Scudo Sports

İnceleme Focus Izalco Max Disc 9.7

Kıymetli ahbabım aero bisikletler çok güzel tırmanabiliyor. Scultura ile en küçük yani 32 dişli de 7-8 km hızla tırmandığım Kayseri kuzey çevre yolundaki %5 eğimli rampayı karbon aero bisikletimle 28 dişli 12-13 km/h ile Tırmandım tabi bunda son dönemdeki tırmanış antrenmanlarımın faydası mutlaka olmuştur. Ancak bu kadar belirgin olmazdı.
Sizin Fokus harika bir aero bisiklet. 😉
Hocam Focus özde değil sözde aero bence :) . Çok keskin hatları yok bi reacto değil.
Açıkçası performansım arttığını pr lardan söyleyebilirim ama temel nedeni eskiye göre daha çok bisiklet sürmem . Hala hakkını veremiyorum bisikletin ama sezonda hedefim haftada 100 km ortalama yapıp seneyi 5000km üzerinde kapatmak.
senin bisikletin de ben hayranıyım umarım yan yana gelirler bi gün
 
Scudo
bisiklet adaşım sn Tufan Sağnak dan benden daha iyi bi inceleme olmuş, nispeten daha objektif bi kıyaslama , paylaşmak istedim.

253912 dosyayı görüntüle

bu test tam olarak geçerli değil malesef. aero kadro tırmanamaz veya endurance kadro hızlı gidemez savları da çok doğru değil. ilk önce testin neden geçerli olmadıgını söyleyeyim. (bana göre) ilk önce rüzgarın yönü aynı olsa bile hızı çok çok önemli. ikinci olarak 2 bisikletin jantları aynı değil. kartepede son 2-3 km de eğim biraz azalıyor ve 20li hızlarda tırmanma şansımız oluyor aero jant burada farkını ortaya koyabilir. buna ek olarak sürüş pozisyona göre de bastıgınız watt aynı olsa dahi daha yavaş veya daha hızlı çıkabilirsiniz. mesela ayakta 300w la 15 hızla çıkarken otururken 300w ile 12 ile de çıkabilme durumu oluyor.

ikinci olarak aero kadro tırmanaz savı. sonuçta tırmanacak olan sürücü. sürücü güçlüyse tırmanacaktır. sadece tırmanış kadrosuna göre bir tık daha konforsuz olacaktır tırmanırken. TCR ye TT bike , fixie ile katılan insanlar var.
 
Geri