Yasin Kukur
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 27 Ekim 2009
- Mesaj
- 1.177
- Tepki
- 386
- Şehir
- Samsun-Manisa
- Bisiklet
- Scott
Merhaba arkadaşlar, daha önce federasyon hakkında şikayeti olan arkadaşlarımız olmuştu sıra bana da gelmiş ve bundan bende nasiplendim.
2 hafta kadar önce federasyonu aradım ve harcırahlar için verdiğim hesap numaramı değiştirmek istediğimi belirttim. Telefona çıkan bayan "dosyaları inceleyerek bana bir saat sonra döneceğini" söyledi. Dekontlara ulaşmış, harcırah tablolarını incelemiş, bilgilerime ulaşmış beni aradı ve çözüm olarak kendilerine bir dilekçe yazmam gerektiğini bu şekilde yeni ıban numaramı kayıda alabileceğini belirtti. Ardından hem iş hem okul vizeleri derken yoğunluktan dilekçeyi fakslayamadım.
Gel gelelim asıl konuya; dün tekrardan federasyonu aradım (sıfat yerindeyse) bir beyfendi telefonu açtı. Sıkıntımı yine düzgün bir üslupla dile getirdim ancak kendisi "dosyanın kapandığını, düzeltmem için dosyayı açması gerektiğini ve bunu yapamayacağını" söyledi. Ardından daha önceki telefon görüşmemde bahsi geçen dilekçeyi gönderme talebinde bulundum, memur: "arkadaşım anlamıyorsun herhalde, dosyayı açamam, değişmez. Sen istersen dilekçeyi gönder" dedi.
2 farklı memur ve tamamen farklı iki davranış. Şimdi ne yapmalı? Dilekçeyi yazsak da işe yaramayacak gibi.
Amacım sitemkar davranmak değil ama ülkemizde ferdi sporcular zaten yeterince sıkıntı yaşıyorken 4-5 ay harcırah beklemek niye? Ya da böyle ufak meseleleri gözümüzde büyütmek niye?
ysnkkr
2 hafta kadar önce federasyonu aradım ve harcırahlar için verdiğim hesap numaramı değiştirmek istediğimi belirttim. Telefona çıkan bayan "dosyaları inceleyerek bana bir saat sonra döneceğini" söyledi. Dekontlara ulaşmış, harcırah tablolarını incelemiş, bilgilerime ulaşmış beni aradı ve çözüm olarak kendilerine bir dilekçe yazmam gerektiğini bu şekilde yeni ıban numaramı kayıda alabileceğini belirtti. Ardından hem iş hem okul vizeleri derken yoğunluktan dilekçeyi fakslayamadım.
Gel gelelim asıl konuya; dün tekrardan federasyonu aradım (sıfat yerindeyse) bir beyfendi telefonu açtı. Sıkıntımı yine düzgün bir üslupla dile getirdim ancak kendisi "dosyanın kapandığını, düzeltmem için dosyayı açması gerektiğini ve bunu yapamayacağını" söyledi. Ardından daha önceki telefon görüşmemde bahsi geçen dilekçeyi gönderme talebinde bulundum, memur: "arkadaşım anlamıyorsun herhalde, dosyayı açamam, değişmez. Sen istersen dilekçeyi gönder" dedi.
2 farklı memur ve tamamen farklı iki davranış. Şimdi ne yapmalı? Dilekçeyi yazsak da işe yaramayacak gibi.
Amacım sitemkar davranmak değil ama ülkemizde ferdi sporcular zaten yeterince sıkıntı yaşıyorken 4-5 ay harcırah beklemek niye? Ya da böyle ufak meseleleri gözümüzde büyütmek niye?
ysnkkr


