doğan_69
Daimi Üye
- Kayıt
- 14 Ağustos 2012
- Mesaj
- 392
- Tepki
- 315
- Şehir
- esenler
http://t1311.hizliresim.com/1h/u/uwq4d.jpghttp://u1311.hizliresim.com/1h/u/uwq52.jpghttp://u1311.hizliresim.com/1h/u/uwq64.jpghttp://t1311.hizliresim.com/1h/u/uwq6z.jpghttp://u1311.hizliresim.com/1h/u/uwq7m.jpghttp://u1311.hizliresim.com/1h/u/uwq8r.jpghttp://u1311.hizliresim.com/1h/u/uwq9s.jpg
Frame : Izalco Team Carbon
Fork : Focus CRF T4 Carbon
Wheelset : Fulcrum WH-CEX 6.5
Gear ratio Compact front: 50/34 rear: 11-28
Gear ratio Race front: 53/39, rear: 11-28
Number of Gears : 20
Rear derailleur : SRAM Force
Crankset : SRAM Force
Brakes : SRAM Force
Handlebar : 3T Ergonova Pro
Color : Black/White
Merhabalar;
Arkadaşlar hayalimdeki bisikletime kavuştum sonunda ve bunu birkaç fotoğraf ve izlenimlerimle beraber sizinle paylaşmak istedim..
Kendimi bildim bileli bisikletle haşır neşirim son 8 senedir yol bisikleti kullanıyorum değişik marka modellerde bisiklet kullandım Karbon deneyimini ilk kez bu bisiklet ile yaşadım ve yol bisikleti deneyimi olan bir insan karbon kadro-aluminyum kadro-diğer alaşım kadrolar arasındaki farkı ivmelenme sırasında bozuk yolda bence belirgin bir şekilde anlayabilir yani karbon demek sadece hafiflik demek değil sürüşe başlarken yolda akarken biraz daha konfor demek..burada doğru kadro boyu seçmekte önemli 1.90 boyuma Focus un 58 kadrosu çok iyi geldi diyebilirim..
Gelelim vites-fren guruplarına:çocukluğumuzdan beri shimano ismiyle büyüdük..markası bile ne olduğu belli olmayan bisikletlere sırf çekici gelsin diye shimano stickerları yapıştırırlardı..bende 27 yaşıma kadar shimano'nun ultegra sınıfına kadar olan gurupsetlerini deneme fırsatım oldu..Ancak bisikletimin üzerinde kurulu olan Sram-Force benim bütün ezberlerimi önyargılarımı ortadan kaldırdı ve karşılaştırma yapacak olursak sram ın daha seri ve sessiz geçişlere sahip olduğunu söyleyebilirim..Büyükten küçük aynakola geçerken ayağım hafiflemese geçtiğini farketmicem o derece
Frenler ise şuan beni tatmin edecek düzeyde durma mesafesi olaraktan hiç üzmedi beni..
Bisikletle ilgili ilk izlenimlerim bunlar..Daha güzel fotoğrafları güneşli bir istanbul pazarında çekebilirsem tekrar konuya dahil edeceğim..
Son olarak;
Bisikleti alırken maddi-manevi herşekilde kararlarıma saygı duyup destek olan aileme...
Bisikleti alırken bana yapabilceği hertürlü kolaylığı yapan forumumuzdan Serkan abiye..
Veee değerli fikirleriyle bana yardımcı olan yine forumdan ve Avrupa Yakası Pedal Gurubu'ndan Mehmet Kendir abime... TEŞEKKÜRLERİMİ bir borç bilirim..
Dilerim herkes gönlündeki bisikleti bir gün alıp kazasız belasız kaskı yer görmeden kullanma şansına sahip olur..herkese sağlıklı bol pedallı günler:alkis:
Frame : Izalco Team Carbon
Fork : Focus CRF T4 Carbon
Wheelset : Fulcrum WH-CEX 6.5
Gear ratio Compact front: 50/34 rear: 11-28
Gear ratio Race front: 53/39, rear: 11-28
Number of Gears : 20
Rear derailleur : SRAM Force
Crankset : SRAM Force
Brakes : SRAM Force
Handlebar : 3T Ergonova Pro
Color : Black/White
Merhabalar;
Arkadaşlar hayalimdeki bisikletime kavuştum sonunda ve bunu birkaç fotoğraf ve izlenimlerimle beraber sizinle paylaşmak istedim..
Kendimi bildim bileli bisikletle haşır neşirim son 8 senedir yol bisikleti kullanıyorum değişik marka modellerde bisiklet kullandım Karbon deneyimini ilk kez bu bisiklet ile yaşadım ve yol bisikleti deneyimi olan bir insan karbon kadro-aluminyum kadro-diğer alaşım kadrolar arasındaki farkı ivmelenme sırasında bozuk yolda bence belirgin bir şekilde anlayabilir yani karbon demek sadece hafiflik demek değil sürüşe başlarken yolda akarken biraz daha konfor demek..burada doğru kadro boyu seçmekte önemli 1.90 boyuma Focus un 58 kadrosu çok iyi geldi diyebilirim..
Gelelim vites-fren guruplarına:çocukluğumuzdan beri shimano ismiyle büyüdük..markası bile ne olduğu belli olmayan bisikletlere sırf çekici gelsin diye shimano stickerları yapıştırırlardı..bende 27 yaşıma kadar shimano'nun ultegra sınıfına kadar olan gurupsetlerini deneme fırsatım oldu..Ancak bisikletimin üzerinde kurulu olan Sram-Force benim bütün ezberlerimi önyargılarımı ortadan kaldırdı ve karşılaştırma yapacak olursak sram ın daha seri ve sessiz geçişlere sahip olduğunu söyleyebilirim..Büyükten küçük aynakola geçerken ayağım hafiflemese geçtiğini farketmicem o derece
Bisikletle ilgili ilk izlenimlerim bunlar..Daha güzel fotoğrafları güneşli bir istanbul pazarında çekebilirsem tekrar konuya dahil edeceğim..
Son olarak;
Bisikleti alırken maddi-manevi herşekilde kararlarıma saygı duyup destek olan aileme...
Bisikleti alırken bana yapabilceği hertürlü kolaylığı yapan forumumuzdan Serkan abiye..
Veee değerli fikirleriyle bana yardımcı olan yine forumdan ve Avrupa Yakası Pedal Gurubu'ndan Mehmet Kendir abime... TEŞEKKÜRLERİMİ bir borç bilirim..
Dilerim herkes gönlündeki bisikleti bir gün alıp kazasız belasız kaskı yer görmeden kullanma şansına sahip olur..herkese sağlıklı bol pedallı günler:alkis:


