Scudo Sports

İnceleme Focus Izalco Max Disc 9.7

Güle güle kullanın @TatanQa_tr bu bisiklet aero değil bilginiz olsun daha çok race kadro diye geçiyor. Kendi bisikletimden örnek vermek gerekirse. Defy endurance, TCR race, Propel Aero kadro olarak geçer. Focusta da bu kadro TCR ye takabül ediyor büyük ihtimalle.
Hocam aslında focus aero diye lanse etmeye çalışmış bu bisikleti ama değil, göz var nizam var. Zaten sitesinde new aero bike diye yazıyor ama kategorisi race bike diyor. Aero modelini de göremedim.
Cyclist uk den okuduğum incelemede de focus u eleştirmişler, aero model çıkarmadığı halde aero modellere bumodel ile rakip olduğu için.
 
Scudo
@PianoMan Dediğim gibi kusura bakmayın konuyu kirletmek adına yazmıyorum ama yine kendi bisikletimden örnek vereceğim TCR ye daha çok benziyor. Aero denilince akla Reacto yada Propel geliyor nedense. (Türkiye de yaygın olduğu için bu iki örneği verdim. )
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@PianoMan Dediğim gibi kusura bakmayın konuyu kirletmek adına yazmıyorum ama yine kendi bisikletimden örnek vereceğim TCR ye daha çok benziyor. Aero denilince akla Reacto yada Propel geliyor nedense. (Türkiye de yaygın olduğu için bu iki örneği verdim. )
Yok abi yok kirletmediniz , ben de güncel olarak araştırdığım bişi olduğu için cevap verdim.Hatta ben de scott dan biliyorum addict rc yarış tırmanış, foil de aero diye. Hatta foil de sanki bu bisiklet gibi biraz.
Reacto kullandım o tam aero idi keskin hatlar vs
 
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanın 🤘🏻
 
@PianoMan Abi söylenen parçayı takdırdın. O zaman. Tekerine taş değmesin inşallah 💗
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@a.valverde Usta 46binTL istemişler, Abi daha sonra 40 bağlamış fiyatı
 
Bugün 92 km sürdüm, ilk 50 km gayet rahattım, ta ki daha öncede icat eden mühendisin semtindeki yollarına sövdüğümün vittoria sı yine patladı. Üstündeki stok lastik , daha önce de sarı yanak ne güzel diye heves edip alıp her 50 km de bi patlatınca kenara attığım lastiğin lanetine yeni bisiklette yine kavuştum.
Toplam elev 1000 metre rahat bi yoldu , yokuş performansım hissedilir arttı . Konforluydum, yani endurance a göre çok farklı olmadı. Bilmiyorum nedenini ama ayakta attığım deparlar bu bisiklette daha az yoruyor sanki. Tırmanışlarda daha az depar atarken şimdi nerdeyse yokuş boyunca ayakta kullanabildim. En çok merak ettiğim şey endurance ile arasındaki konfor idi. Elbette bisiklet üzerine daha fazla yatarak sürüyorsunuz ama buna rağmen zorlamadı, lastik patlağım olmasa mola ihtiyacı bile hissetmedim.Sanki daha az yoruyor .
En büyük derdi ama rüzgar olacak bariz , bu gün çok rüzgârlı bi gündü , özellikle yan rüzgarlarda belli hız üstü rahatsız ediyor . Bir detay eleştirim de sele bağlantısı 2 vida ile oldukça alyanın zor gireceği bir yerden ayar yapılıyor ve bence hiç rahat değil. Scott da yandan tek vida ile hem açı hem de ileri geri alma imkanım vardı.CC126B9F-0C60-4464-A538-D1710E5BCE67.jpeg
 
Doğru kıyaslama İçin aynı yolu ikisi ile ayrı ayrı yapmam gerekir . Ama özellikle ayakta sürüşlerimde Focus çok daha esnemez bi karbon teknolojisine sahip olduğunu düşünerek Scott a göre daha iyi tepki veriyor . Jant farkı da var elbet ikisi de Carbon jant olsa da vision lar daha esnek . Bisiklet üzerinde daha rahat olmayacağımı düşünüyordum Focus ta ama endurance kadar rahatım . 100 üstü yaptım ama aradaki rahatlık farkı 150-200 km üzerinde anlaşılır diyorlar bi gün deneyeceğim. Çok sezgisel hisse dayalı olduğu İçin net kıyas yapamıyorum. Ama Focus la tüm pr larım yenilendi.
 
@PianoMan Üstad ikisi de karbon ama fark var diyorsun gerçekten enteresan izlenimler. Karbon var kar boncuk var o zaman 🤩

Bu arada konuyu yeni gördüm burdan da hayırlı olsun güle güle kullanın diyeyim. Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin her zaman
 
@PianoMan Abi sen bisikleti ne yaptın. Memnunmusun (+) ve (-) leri neler Uzun zaman oldu herhangi bir eklenti felan yaptın mı? @Muhammet Ağrı abinin Konusu artık sarmıyor azda burada takılsın millet 😂😂
 
Benim ki macerasız olduğu için reyting düşük , düz aldık bindik. Focus çok şahsına münhasır bi marka. Dışarda az rastlıyorum . Forum da bile bi klubü yok. Aldığımdan beri en çok uğraştıran ; garmin mount oldu çünkü gidon boğazı piyasaya da bulunan hiç bir mounta uymuyordu, gittim tornacılara cnc cilere yaptırdım . Sonra trainer a bağlayalım dedim Sokma milli ve kendine has rat diye bi aks mekanizması kullandığ için klasik trainera bağlayamadım. Trainerı değiştirdim.
Bisikletten çok memnunum, jantları ve set üst düzey, disk fren gerçekten çok rahat. Bunlar Focusda değil başka bir karbon kadroda olsa aynı hissi yaşarmıydım bilmiyorum. Kadro gerçekten çok hafif (890gr)ve sert bi kadro , Focus aero ve Tırmanış arası bi kadro dizayn etmiş ki bu tarz kadrolar şuan revaçta.
Tabi bisikletin hakkını henüz veremiyoRum. Bi gün hızımı ortalama 35 lere getirebilirsem o zaman daha Verimli bi inceleme yaparım.
ama asla bi montello olmayacaK :)
 
Geri