğim,,
şerif dostum ile ilk 160 km de pedal kesmeyerek müthiş bir ortalama ile başı çekiyorlar
ortalama 39 dur ,

ve ferhat dostumun mesajı

rotanın bir kısmı iniş ağırlıklı(yüzde 3-4) bir kısmı yüzde 3-4 yukarı doğruydu rüzgar hafif arkadan destekliyordu ama asıl sebep Şerifin üstün performansıydı tek başına da 39 ortalama gittiğim yerler oldu ama 70-80 km yi geçmedi.Şerif ile bunu 160 km yaptık.Şerifi de kimse küçümsemesin sezon kapanışı yol yarışında son sprinte kadar kafaya oynayanların hemen arkasında son düzlüğe giren bir kardeşimiz.Sprint antremanı olmadıgından dereceye giremedi belki


bu da gösteriyorki partnerin önemi büyüktür,,




İsmail.Emre.Padır
https://www.bisikletforum.com/images/statusicon/user-offline.png

https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar64374_5.gif


Üyelik tarihi31 Ekim 2012NeredenİstanbulYaş23

ikinci olarak ismail dostumun dereceside dikkate değer

120 km de ortalama 25 asla pedal kesilmemiş,,

evet başka başarıları olan var ise bu başarılarını bizim ile paylaşır iseler memnun kalırım,,
 
geri dönüş yolunda bebek te su soda çikolata takviyesi için durmuştum sadece. bir de malum trafikte durmalar oldu. özellikle geri dönüşte bazı sektörleri gözüme kestirmiştim. kırmızı ışıklar bütün şevkimi kaçırdı :) bir de biraz ters yönde gittim diye hatırlıyorum. kaldırımdan.
 
rota sahilden gibi gözükse de bahçeköyden içeri girip göktürke doğru kıvrılıyor ki çok sağlam yokuşlar var orada. 170 metre görünen sanırım rota üzerinde en çok rakım kazanılan kayıtlı yokuşun yüksekliği. gene e5 üzerinde güzel yokuşlar var. cat 3,4 baya bir yokuş var rota üzerinde. 12 kg lık bir yol bisikleti ile yapıldı tur bu arada.
 
@tuna karahan

tuna dostum bi önerim var avrupa yakada tam ring bi etap çiz ve bura tam ring olsun
şimdi ara vermiş isen birden yükleme olmaz
yavaş yavaş başlarsın örnek 70 km de pedal kesmeden etabı bitirirsin ve dereceleri eğimleri buraya yazarsın
bu topikte ben çalışmalar yapacağım ve sonuçları yazacağım önce bu pazar 74.4 km de pedal kesmeden devam edeceğiz bunun 10 km si toprak yol ilk kez gireceğim oraya tabi 13 eğimlerden sonra şilenin 6-7 eğimleri olacak 6 adet , en başta tabi ora asfalt ama toprakta eğimler sert olursa iş zorlaşacak
bisiklet tam hibrit oldu 28 jant modifiye oldu karbon,
teker 700 x 32 düz toprak tekeri ağır stabilize tekeri ve asfaltta fena sayılmaz maxxis over driver ,,

@tuna karahan

evet göktürk 'ü biliyorum oralar iyi...12 kilo fazla tabi ama zamanla daha iyisini alırsın ,,

@tuna karahan

evet sorun zati trafikte durma olayı
bu nedenle dediğim gibi öyle bi etap çıkışı yapacanki trafik az olacak ve bitirdiğin yerdede trafik az olacak ,,
 
bisikletin ağırlığı o zaman ki kadro tercihimden dolayıydı. şimdi 9-9,5 kg sürüş ağırlığı var. su pompa yedek iç lastikler vs vs dahil. ama çellik kadro daha bir keyifli gidiyordu yolda açıkçası, alu ya göre.

ara verdim kış dolayısıyla tabii. roller üstünde biraz başlayayım dedim evde ama insan tırsıyor roller da :)
 
evet bu pazar alacağımız eğimler bura bıçkıdereden sonra gelen en sonda 13 eğimi göreceğimiz 4.5 km lik üst üste gelen rampalar ,,

