Scudo Sports

Foil vs SuperSix Evo

tuncay arkadaşa katılıyorum. Şayet esnemezlik katsayısı hangisinin yüksek ise onu tercih etmek gerek. Kabloların içten geçmesi konusunda sizin bisikletle yapacağınız ortalama hız nedir?? Kabloların kadronun içinden yapılmasının nedeni rüzgara karşı direnci minimize etmeye yönelik bir teknolojidir görsellik için yapılmış bir şey değildir. ortalama hızınız 100 km lik mesafede 40 ın üstünde değilse boşuna fazla para verilir. Şayet bu hızları aşacaksanız içten kablolu almak ve kadronun esnemezliğinin fazla olması muhakkak tercih edilmesi gereken kadrodur. Ben tercihimi bu şekilde yapardım :)
 
Scudo
Hız rekoru kırmak gibi bir niyetim elbette yok. :) kadronun esnemezliği tabiki benim için önemli, Foili çok beğendiğimden ziyade, canondale'i de çok beğendiğim için ikilemde kaldım zaten.

Benim en çok üzerinde durduğum konu iki kadro arasındaki açı farkları, ve kadro teknolojileri nasıl bir sürüş zevki verebilir, hangi durumlarda dezavantaj yaşarım hangi durumlar hangi kadroyla lehime olabilir.

Kabloların içeride olması görsellik olarak elbette güzel duruyor ama benim için olmaz ise olmaz değil. Bisiklet üzerindeyken kabloların görüntüsünü düşünecek değilim, bisiklet üzerindeyken hissettiğim duygular daha önemli tabiki.
 
@orhan bural
Hocam,attığınız incelemelere göre yorum yapacak olursam kesinlikle cannondale derdim,
Yazılanlara göre aerodinamiklik dışıında neredeyse her konuda cannondale daha üstün,incelemede akıcı,çevik,virajlar konusunda başarılı ve genel olarak her tür duruma uygun bir bisiklet olarak tanımlamışlar,di2 elektronik vites sisteminin montajının yapılma imkanının olmamasını tek eksisi olarak göstermişler(dışarıdan kablolama nedeniyle)

Şu cümle bence olayı tanımlıyor: The SuperSix Evo 5 is chameleon-like in nature. It can be both a smooth-riding sportive speedster and a rapid accelerator that can cope with rough surfaces one minute and sprint attacks the next.

Dediğim gibi her duruma uygun bukalemun gibi bir bisiklet denilmiş,şahşi fikrimde cannondale almanızdan yana.Umarım yardımcı olmuşumdur;)
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan64
Bu arada fikirleriyle, yorumlarıyla katkıda bulunan, yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum.
 
biri porshe biri Ferrari seçim çok zor hocam allah kolaylık versin.
bence yanlış seçim yapma ihtimalin yok hangisi bedenine göreyse hangisinin fiyatı cebine dostsa onu al derim 2 side muhteşem..
ben evo diyorum efsane olduğundan dolayı birde renginden dolayı.
 
Giant'ın yaptığı esnemezlik testleri. İlki sürüş sırasındaki esnemezlik, ikincisi ise pedal kuvvetindeki esnemezlik katsayıları. Tahminen Foil, Addict ile aynı metaryeli kullanıyordur.

http://i.imgur.com/xjDXoYk.png

http://i.imgur.com/1YMd5cH.png

Benim bu testte en çok dikkatimi çeken alüminyum TCR SL kadronun çoğu karbon kadroyu tokatlaması. Giant iyi iş çıkarmış gerçekten.
 
Supersix kadro, Himod olan değil. Kısacası daha alt model. Foil'de böyle bir ayrım var mı bilmiyorum.

Fakat bakmak gereken ilk konu, kadro ihtiyaçları.
Foil daha aerodinamik bir kadroyken supersix'in böyle bir iddiası yok.

Okumadım daha önce yazıldı mı fakat, içten kablolamanın maliyeti için herhangi bir etkisi yok. Kullanım olarak ise, içten kablolama daha kötü. Bakım başta olmak üzere, montajı da vites geçişlerine etkisi de kötü.

Bir diğer çok önemli konu da kadro geometrileri. Hangi kadronun geometrisi size daha uygun ona bakmak gerek.
 
Birde olaya hergün bakacağın bir oyuncak gözüyle bak , sonuçta gözüne ve ruhuna hitap edecek , ikisindede pişmanlık yaşamayacağın kesin :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: MehmetAliB.
Sanırım Cannodale'de karar kıldım ama EVO 5 olmayabilir. Ciddi bir hesap kitap yapmam lazım. :D
 
Demekki son karar verici bizler değilmişiz , paraymış :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Bütçe önemli tabiki, ama sınırları baya bir zorlayacağız gibi...:)
 
Hayirli olsun bisikletiniz. Benim en sevdigim renk uyumlarindan birini alip beni mutlu ettiginiz icin tesekkurler :D

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Hayırlı uğurlu olsun. Çok şık bir bisiklet. Kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
 
@Uras Cumhuriyet

:D Tesekkurler.

@Ömer KARAN

Tesekkur ederim, henuz kullanma firsatim olmadi ama en kisa zamanda insallah.
 
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasin binin insallah renkleri bwnde sevdim sade ve şık

GT-I9500 cihazımdan tapatalk ile gönderildi. Bu nedenle Türkçe imla hataları içerebilir. Kusura bakmayın.
 
İçten kablolama şüphesiz daha güzel gözüküyor. Ama dıştan kablolamanın avantajları benim için içten kablolamanın güzelliğinden daha ön planda. Bu kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Dıştan kablolama sorun durumunda müdahale etmenin kolaylığı, vites geçişlerindeki akıcılık avantajı, hafiflik ve montaj kolaylığı gibi nedenlerle benim için daha tercih edilebilirliği fazla @Ulaş Çavuşoğlu
 
Geri