Scudo Sports

El Diablo

@bts.elektronik
şölen abi tamda benim bisikleti tarif etmişsin.:rolleyes:
Eğer yanılıyorsam özür dilerim.Ben bisikletimle çok mutluyum kullanım tarzıma uygun modifiye ettim.
Millet aa ne kadar hafif desin diye kullandığım parçaları sökmem bisikletten.
8 kg bisikletlede 16 kg çift amortisörlü bisikletle de 27 lik ruble ile 35 km sırf yokuş Uludağa tırmandım.
Belki yaşım 40 lara dayanırsa 34 lük ruble ve 3 yapraklı aynakol kullanırım.
Ama şu an 2 yapraklı aynakol ve 11-27 lik ruble 8 kg lık bisiklette ziyadesiyle yetiyor bana.
Traşlama konusunda vitesfren kolundan örnek veriyim.
Ben biraz traşlayıp hedeflediğim ağırlığı yakaladım.ya kcnc fren kolları..hazır traşlanmış parçalar değil mi? hemde kat kat fazla traşlanmış...
Uzatmayayım.
Herkeze bisikleti ile mutluluklar dilerim.
Selamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet Aksoy
Scudo
bence idris profesyonelce davranıp herkesin 1000 lerce dolar verip yaptığını, kaliteden ve sağlamlıktan ödün vermeden kendisi yapıp başarıyor. idrisin bisikleti şu anda türkiyedeki en iyi spocuyu (en zorlu kullananı) bile götürür. hiç bir sorunda çıkarmaz. 27 lik rubleye gelince dünyanın en hafif bisikletlerinin sergilendiği sitelerde bile dura ace veya onepiece alu kullanılıyor 21 lik ruble bunlar.. idris bence sen doğru yoldasın. bu işin türkiyedeki öncülerindensin.
 
  • Beğen
Tepkiler: İdris ACA
@İdris ACA

idrisim ben kimsenin bisikletini tarif etmedim ama evvel gün uğradığında fikoda varken sanada söyledimya bütün bu yazdıklarımı . benim fikrim bu bence böyle ama yabancı sitelerdede onlarca bisiklet var seninki gibi .oda ayrı bir merak bişey diyemem sen hemen üstüne alınma.uludağa çıkarken tabiki eksik dişliler sorun olmaz çünki o dişlileri orda kullanma ihtiyacı hissetmiyorsun oradaki eğim ne kadarcıkki .ama benimgibi bu yaşa yarışarak gelseydin o dişlilerin yarışta olmazsa olmaz olduğunu bilirdin:) yoksa üreticiler xc komponentlerini iki dişlili aynakolla ve 11-27 lik kaset dişli ile üretirdi öyle değilmi.traşlama işine gelince hazır traşlanmış dediğin parçalar konusunda haklısın ama sende çok iyi biliyorsunki bu parçalar o incelikte kırılmayacak materyallerden üretiliyor.ama materyali yani metal özelliği traşlanıpta hafifletilmeye uygun olmayan komponentleri (aliminyum döküm vs )traşlayıp zayıflatınca sonuç malesef hezimet oluyorki sen bunları benden iyi biliyorsun..hem bunlar fikirler ve görüşler,bozulunacak bişey yok.biz bisikletçi olarak birbirimize bunları söyleyemezsek kime söyleyeceğiz.
 
@bts.elektronik

ne anlamaz adamsın kardeşim!diyorumki agırlık fotolarında bir standart var..sana herşeyi sök demiyoruzki..1-km saati 2-suluk 3-barend.hepsi bu.bu üçüyle nasıl dag bisikleti özelligi kayboluyor...sen şimdi zafere hilecimi demek istiyorsun...idrisi kastediyorsan dersin adama seninki dag bisikleti degil diye:D :D :D
 
@bts.elektronik

laf degil gerçekler...sonra zaferi bekliyorum o koyunca bende koyacam...neresini sökmüşse:D aynısını koyacam:D sen istersen pompayıda tak öyle tart ne olur ne olmaz yarışırken lastigin patlarsa:rolleyes: :D
 
@bts.elektronik

alsana bir cevap daha uzaga gitmene gerek yok tam amortisörlü bisikletler grubunda şu an lider olan hasan çagrı kardeşimizin bisikletinde bile fotoda benim dedigim gibi km saati barend suluk yok.:rolleyes: .yoksa odamı dag bisikleti degil gerçi senin yorumuna teşekkür etmiş ama:D
 
Barend suluk kafesi ve km saati kimsede olmadığı için bende takmıyorum tartarken... Bende tek eksik 22li dişli ve gidon tıpaları :)
 
  • Beğen
Tepkiler: samsung
@bts.elektronik

ha şöyle:rolleyes: ..sende şimdi gerçek dag bisikleti özelligini kaybetmeden weightweenies oldun:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasan Çağri
@bts.elektronik
Valla doğru dedin tartısızda olsa:)D )en azından resimlerini koysa iyi olur diyorum.
 
@İdris ACA
Bence hiç birbirimizi kırmayalım bazı arkadaşlar kendine özel parça yapmak için uğraşıyor ve yapıyor, bazı arkadaşlarımızda kalbur üstü firmaların yaptıklarına güvenip parçalarını onlardan elde ediyor bütün emek hafiflik,kalite ve farklılık için.
 
@mehmetyesiloren
Yorumların için teşekkürler resimde uymayan dış ve iç lastikler onlarıda kapadokya öncesi takmışdım resim için değiştirmeye üşendim,fotoğraflarını görmüş olduğunuz bisiklet 450-500 gr daha ağır ama en kısa zamanda listedeli lasyiklerle tartıda çekip yayılıyacağım.
 
Geri