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p206x206/1384058_651615681537676_1981948844_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/954766_586071954758716_816584928_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/946628_585631928136052_1379929054_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/p206x206/405963_580903705275541_1051228719_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/405963_580903701942208_801531940_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/405963_580903698608875_954326237_n.jpg
 
Kudret abi buraya yazmaya baslarsam bitmez bende verdigim ornek en son olandi.Antalta turunun ilk 185 km si mola yoktu ruzgar karsidan esiyordu 30 ortalama

iki uc yil once eskisehir bursa molasiz 150 km oldu 33 ortalama
İnegole kofte yemeye gidiyorum her sene gidis kofteci orhan 112 km ortalama 33-35 oluyor.
İznik turumun ilk 130 km si molasiz 33 ortalama
Bunlarin disinda sayisiz 50-100 km antreman surusleri de var.

Buraya yeniden yazmak istiyorum ben performans konusunda hicbirseyim daha cok yolun basindayim hala surekli birseyler ogrenecegim insanlardan surekli bilgiler topluyorum.insan vucudunun yapabilecekleri cok daha fazla.Yurtdisindaki amator bisikletciler bile bu degerlerden cok cok iyiler.ve yine eklemek istiyorum genclerin kulaklarina girsin diye bisikletlerinize yatirim yapmayin kendinize yatirim yapin.carbon sevdasindan ust gurup donanim askindan vaz gecin onlar nasilsa alinir.nabiz saatiniz kadans saatiniz muhakkak olsun ekonominiz musait ise power metreniz olsun bilincli antreman programiniz olsun mumkun ise bir takima girin gidebildiginiz her yarisa girin herbiri ayri tecrubedir.

Tabi bunlari performans bisikletciligi yapmak isteyenler icin yaziyorum yoksa bisiklete binis sitilleri farklidir.gezi tur olayi icin haftasonu eglence surusleri icin sosyal guruplar icin ulasim araci olarak kullananlar icin hicbirsey diyemem nasil keyif aliyorlar ise oyle binebilirler bu tamamen kisisel bir tercihtir.Bisiklet kullaniminda ilk belirlenmesi gereken sey nasil binecegine karar verilmis olmasidir.

Ve son olarak kimseyle sidik yarisina ne perfoans olarak nede bisiklet donanimi olarak girmeyin kendiniz ile yarisin kendi degerlerinizi kayit edip onu yukseltin hazir olunca da genel yarislara katilin yerinizi anlayin.

Tum bunlar kendi fikirlerim tavsiyelerimdir ornek alip.almamak size kalmistir kesin dogru budur diyemem.
 
160 km körfez antrenmanı :) camelbak 2 tane 750 ml matara ile yapmıştım 5 saat gibi birşey sürmüştü :) evden arabalı vapura kadar nonstop en sevdiğim antrenman stilidir.
 
Bisiklet kullanımında ilk belirlenmesi gereken sey nasıl binecegine karar verilmis olmasıdır.

