Scudo Sports

Fiyatı düşük modellere yapılan modifiyeler

(link)

8.7 kilo bisiklet 25.000 şimdi bu toplasan bu özelliklerde kadrosu hariç kaç paraya toplarsınız SHIMANO XTR set komple kaç para 10 milyarmı 15 milyarmı

Sıfır fiyatları tabi ki daha uygun ama ikinci el temiz bulmak mesele 1.000 liralık seti alırım ama sorunlu çıkınca parayı çöpe atmakda başka bir konu...
 
  • Beğen
Tepkiler: Taner Eraslan
Scudo
yapılabilir tabi. neden yapılmasın. salcano astro 210v sahibiyim. aşırı dağ bayır kullanmıyorum. bırak yüksekten atlamayı kaldırımdan bile elimde indiriyorum :D hal böyleyken neden dünya kadar para vereyim bir kadroya. gayet de memnunum. ben de senin gibi bazı parçaları değiştirmek istiyorum. kafamda fren-vites sistemini deore yapmak var şuan için. gidon, gidon boynunu da ilerleyen zamanlarda daha hafif ve görsel açıdan daha güzel parçalarla değiştirip işlemi bitiricem ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Berk E.
Bende bianchi speed 4000 var fabrika çıkış ağırlığı 15.24kgmiş 21vites tourney.Bugün gözlüğüm kırıldığı ve sağlam bi gözlük almak istediğim için yeni bisikleti biraz daha ertelemem gerek.O zamana kada idare etmesi için 1-2 değişiklik yapmak istiyorum mesela 21vites tourneyi arka aktarıcıyı acera 24 vites+xcm seviyesinde bir maşa ve düzgün bir lastik takarsam 14 kg civarına iniyor yapmaya değermi?
 
@Berksan

Herkesin kadrosu kendine göre iyidir. Teklifiniz için teşekkür ederim ama ben whistle ın seviyesini biliyorum.
 
@Emre GÜLEN

Herkesin her kadroya olan dusuncesi farklidir. Buda sizin dusunceniz saygi duyarim fikrinize. :) bana gorede salcano iyi degil.

Misal meridanin kadro goruntusu cok hos renk uyumu vs. Ama tarttigimizda 2013 modelleri haric 1700 2.1kg agirliginda.

Salcano ise servislerinden ve paramparca olan kadrolarini garanti kapsaminda degistirmemesinden kaybediyor.
 
@Berksan
marka olarak direkt kötülememek lazım bence. tüm modellerde aynı kadroyu kullanmıyorlar sonuçta...
benim kadrom belki kötü olabilir(astro) ama bir assos(hem alüminyum hem de karbon olanlar var) kadrosuna kötü dedikten sonra başka bir markanın giriş modelini önermek saçma geliyor.

bütçesine göre gayet yeterli ve sorunsuz kadroları var bence salcano'nun. ve ng650 üzerinde bir modelini kullanan çoğu kişi de memnun oluyor gördüğüm kadarıyla.
aynı durum tüm markalarda geçerli, verdiğin para ne kadar fazlaysa kadro da donanım da o kadar iyi olur.
kadro da bisiklet donanımının bir parçasıdır, 700 liralık bisiklette 1000 liralık kadro olmayacağı gibi 3000 liralık bisiklette de 150 liralık kadro olmaz.
 
@Mert C.

Ben salcanonun kadrosunu kötülemedim mertcan :) Servisini ve bir sorun oldumu değiştirmeyen yönetimini kötüledim. Kötü olsa zaten yarışlarda kullanılmaz salcanolar :)
 
@Berksan

konu kadrolar olunca salcano kötü dendiğinde ilk o yönde izlenim oluşuyor da :)
çünkü son cümleye kadar servisten bahsedilmemiş. yanlış anlaşılma için kusura bakma :) ama bu şekilde yanlış anlayacak tek kişi ben değildim sanırım, en azından bundan sonrası için durumu daha da netleştirmiş olduk...

servisleri de çok değişken, bir rubleyi 1 ayda değiştiremeyen servis de var; maşayı 1 haftada değiştiren de.
ikisi de aynı model bisiklette gerçekleşti.
 
@Mert C.

