Depodan çıkan eski road'u adam etme zamanı

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
101
Mesaj
10.229
Tepki
33.946
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@uslsy

(Dikkat bu bir canlandirmadir, şaka maksatlidir )

Hayin
Ergonomi hayini
Savunma
Ergonomiye ters firenleri ,
Futesleri savunma :D
 
  • Beğen
Tepkiler: uslsy ve Cemal Ç.

Cemal Ç.

Gökte 🦅, yerde 🐺 ol!
Kayıt
28 Nisan 2016
Başlık
4
Mesaj
1.880
Tepki
5.538
Yaş
33
Şehir
France/Caudry _ Afyonkarahisar/Dinar _ İzmir
İsim
Cemal ÇELİK
Başlangıç
1992—93
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
@uslsyYok, yol bisikletine benzesin diye söylemedim ben zaten. Ama yol bisikletlerinin o tutuşu bazen çok rahat oluyor gibi. Kendim hiç yol bisikleti kullanmadım ama dağ bisikletini düz, engelsiz yollarda bazen benzer şekilde tutuyorum. O yüzden demiştim. Tabi siz öyle rahatsanız siz bilirsiniz [emoji4].

Cemal Ç.
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #263
@mariokaldato

Hayin. Hit hayini.. :D
Hit almak için frenleri ergosuz takma...

@CmlCLK

Cemal hocam sana söz. Matmazele ilk ek malzemeleri motajlarken (bagaj vs) bu konuyu halledicem. Seni bu rahatsiz görüntüden kurtaracağım.. :D
 

Cemal Ç.

Gökte 🦅, yerde 🐺 ol!
Kayıt
28 Nisan 2016
Başlık
4
Mesaj
1.880
Tepki
5.538
Yaş
33
Şehir
France/Caudry _ Afyonkarahisar/Dinar _ İzmir
İsim
Cemal ÇELİK
Başlangıç
1992—93
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Benim için masrafa falan girmeyin sayın @uslsy. Sadece düşünce benim ki. Siz nasıl rahatsanız öyle kullanın. Sadece yanlış anlaşılmayayım [emoji4].

Cemal Ç.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
101
Mesaj
10.229
Tepki
33.946
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@uslsy
Önüne sepette ekliyelim reis :D
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #266
@CmlCLK

Evet bu şekilde çok rahat. Lakin bu kadar şeyi kitabına uygun yapmaya çalıştık. Oradaki poziyon kişisel bir değişken mi yoksa olması gereken mi bunu öğrenip dediğim gibi ilk çalışmada gerekiyorsa düzenleme yapacağım.

Teşekkürler dikkatiniz ve yorumlarınız için. :)

@mariokaldato

Şöyle birşey düşünüyorum. Ne dersin?
 

Cemal Ç.

Gökte 🦅, yerde 🐺 ol!
Kayıt
28 Nisan 2016
Başlık
4
Mesaj
1.880
Tepki
5.538
Yaş
33
Şehir
France/Caudry _ Afyonkarahisar/Dinar _ İzmir
İsim
Cemal ÇELİK
Başlangıç
1992—93
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Bu sepetler çok iyi birşey değil sayın @uslsy [emoji19]. Kızımda vardı, güneşten falan çok etkileniyor. Ekşın Men'li, Sipidermen'li olanları daha iyi diye duymuştum [emoji12][emoji23][emoji38].

Cemal Ç.
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #268
@CmlCLK

Hadi ya.. O zaman bu konuda sayın @mariokaldato hocamdan fikir almak gerek. Engin tecrübenizle ne diyorsunuz hocam bu konuda?
 

Rip

Daimi Üye
Kayıt
18 Mayıs 2017
Başlık
5
Mesaj
292
Tepki
707
Şehir
İstanbul
İsim
Rıza
Bisiklet
Corratec
@uslsy hocam madem tur amaçlı topluyorsun barend shifter takarsan zannımca güzel gözükür. Şu şekil.



Hem de uyum sorunu olmaz. Ben kullanışını çok seviyorum. Minibüsçü hareketiyle değiştirebiliyorsun vitesi.
 

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
101
Mesaj
10.229
Tepki
33.946
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@Rip
Golyazi mi burasi gorkem? :D

@uslsy
Anlat omer anlat dinliyahhh :D

2018-07-17_13-58-52_HDR.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemal Ç. ve Rip

Rip

Daimi Üye
Kayıt
18 Mayıs 2017
Başlık
5
Mesaj
292
Tepki
707
Şehir
İstanbul
İsim
Rıza
Bisiklet
Corratec
@mariokaldato sanki orası mı ne?
Yahu bisikletin başka fotosunu bulamadım. Tabi senin gibi bisiklet camiasının Erol Atar'ı olarak lanse edilen bir über insan evladı değiliz sonuçta.
 

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
101
Mesaj
10.229
Tepki
33.946
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@Rip
Erol atar mi ahahah buyuk hakaret bu bana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Rip

Rip

Daimi Üye
Kayıt
18 Mayıs 2017
Başlık
5
Mesaj
292
Tepki
707
Şehir
İstanbul
İsim
Rıza
Bisiklet
Corratec
@SonSelim işte o hareket. Ama çok kibar olmuş bu. Uygulamada minör aksaklıklar var. Teknik puanım on üzerinden 7, artistik 9.5.
Son vitese atarken yapacaksın, avuç içiyle ittirirken küçük parmak hafif falsolu ileri bakacak. Toplumca kabul edilen budur.
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #276
Cumhur hocam keyfin yerinde. Matmazelin selamı var. Buralara da bekliyoruz seni yine böyle alıp başını yola çıktığın bir vakit.
 

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
101
Mesaj
10.229
Tepki
33.946
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
@uslsy
Eyvallah baskan;
Yolda olmak guzel de ,
Yoriliyeahhh beeee :D
2018-07-19_12-41-41_HDR.jpg

Sen geçerken çinçinden sessizce,
Gemiler kalkar yüregimden
Gizlice " reis :)
2018-07-19_16-20-23_HDR.jpg
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #278
@mariokaldato

Var mı böyle bir hayat? Yaşamak güzel mi Cumhur hocam?
 

slckats

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Mart 2018
Başlık
1
Mesaj
783
Tepki
1.554
Yaş
39
Şehir
Bursa
İsim
Selçuk Atış
Başlangıç
1986—87
Bisiklet
Kron
Bisiklet türü
Cyclocross
@uslsy bu arada müthiş olmuş bisikletiniz. Beni çok heyecanlandırdı. Eğer uygun bir fiyat söylerse abi alıp gelecek bahara kadar tamamen sona erdirmeyi planladığım bir restorasyon işine girişeceğim.
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Başlık
15
Mesaj
1.004
Tepki
3.072
Yaş
38
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #280
@slckats

Beğendiğine çok sevindim. Konunun tamamini okuduysan artik tüm maliyet kalemlerini biliyorsun.

Bu süreçte @mariokaldato ve ben her zaman destekleriz. Tabi onun tecrübesi yanında benimkinin lafı bile olmaz. Ben de onun desteği ile yaptım. :harika:
 
Yukarı Alt