Scudo Sports

Decathlon Bisiklet Bakımı Şikayet 2

@guardiny
Zaten indirim yakalandığında buradan alınır ve bir daha da bakım, tamir için buralara girilmez. :) sağlıklı pedallamalar.
 
Scudo
@EmirhanShn Hocam ne oldu son durum ? yeni bisikletiniz hayırlı olsun bu arada. btwini iade ettiniz mi?
 
@Infinity dragon Teşekkürler hocam. İadeyi bu hafta alacağım inşallah. Sonucun olumlu olacağı kesinleşince daha fazla beklememek için geçen hafta yeni bisikletimi aldım :).
 
Haklısınız bazı decathlon çalışanları çok dikkatsiz oluyo btwin rr 540 bisikletim var bakım sırasında ayaklık takılmadığı için bakım standına asmaları gerektiği halde standın demirine yasladılar ve bisiklet düştü aktarıcıda çizikler oluştu ve biraz dikkat edermisiniz dediğimde bişiy olursa garantiye getirirsiniz dedi gerçekten bazı çalışanlar çok rahat.ama bu çalışanların sorunu decathlon gerçekten iyi bi mağaza hem bisiklet hem parça olarak
 
9 Ağustos 2019 tarihinde genel bakım için arkadaşımın Rockrider 540 modelli bisikletini Decathlon mağazasına verdik. Bisikletin genel parçalarına bakacaklarını söylediler ve bisiklette başka sorun olup olmadığını sordular. Bisikletin sadece fren balataları bitikti. Neyse verdik bisikleti oradaki çalışana. En geç bir hafta süreceğini söylediler. Bugün 25 Ağustos 2019, 16 gün geçti. 1 hafta geçtikten sonra 2-3 günde bir kontrol etmemize rağmen hala bisiklete ellenmemiş bile. Bisikletten anlamasanız bile sakın bu beceriksiz ve ilgisiz çalışanlara bisikletinizi vermeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Turisti
Aynısı benim de başıma geldi ne yazık ki 9 Gün oldu telefonla haber vereceğiz dediler ve sonuç yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kemal Akbayrak
@Mab1K Bugün de şikayet etmeden önce bizim bisikleti atölyeye alan arkadaşa yüzüne karşı eğer bisiklet birkaç güne yapılmazsa sizi şikayet edeceğim”. diyeceğim. Bisiklet bakılıp bakılmasın önemli değil de sadece çalışanın tavrını merak ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Turisti
En azından size arızasını sormuşlar benim sadece ismimi aldıktan sonra numaramı istedi ve iyi günler dedi ve bunu yapan kişi atölye de çalışan kişi de değil başka konulu alana bakan elemandı
 
  • Beğen
Tepkiler: yankiaslan
@Mab1K Çalışanlar yetkili biri tarafından teftiş edilmeli.
 
Bu firmanın böyle yapmamasi gerekiyordu aslinda ama ilginç yani.
Decathlon bizim kıytırık bisiklet satıcılarını örnek almamalı, bakım konusunda da farkını ortaya koymalı ki itibarı yürürsün, devam etsin.
 
@Mab1K
Hangi mağazası?
 
türkiyedeki decathlonlarla muhatap olmayın direk fransaya yazın illa fransızca bilmenize gerek yok adamlar her türlü geri dönüş yapıyorlar.
 
@Darth_cyclist Hocam profil fotoğrafınızı çok beğendim de nasıl bulabilirim? Link falan atarsanız çok makbule olur :)

@amasseia Yani bizim elimize para verip markayı kötüleyin demediler. :D Marka iyi olabilir fakat çalışanların teftiş edilmesi gerekiyor düşüncesindeyim ben.
 
@Kemal Akbayrak
Decathlon'da bisiklet departmanında çalışıyorum. Normal şartlarda teslim süresi 15 ila 21 gün arasındadır, size 1 haftada bitiririz demişlerdir fakat belki beklenmeyen bir yoğunluk oluşmuş olabilir sonuçta yaz dönemindeyiz ve bir çok kişi bisikletini bakıma getiriyor. Ayrıca Decathlon'da atölyede gördüğünüz çalışanlar sadece oraya ait değiller. Aynı zamanda komple bisiklet reyonundan hatta mağazaya göre ekstra 1 veya 2 reyondan daha sorumluyuz haliyle müşteri bir şey sorduğunda atölyedeki işi bırakıp ona bakmak durumundayız ve bu durum oldukça sık olan bir şey, bu da aksamalara sebep olabiliyor. Tatlı dille bilgi almayı denersiniz yardımcı olacaklarına eminim.
 
Benim anlamadığım şey , zorunlu bakım denilen şeyin neden 2-3 hafta sürdüğü ? Ne saçma iş ?? Nesine bakıyorsun sanki Alfa Romeo motoru söküp takıyor . Altı üstü vitesine , jantına bakıp tellerini yağlayacaksın. Ben niye 2-3 hafta bisikletsiz kalayım ?

Zamanın yoksa randevulu çalış , 1 günde bak teslim et.

Zırvanın da zırvası

Edit1. açıklık getireyim _> servis numarası oluşturulsun , millet gelmeden arasın ve tarih randevusu alsın. Her güne 2-3 bisiklet baksan yeter. Millet bisikletle kapıdan girince geri çevirmiyorsun anladım . Biraz inovasyon.
 
bende bu hafta bir zincir kirilmasi sonucu btwin tilt 120 bisikleti decathlona götürdüm ve zincirin yağsız olduğunu iddia ettiler malesef. decathlon çalışanları gercekten cok bilgisiz ve o kadar da ukala
(link)
 
@TatanQa_tr
Alfa Romeo motoru ile uğraşmıyoruz tabii ki ama içeride sizden önce gelmiş olan 10 bisiklet olunca haliyle 2-3 hafta süre geçmiş oluyor. Bakım dışında tamir bekleyen bisikletler de mevcut oluyor ayrıca zorunlu bakım dediğiniz şey vitese bak frene bak değil. Aynakol ve jant göbekleri açılıp bakılıyor, akort gerekiyorsa yapılıyor vs.
Yıllık izinde olan arkadaşlar olabiliyor departmanda günde 1 çalışan olduğu zamanlar olabiliyor yetişemiyor, haftasonları yoğunluktan dolayı bakıma/tamire girilemiyor, bisiklet ve diğer sorumlu olunan reyonların gün içinde düzenlenmesi/reyona mal konması vs. gibi etkenler var bunların hepsini topladığınızda 15-20 güne tekabül ediyor. Sonuçta Decathlon özel bir bisiklet servisi değil, şu gün şu saate randevu alayım da 1 saat içinde bisikleti teslim etsinler gibi bir istek, bizim sağlayamayacağımız bir hizmet.
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
@Berke o zaman neden 6 aylık zorunlu bakım şart koşuluyor ? Yetişemiyorsa taşere de edebilir belirli bisikletçilerle servis için. Amaç müşteri memnuniyeti olduğunu düşündüğüm bir markanın bu noktada daha ihtiyatlı davranmasını tavsiye ediyorum.

Randevu işi bence gayet yapılabilir. Nasıl hastaneye vs. gitmeden saatin varsa gidiyorsak ona benzer. O tarihte bırakacak ve 1 güne 2 veya 3 tane bisikletten fazla alınmayacak. Altı üstü bir Web Api . Yaparım ben gerekliyse.

Hem sizin işler kolaylaşır yığılmaz , hem müşteri ne yaptığını yapacağını bilir memnuniyet artar.

(Kişisel görüşümdür kimseyi bağlamaz.)
 
Geri