Bir ara facebook'una bak :)
 
@Emre GÜLEN

Yanlış düşünüyorsunuz. Bu ticaret meselesidir. Ucuz mal koyup daha yüksek fiyatlara satmak isteyen firmadır bunlar :) Sırf isimden kazanan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Sanberk E
@Hakan Yaroğlu

İsim dediğiniz kadronun markasıdır zaten . Ama siz salcano , bianchi , whistle kadrosu kalitesindeki kadroya cannondale etiketi koyup sattıklarını düşünüyorsanız , öğrenmeniz gereken çok var demektir.
 
bence bir marka kadroya "bir yenilik" getirmedikçe çoğu birbirlerinin aynısı.
evet geometlerinde,açılarında ufak tefek farklılıklar oluyor ama belli bir çercevenin zaten dışına çıkılmıyor.
yani kısaca alüminyum ortalama ağırlıkları olan bir giant kadro ile bence salcona yada bianchi kadro arasında göze alınacak kadar bir fark yok.

bunuda şöyle tecrübe ettim ;
arkadaşlar olarak katlanır bisiklet aldık.
herkes kron salcona alırken ben nerdeyse 2 kat pahalı giant expressway aldım.
hepimiz 500er km gittik hala bütün bisikletler aynı kondisyondaydı.

ee hal böyle olunca insan soruyor ben niye 2 kat verdim?
bütün bileşenlerin hal ve durumu aynı olarak gözlemlediğimizde elimizde bir tek sonuç çıkıyor.
üstündeki "giant" yazısına verdik parayı.

ama şuna varım bakım.
giant yeni katlanır bisiklet yapmış halfway diye.
adamlar gerçekten yenilik yapmışlar.
ön maşa tek kol.
arka çatal tek kol.
kiloyu nerdeyse 10kg'ya düşürmüş.
ama üstünüde yazmış 2 küsür bin lira diye.
hakediyormu ?
kesinlikle.
 
@Mehmet Satı

Mehmet abi senide burada görmek çok güzel. Bu konuyu açmamın sebebi kadro dayanıksızlığı ile alakalıydı. 98-99 yıllarında 76 milyon liraya castello çelik kadro dağ bisikleti almıştım. Yaklaşık 13 senede 20-22.000 km yol yaptım ve aşırı derecede sert kullandım banamısın demedi. Bir ara şehir bisikleti almayı düşündüm ama sert ve agresif kullandığım için bana dayanmayacağını düşündüm. Bu yüzden sağlam bir kadrolu hazır bisiklet bana çok çok pahalıya gelecek diye düşünüyorum. O yüzden acaba sadece sağlam bir kadro alıp üzerini shimanonun alt serilerinden (tourney-altus-acera gibi)döşesem sadece yük altında kalan jant göbek gibi parçaları kaliteli bir şeyler alsam beni götürür diye düşündüm. Kadroya 200-250 versem üzerine takacağım komponent alt seviye olacağından çok uçuk bir fiyat çıkmaz gibi.
 
Ya sonuc olarak cogu kadro aluminyum bir soz vardirya esege altin semer vursanda esektir diye.Hadi geometriden fark eder anlarimda aliminyum da 6065 veya 7005 olur anlarim ama ayni maddeden yapilan birsey yaklasikta ayni kalinlikta.Daglar kadar fark mi olcak
 
Bence dağlar kadar fark var 20 senede sayısını hatırlamadığım kadar bisiklet değiştirdim en az 4 maşa 5 kadro çatlattım. bazı bisikletleri daha agresif kullanmama rağmen maşasını bile yamultamadım, evet elimde çatlayan kadrolar, yamulan maşalar hep alt seviye bisikletlerin parçalarıydı. orta segmentte hiç bir kadro elimde kırılmadı yada çatlamadı. orta segment bir maşayı hallettim en son sesler çıkarmaya başlamıştı, yinede 6 ay dayandı.

Son 2 senedir fazla agresif kullanmıyorum 5 bisiklet değiştirdim 2012 ocak ayından itibaren daha çok asfalt yol lastikleri ile düz yolda kullanıyorum 2 senedir. değiştirdiğim bisikletleri de artık sorun olduğu için değil de değişiklik olsun diye değiştiriyorum eskiden mecbur kırdığım, çatlattığım için yeni almak zorunda kalıyordum.

Şimdiye kadar bisiklete verdiğim paralarla karbon üst seviye bir bisiklet alırdım ve 6 ayda 1 senede bisiklet değiştiriceğime senelerce aynı bisikleti kullanırdım.. bundan sonraki alıcağım bisiklette orta üst segment olucak..
 
ben bu konuya şöyle bakıyorum bisikletini seviyorsan ne alırsan neyi yükseltirsen memnun kalırsın.
lakin senin için bitmiş bi köşede duruyorsa hevesin yoksa sat gitsin.
 
Geri