en önemlisi bu tabi,,
ferhat dostum sen mükemmel bir örneksin bence ,,
evet kendimiz ile yarışıyoruz kimse ile derdimiz yok tabi kendi şahsıma valla forumda var ise 50 yaş üstü çalışan onların değerleri ve tecrübeleri bana ışık tutar
evet bu iş bence genç işi yani 100 km de durmadan basmak hemde 13 eğimlerde ama ben sınırlarımın nerede olduğunu anlayacağım
bu çok önemli tabi,
şimdi 70.7 km de ne olduğumu gördüm molasız ,6-7 eğimler 6 adet şile rampası gerçi 5 adet uzun var bi de kısa var 6 ıncı ,
ondan sonra köylerdeki kısa ama etkili duvar rampalar ,akabinde darlıktan ta göçbeyli köyüne kadar tatlı eğimler ama 13 değil
bıçkıdereden sonra gelen 4.5 km lik rampalar silsilesi sıkı tabi sonda 13 eğim olmkata ve üzerine 10 km toprak yol burada eğimlerin ne olduğunu bu pazar bizzat sahada göreceğim
ferhat dostum farkında isen bu istanbulda çok yol bisikletçisi var ama anadolu yakada hepsi neden ise bi tutturmuş sabiha diye ya da formula ya da istanbul bulvar yolu yada şekerpınar buralarda kahredici 13 eğim ben görmedim ,
benim etaplarıma yol bisikletçisi asla gelemez çünki konforlu olmaz 10 km lik toprak yolda ne yapacak 23-28 hacimli yolcu ,
ama erkan közen değişik bi adamdır o gelir o beni çok sever ve beni asla yalnız bırakmaz beni geçer tozunu yerim ben onun altında 50 diş vardır benim 44 önemli değil biz aynı etapta kendimiz ile yarıştık bu bisiklet forumda birbirimizle sidik yarışına girmedik benim en üzüldüğüm nokta benim bu forumda yalnış anlaşılmam
evet ben hep kendim ile yarıştım etaplarımda bundan sonrada öyle olacak bu topik çok uzun sürebilir çünki benim hedefim uzun vadeye yayıldı 100 km de pedal kesmemek akabinde 130 km de pedal kesmemek bu topik tahminimce 2014 ün sonuna kadar gidebilir çünki ben bi şeyi kafama koyar isem ölene kadar o yolda giderim.

@Mehmet Ser

helal memo ,
evet kartepenin ası ,,
160 km de pedal kestinmi memo ,? ve ortalama kaç idi ?
tam güzergah nasıl idi .?
 
düz yol hariç 100 km pedal kesmemek 3000 kalori yaktırır. dengesiz beslenme, sigara varsa denemeyi düşünmeyin, kalpten gidersiniz.

rampalarda 100 km gitmek demek düz yolda 170 km hatta 200 km gitmek gibidir, düz yolda sahil yolunda 100-150 km gitmenin hiç bir kondüsyona etkisi yok...

benim km saatini evden çıkınca ve gelince sıfırlarım, caddebostan, kadıköy, fenerbahçe, bostancı, başıbüyük-aydos dönüş bostancı bağdat cad. trafik vs ile ortalama 20.69 km mesafe 55 km

aydosa çıkarken rampaları 8-9 km hız ile çıkıyoruz ortalama normal bence:evil:
 
@İsa İhsan Akdoğan


isa söylediğin doğru
yani,,
bu 100 km asla düz yol değil (benim yapacağım bu pazarki yol) zati 74. 4 km si yapacağız erkan közen ile
burada 13 eğimlerden sonra gelecek olan bi adet 10 km lik toprak yol olacak buradaki derecem 4 saat olabilir sanırım ortalamam düşük çıkacak etap gerçekten zor şile rampaları 6 adet 5 tanesi uzun biri çok uzun biri kısa ,
ve köylerdeki eğimler dik ama kısa ,ve bıçkıdereden sonra gelen 4.5 km lik rampalar silsilesi üst üste geliyor sonda 13 eğim ve soldan direk 10 km toprak yol oradan darlık-oradan mundarlı-oradan ovacık-oradan göçbeylide son fazla eğimler darlıktan göçbeyliye kadar yok ,,

ikinci doğrun,
sigara ve alkol kullananları zati almam tura ,ve de kalp ameliyatı geçirenleri ve de şeker hastası olanları ilaca bağlı olanları asla almam gerek burada gerekse diğer topikte biliyorsun sürekli yazdım bu konuyu ,,
 
74.4 antreman serileri -
non stop pedal

5 ocak pazar

kurallar

1- 18 yaş altı ekipçe kabul edilmemektedir
2- herhangi bir hastalığı olanların katılması sakıncalıdır
ilaca bağlı olanların ve kalp ameliyatı geçirenlerin ,yüksek tansiyonu olanların,
3- asla pedal kesilmeyecek 6-7-10-13 eğimler süratle alınacak ve 10 km lik toprak yolda asla durulmayacaktır
4- tüm dereceleri yazacağız

etapa hazır olanlar
1- kerim -26 jant-44 diş
2- erkan 28 yol -28 hacim teker 50 diş 3 yaprak
3- kudret hibrit karbon 44 diş 700 x 32 teker

saat 08.30 çıkış dudullu varış göçbeyli ,,


74.4 km güzergah ..

