-Skynet-
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 23 Eylül 2017
- Mesaj
- 1.804
- Tepki
- 2.046
- Şehir
- Giresun
- Başlangıç
- 1992—93
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Geçenlerde bir tane yağmurluk aldım, ürün bedenen olmadı.Geldiği gün geri gönderdim, aynı gün değişim oluşturdum. Yenisinin bana ulaşması 11 günü geçti.(cumartesi pazarda dahil)
En son geçen hafta bir tane kask ve gözlük siparişi verdim, geçen perşembe halen ürün çıkmadı.
Whatsuptan yazın diyorlar, ilk sorun için yazmıştım. Yazdıktan sonra -o değişim oldu- bir ayı geçmesine rağmen bakıyorum hiçkimse dönüş yapmamış oradan.Önceden canlı destek vardı, yarısı bot yarısı müşteri temsilci hizmeti vardı o da kaldırılmış.Arıyorum, banddan standart sözleri dinletiyorlar. Yani muhattap bulacağın bir adam çıkmıyor karşına. Şikayet ediyorum, birisi dönüş yapıyor, bilmem canlı destekte sorun var çalışmıyor, değişim ünitesinde sorun var yetişmiyor.En sonra kargolama bölümde sorun var, kargolar çıkmıyor diyordu. Nedir bu arkadaş, madem kapasite mevcut taleplere yetmiyor, büyümeye gidin, Amazondan ürün geçsem çoktan geleceği zaman sürecinde adamlar kargo çıkartamıyor.Anlamıyorum,bu kadar sorun yaşadığı zamanda mı alışveriş yapmışım yoksa hep olan şeyler miydi? En sevmediğim şey gereksiz beklemek, son siparişimde gelsinde, zorunda olmadıkça, bu işleri düzeltmedikçe alışveriş yapmayacağım ordan.
Yine bir Decathlon mağdurluğu, geçen cuma gelen mtb kilit pedal ayakkabısı beden uymadığı için bir büyüğüyle değişim için yine aynı gün gönderilmesine rağmen halen değişim ürünü yola çıkmış değil.Ürün ellerine pazartesi geçti,bu kadar yavaş çalışan bir sistemin ne önemi kalıyorki...N11 üzerinden alınan bir ürün bile satıcıya ulaşır ulaşmaz aynı gün içinde değişimi sağlanıyor.Dersenizki aynı miktarda ürünle mi çalışıyorlar? Orası beni bağlamaz, satış kapasiten artmışsa,bu kapasiteyi karşılayacak tedbirlerinide almak zorundasın. Sanki yurtdışından ürün alacak gibi bekliyoruz kaç gündür...
En son geçen hafta bir tane kask ve gözlük siparişi verdim, geçen perşembe halen ürün çıkmadı.
Whatsuptan yazın diyorlar, ilk sorun için yazmıştım. Yazdıktan sonra -o değişim oldu- bir ayı geçmesine rağmen bakıyorum hiçkimse dönüş yapmamış oradan.Önceden canlı destek vardı, yarısı bot yarısı müşteri temsilci hizmeti vardı o da kaldırılmış.Arıyorum, banddan standart sözleri dinletiyorlar. Yani muhattap bulacağın bir adam çıkmıyor karşına. Şikayet ediyorum, birisi dönüş yapıyor, bilmem canlı destekte sorun var çalışmıyor, değişim ünitesinde sorun var yetişmiyor.En sonra kargolama bölümde sorun var, kargolar çıkmıyor diyordu. Nedir bu arkadaş, madem kapasite mevcut taleplere yetmiyor, büyümeye gidin, Amazondan ürün geçsem çoktan geleceği zaman sürecinde adamlar kargo çıkartamıyor.Anlamıyorum,bu kadar sorun yaşadığı zamanda mı alışveriş yapmışım yoksa hep olan şeyler miydi? En sevmediğim şey gereksiz beklemek, son siparişimde gelsinde, zorunda olmadıkça, bu işleri düzeltmedikçe alışveriş yapmayacağım ordan.
Yine bir Decathlon mağdurluğu, geçen cuma gelen mtb kilit pedal ayakkabısı beden uymadığı için bir büyüğüyle değişim için yine aynı gün gönderilmesine rağmen halen değişim ürünü yola çıkmış değil.Ürün ellerine pazartesi geçti,bu kadar yavaş çalışan bir sistemin ne önemi kalıyorki...N11 üzerinden alınan bir ürün bile satıcıya ulaşır ulaşmaz aynı gün içinde değişimi sağlanıyor.Dersenizki aynı miktarda ürünle mi çalışıyorlar? Orası beni bağlamaz, satış kapasiten artmışsa,bu kapasiteyi karşılayacak tedbirlerinide almak zorundasın. Sanki yurtdışından ürün alacak gibi bekliyoruz kaç gündür...




