MutluGezgin
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 22 Kasım 2021
- Mesaj
- 543
- Tepki
- 594
- Yaş
- 48
- Şehir
- Niğde
- İsim
- Ali
- Başlangıç
- 1983—84
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Türkçede bir sürü argo deyim var, "bilmem ne olsaydı, bilmem ne olurdu"... Ben bu yarışı böyle görüyorum.
Safety car sonucu liderin değiştiği o kadar çok yarış var ki.. bu sporun parçası ve Merc buna hazırlıklı olmalıydı. Hazırlıksız yakalandıysa suçu dışarıda aramasın. Plan B ve C her zaman yedekte durmak zorunda.
Ha başka bir açıdan da, kural kuraldır. Ama maksat yarış ise, yarışı safety car ile bitirmek mi esas olan yoksa yarışarak bitirmek mi? FIA de yarışın kardeşim demiş....
Safety car arkasına sığınıp yarışı default olarak kazanmak istemek de bence çok etik değil, ki kanat yükseklikleri ile oynayarak illegal avantaj sağlayan ve sabıkalı bir takım bu. Safety car olayını futbolda son dakikada kazanılan bir free kick ile maçı kazanmak gibi düşünün, rakibin 90 dk daha üstün olmasının hiç bir önemi kalmıyor.
Safety car sonucu liderin değiştiği o kadar çok yarış var ki.. bu sporun parçası ve Merc buna hazırlıklı olmalıydı. Hazırlıksız yakalandıysa suçu dışarıda aramasın. Plan B ve C her zaman yedekte durmak zorunda.
Ha başka bir açıdan da, kural kuraldır. Ama maksat yarış ise, yarışı safety car ile bitirmek mi esas olan yoksa yarışarak bitirmek mi? FIA de yarışın kardeşim demiş....
Safety car arkasına sığınıp yarışı default olarak kazanmak istemek de bence çok etik değil, ki kanat yükseklikleri ile oynayarak illegal avantaj sağlayan ve sabıkalı bir takım bu. Safety car olayını futbolda son dakikada kazanılan bir free kick ile maçı kazanmak gibi düşünün, rakibin 90 dk daha üstün olmasının hiç bir önemi kalmıyor.