(link)
 
Ben daha bu işi öğrenmeye yeni başlıyorum :) değerlerim düşük :)
40kmlik bir tur yapmıştım yazın kendimi denemek için ilk 16km %3-5 arası eğim geriye kalan 24km ise nispeten düzdü eğim neredeyse yok gibiydi. toplamda 3 saat 37 dk oldu bir 40 dk civarı mola vemiştim 2 sefer 20dklik
eğimli 16kmyi sürmem 2 saatimi aldı sonraki 24ü 1 saatte aldım. ortalamam 13.3 civarı tam hatırlayamıyorum şimdi hesabını yaptım böyle çıkıyor.
bunun üzerinden 5 ay geçti ve o zaman 6-7 ile çıktığım yokuşları şimdi 20 ile çıkabiliyorum. Max görüdğüm hız 37km/h idi şimdi 42km/h çıkabiliyorum bisikletim de dağ bisikleti bianchi speed 1000 18kg 1.95 lastiklerle
kendimi daha geliştirip bir yol bisikleti almak istiyorum bakalım kısmet :)
 
@Mert Ahmet

mert bey tebrikler kesinlikle bu topik herkese mal olmuştur şu neden ötürü burada herkes bence derecelerini yazsın
ve pedal kesmeden makara yapsın bu topik onun için ,bu pazar 74.4 km de pedal kesmeden devam edeceğiz
etapta 13 eğimler ve 10 km de toprak yol var dereceleri kesin yazacağım
ve akabinde burada daha çok çalışma yapacağız her defasında dereceleri yazacağım amaç aynı etabı uzatarak ,100 km de pedal kesmeden gitmek bu topik çok uzun sürebilir diğer topik ile

bu topik herkese mal olmuştur
yeterki insanlar pedal kesmesin ve asla mola vermesin gerek 30 km de gerekse 160 km de ve neticeleri yazsınlar tekniklerini yazsınlar hatalarını yazsınlar ,yol bisikletine geçtiğiniz an 50 dişe tabi farkedecek durum
yalnız benim tarzım yol değil cyclo cross yol bisikletçiliğine daha yakınım
benim etaplarımda toprak yollar vardır 28 jantla girerim ve bisiklet tamamı ile hibrittir ve düz toprak zeminde gider ağır stabilizede gider ve asfaltta
asfaltta ,700 x 32 tabi 23 hacim kadar hızlı değil ama 23 hacimlerinde toprak zeminde işi zor olur ,
 
@İsa İhsan Akdoğan

İhsan bey kalori hesabini nasil yaptiniz bilmiyorum ama bunun satandardi olmaz 100 km yi 120 nabiz 80 kadans ile 25 ortalama giderim 1000 kalori yakarim 160 nabiz 110 kadans 35 ortalama giderim 4000 kalori yakarim.benim yag endeksim yuzde onun altindadir hic yakmaz baskasi yuzde 15 tir cok yakar.degerleri salladim ama anlatmak istedigim degisken oldugu.

Duz yol 20 km sprint antremani yaparsiniz nabziniz 180 lere cikar sizin o duz yol 100 km faydasi olmaz dediginizin iki kati fayda alirsiniz sadece 20 km de.kezza yuksek kadans antremani yaparsiniz 30-40 km de iflahiniz kesilir.

Sigara konusunu burada yazmayayim onda da bazi hatalariniz var ozelden konusabiliriz bunu burada kotu ornek teskil etmek istemem.

Rampa mevzusu ise yine ayni 45 kiloluk sporcu ile 75 kiloluk sporcu arasinda cok fark var hem harcanan enerji hemde cikis hizi acisindan.

