@SametAksuoğlu
Hareket için arka dişli sayısı arttırılıp, ön ayna dişli sayısı da azaltılırsa hareket için bisiklet daha atik olacaktır. Aynı şekilde gidon da duruma göre 360 derece dönebilecek şekilde kısa bir boyun ile desteklenmelidir. Pist içinse tam tersi olmalıdır, uzun boyun, nitto b123 gidon ya da cinelli tarzı pista gidonlar olmalı, arka dişli sayısı az, ön ayna dişli sayısı fazla olmalıdır.
Lastik kitleme ve erime konusuna gelince elbette ne olursa olsun bir erime durumu, aşınma söz konusu olacaktır fakat ağırlık sele kısmından aşağı arka lastik üzerine değilde öne doğru olacağından yükün arka lastik üzerinde olmaması ile normale oranla çok daha az etkide olacaktır. Yol bisikletleri ile arka lastiği kitlemede normal olması gereken fren bacakları ile olamayacağından dolayı fixielerde ki etki olmayacaktır.