Scudo Sports

Emektar NG650'den Scott Spark 20'ye

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
emektar ng 650 kadrodan scoot spark 20 kadroya geçiş
bisiklet donanımsal olarak

39107 dosyayı görüntüle 39108 dosyayı görüntüle 39109 dosyayı görüntüle 39110 dosyayı görüntüle
"emektarla son resim sivas gemerek güneşin doğuşu "
maşa= rock shox sid word cup
vitesve fren kolları= shimano st-m 775 dual conturol ve shimano xt icetec kaliperler
rotorlar 180/160 shimano sm rt 86
arka ve ön aktarıci shimano xt rd m 770 fdm 785
ruble shimano seri dışı 11/34 9lu
ayna kol seri dışı fc m 552
zincir shimano xt
jantlar alex rims sx 44 göbekler shimano hb.55
gidon ve bogaz kron
sele kron ve sele borusu xcl 400mm alu
ve o gün kadro değişimi
scott sprak 20 yanında ritcehey wcs gidon ve bogaz 34.9 ritcehey pro 400mm sele borusu ritcehey sele
buna ek olarak şu an üstündeki vites ve jantlar aynıdır fakat para toarlayınca
jant = crank brothers cobalt 2
ayna kol =shimano fcm 770 44
ruble = ch 770 11/34
olarak değişicek kadroya vernik bakımı ve arka amortisör bakımı yaptırılıcak
ve işte scott sprak
 
Scudo
Bir şeyi çok merak ediyorum sadece ve sadece kadroyu değiştirdiğin zaman nasıl bir farklılık hissediyorsun ?
 
Hayırlı olsun kazasız belasız,eminim cobaltlar yakışacaktır.Bu arada dualler de fena olmuş ;)
 
@caner1405
valaha hocam full süspansiyonun verdigi rahatlık atlama zıplarken kırıldı kırılacak korkusunun olmaması kadronun amortisorleri kilitleyince rijit liginin gayet yüksek olması kadronun açılarının gayet iyi olması çift süspansıyon bi kadroya göre gayet hafif ud carbon yapısının güneşte o güzel parlaması bile yeter :D
 
@ibt1990 anladığım kadarıyla çok keyif alıyosun:) iyi sürüşler. :harika:
 
Kadro maliyeti nedir acaba öğrenebilir miyiz sakıncası yoksa ? :)
 
piyasası 2000 ila 2500 tl arası temizligine bağlı zor bulunan bi kadro spark serisi
@Tolga Uşaklı
 
Geri