Kissadan hisse nasil cevirdiginiz hangi gucte hangi kadansta hangi nabizda bunlar cok onemli etkenler.o yuzden israr ile yaziyorum yatirimi sporcu kendine yapsin bisiklet nasilsa yukseltilir diye.Amacim tartismak degil lutfen yanlis anlamayin performans bisikletciligi pek cok etkene baglidir.bilincli antreman ve kisisel yasam sekli gerektirir.Buradan kendi gelisimim icin ogrendiklerimin bir kismini yaziyorim ki yeni baslayan arkadaslar belki faydalanir diye.
 
Düz yol bile olsa 100 km pedal kesmeden tek başına ort 30-35 iyi antenman gerektirir.Özellikle eğimi fazla olmayan ama uzun olan in-çıklar hızı korumak için basmak zorunda kalmak yıpratır.Ferhat beyin dediği gibi düz yolda da çok iyi kondüsyon yapılabilir.
 
@özcan yılmaz

şerif dostum ile ferhat dostumun turu 160 km de eğimler en fazla 4 idi ama ortalama dehşet oldu tabi 39 bence ultra bi sonuç üstelik asla mola yapmadılar bu son derece büyük bi başarıdır
ayrıca 185 km asla mola yapmadı ferhat dostum ortalaması 30 idi buda son derecede iyi bi derecedir..
 
evet forumda topiği sürekli güncel tutacağım 130 km de kimler pedal kesmeden devam etti yani mola yapmadı bu önemli
ayrıca güzergahta eğimler kaç idi ,



rekorların güncellenmesi ,


Genel Yönetici https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar29473_33.gif

Üyelik tarihi13 Şubat 2010NeredenEskişehir'de yaşıyorYaş37

evet forumda ferhat köse dostumun başarısını güncelleyeceğim,,
şerif dostum ile ilk 160 km de pedal kesmeyerek müthiş bir ortalama ile başı çekiyorlar
ortalama 39 dur ,

ve ferhat dostumun mesajı

rotanın bir kısmı iniş ağırlıklı(yüzde 3-4) bir kısmı yüzde 3-4 yukarı doğruydu rüzgar hafif arkadan destekliyordu ama asıl sebep Şerifin üstün performansıydı tek başına da 39 ortalama gittiğim yerler oldu ama 70-80 km yi geçmedi.Şerif ile bunu 160 km yaptık.Şerifi de kimse küçümsemesin sezon kapanışı yol yarışında son sprinte kadar kafaya oynayanların hemen arkasında son düzlüğe giren bir kardeşimiz.Sprint antremanı olmadıgından dereceye giremedi belki


bu da gösteriyorki partnerin önemi büyüktür,,
ayrıca ferhat dostum 185 km boyunca asla mola yapmamıştır ortalaması 30 dur




İsmail.Emre.Padır
https://www.bisikletforum.com/images/statusicon/user-offline.png

https://www.bisikletforum.com/customavatars/avatar64374_5.gif


Üyelik tarihi31 Ekim 2012NeredenİstanbulYaş23

ikinci olarak ismail dostumun dereceside dikkate değer

120 km de ortalama 25 asla pedal kesilmemiş,,




evet başka başarıları olan var ise bu başarılarını bizim ile paylaşır iseler memnun kalırım,,

evet topiğin başlığı 130 km de pedal kesmeden antreman deneyimi olan varmı idi.
kendi şahsıma benim yok en son 70.7 km de var 3 saat 35 dakika sele üstünde oldum asla mola olmadı tabi matematiksel olarak 19.47 ortalama çıkar yaşa göre durumlar değişebiliyor
tabi forumda 50 yaş üstü var ise onun dereceleri benimkinden üstün olabilir yalnız bisikletimin teknik özellikleride bence yetersiz yani 44 dişte kalıyorum
tabi 48 dişe geçilir ise durum değişecekte ama zaman ne gösterir bakacağız
evet hedefimi verdim 100 km de durmadan mola vermeden devam etmek
ama önce 74.4 km de pedal kesmeden pişeceğim 13 eğimler ve 10 km toprak yolda ,,
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri