Scudo Sports

dış lastik seçimi önemli

yusuf bekar

Forum Bağımlısı
Kayıt
15 Nisan 2009
Mesaj
716
Tepki
256
Şehir
Samsun
(link)




(link)




arkadaşlar sizce hangisi iyi yada kaliteli hafif hangisini almalıyım sizce yorumlarınızı bekliyorum
 
Scudo
gösterdiğiniz lastikler kullanılabilirlik açısından birbirleriyle tamamen alakasız lastikler.. continental yarışlarda gönül rahatlığıyla kullanabiliceğiniz güzel bir lastik ayrıca tubeless.. fakat maxxis maxlite 310 ise kullanım sahası olarak ap ayrı.. bu lastik ağırlığı ile ünlüdür ve arazide üstün bir performans beklemeyin özellikle patlaklar canınızı çok sıkar arazide..

ayrıca kışa geldik sayılır bu yüzden de yağışlı havalar da kullanabiliceğiniz bir lastik araştırmanızı tavsiye ederim.eğer araziye giriyorsanız çamur lastiği almanız gerekir..
 
  • Beğen
Tepkiler: Önder Tarım
Bahsettiğiniz iki lastik arasında uçurumlar kadar fark var.Biri dünyanın en hafif lastiklerinden olan Maxxlite 310,diğeri ise Continental'in Tubeless lastiği.Siz ne tarz bir lastik arıyorsunuz,bütçeniz nedir,jant çemberiniz tubeless sisteme uygun mu? Bu sorulara yanıt verirseniz size önerilerde bulunabiliriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şerif Şentürk
ben bisikleti daha toplayamadığım için kışın süremicem bana hem arazide hemde asfaltta kullanacağım bir lastik lazım jantlarım tubless mi bilmiyorum shımano w-hm505 jantlarımın markası bu aradığım lastikler hafif olmalı tabi
 
Lastikte hafifliğe kaçtıkça uzun ömürlülüğü düşer.Genel kanı bu yöndedir tabi bu lastiğin hamuruna göre de değişir.Arazide ve asfalt yolda yeterli performansı Maxxis Crossmark lastiklerle alabilirsiniz.Asfaltta yüksek basınçla arazide de kısmen daha düşük basınçla ortalama bir performans alabilirsiniz.Tabi Crossmark daha çok yarış lastiği kategorisinde olduğu için daha yumuşak hamurludur.
Diğer bir önerim ise bulabilirseniz CST Copperhead.Bende de şu an bu lastikler takılı ve şimdilik memnunum.Crossmarka göre daha ağırdır fakat patlak önleyici katmanı var ve çok daha sert hamurdan yapılma.Bu yüzden çok daha uzun ömürlü olacaktır.Tabi sert hamur olduğu için tutuşu biraz daha düşük,yarış dışı aktiviteleriniz için çok güzel bir seçim olabilir.Hem fiyat olarak daha da düşük.CST Copperhead 620 gram,Crossmark da 500-550 gram civarında galiba.
Önemli bir uyarı da, alacağınız lastiği katlanır cinste seçin daha kullanışlı ve hafiftir,kevlar diye de yazar zaten üzerlerinde.İyi günler..
 
sağolun önder bey dedikleriniz aklıma yattı bide hutchınson lastikleri var hem arazide hem asfaltta kullanılıyo ön arka ağırlığı 620 gr ne dersiniz sizce
 
@yusuf bekar

ön + arka = 620gr ise bir yanlışlık olmalı. Karşılaştırdığınız özelliklerde muadil bir 310 gr ağırlığındaki hutchınson lastik yok diye biliyorum.Acaba genişliğimi farklı?
 
@yusuf bekar

Bahsettiğim CST Copperhead lastikler dişli yapısı olarak neredeyse Hutchinson Pyhton lastiklerle aynı.
 
HUTCHINSON SPIDER güzel lastik. ama pyhton daha güzel,yapı bakımından,malzeme bakımından.çamurda,karda pyhton işe yarar.
 
ben zaten karda çamurda sürmeye meraklı değilim arkadaşlar belki yağmurda ve diğer günlerde çamur kar kesinlikle sürmem o biçim bir lastik arıyorum yani
 
Geri