Hepimiz bir yerlerden bir ürün alıyoruz.Bazılarını çok güvenerek,inanarak alıyor, bazen satıcının yönlendirmesiyle,şüpheyle alıyoruz veya o an almak zorunda kalıyoruz.
Satarken garanti v.s. şöyle iyidir,böyle iyidir,göz boyamalar,15 gün içinde iadesi vardır,bozulursa 40 gün içinde yenisi verilir falan ....böyle uzayıp gider.Ama bu garantileri veren firmalar ne kadar büyük veya kurumsal olursa olsun insanları ufak prosedürleri bahane ederek iyi niyetten uzak, genelde hep mağdur ettiği kesindir.Bu sebeple bir ürün alırken iyi bir mağaza-markadan,iyi bir satış danışmanından,iyi bir esnafdan almak kadar şans faktörü de önemlidir.
5 ay önce ktm marka (ithalatçı ümit bisiklet) bisiklet aldım.1700 tl ye.Zincir kopmuştu yetkili servislerde halledemeyince direk hadımköy deki merkeze gittim bisikletle,neyse sağolsunlar değiştirdiler benide evime kadar bıraktılar.Şimdi pedalın bilyası dağılmış evin yakınındaki servise gittim benden bakım ücreti alıp öyle bakabileceğini söyledi.Hocam bu pedal ve bilyası dağılmış olduğu bal gibi ortada,garantili bi ürün ne parası.hemen orada merkezi aradım, bana dediği aynen şu;
''pedalın bilyaları zamanla aşınma yapar ve bilyaların sıkılması gerekiyor sizde sıkmamışsınız buda kullanıcı hatası olduğu için yapacak bir şey yok.
Bilyalar nasıl sıkılıyor ilk defa sizden duyuyorum,teknik bilgisi olan yetkiliyi verin.Bilyaların dağılması kullanıcı hatası olamaz.
-yetkili şu an burada değil biz size geri dönüş yapalım.
Ne zaman geri dönüş yaparsınız gün içinde olurmu?
-zaman veremem ne zaman ulaşırsak.
yarın ararmısınız?
-belli olmaz.
dalgamı geçiyorsun benimle ,ulaşılması çok zor çok yoğunmu biri vs... 40 tl lik pedal için ben de sizi tüketici hakem heyetine de şikayet edeceğim hemde forumlarda konuyu anlatacağım.
Bıktım artık bunun gibi işine sadık olmayan esnaflardan,nasıl olsa sattık bizden çıktı diyen zihniyetten.Uğraş dur senin problemin demeye getirenlerden...
ktm sonbaharın başlarında bisikletliler derneğinin düzenlemiş olduğu boğaz gezisi organizasyonda baklava standları kurdurmuş.Ayrıca orada lastiği patlayan arkadaşlara bisikletlerinin markası neolursa olsun ücretsiz iç lastiklerini komple değiştiriyor.Bende buradan ktm ye diyorumki okadar markana değer veriyorsan millete şov yapacağına ilk önce senden mal alan müşterine sahip çık.
Satarken garanti v.s. şöyle iyidir,böyle iyidir,göz boyamalar,15 gün içinde iadesi vardır,bozulursa 40 gün içinde yenisi verilir falan ....böyle uzayıp gider.Ama bu garantileri veren firmalar ne kadar büyük veya kurumsal olursa olsun insanları ufak prosedürleri bahane ederek iyi niyetten uzak, genelde hep mağdur ettiği kesindir.Bu sebeple bir ürün alırken iyi bir mağaza-markadan,iyi bir satış danışmanından,iyi bir esnafdan almak kadar şans faktörü de önemlidir.
5 ay önce ktm marka (ithalatçı ümit bisiklet) bisiklet aldım.1700 tl ye.Zincir kopmuştu yetkili servislerde halledemeyince direk hadımköy deki merkeze gittim bisikletle,neyse sağolsunlar değiştirdiler benide evime kadar bıraktılar.Şimdi pedalın bilyası dağılmış evin yakınındaki servise gittim benden bakım ücreti alıp öyle bakabileceğini söyledi.Hocam bu pedal ve bilyası dağılmış olduğu bal gibi ortada,garantili bi ürün ne parası.hemen orada merkezi aradım, bana dediği aynen şu;
''pedalın bilyaları zamanla aşınma yapar ve bilyaların sıkılması gerekiyor sizde sıkmamışsınız buda kullanıcı hatası olduğu için yapacak bir şey yok.
Bilyalar nasıl sıkılıyor ilk defa sizden duyuyorum,teknik bilgisi olan yetkiliyi verin.Bilyaların dağılması kullanıcı hatası olamaz.
-yetkili şu an burada değil biz size geri dönüş yapalım.
Ne zaman geri dönüş yaparsınız gün içinde olurmu?
-zaman veremem ne zaman ulaşırsak.
yarın ararmısınız?
-belli olmaz.
dalgamı geçiyorsun benimle ,ulaşılması çok zor çok yoğunmu biri vs... 40 tl lik pedal için ben de sizi tüketici hakem heyetine de şikayet edeceğim hemde forumlarda konuyu anlatacağım.
Bıktım artık bunun gibi işine sadık olmayan esnaflardan,nasıl olsa sattık bizden çıktı diyen zihniyetten.Uğraş dur senin problemin demeye getirenlerden...
ktm sonbaharın başlarında bisikletliler derneğinin düzenlemiş olduğu boğaz gezisi organizasyonda baklava standları kurdurmuş.Ayrıca orada lastiği patlayan arkadaşlara bisikletlerinin markası neolursa olsun ücretsiz iç lastiklerini komple değiştiriyor.Bende buradan ktm ye diyorumki okadar markana değer veriyorsan millete şov yapacağına ilk önce senden mal alan müşterine sahip çık.


