Scudo Sports

Dahon modifiye

@m.fatih44

Rica ederim.haklısınız bunun gibi çok orjinal bi kaç parça elimde patladı bile...ilk resimlerde bahsettiğim ergon elçiklerde öyle kullanmadan elimde kaldı. Gidon yükseltici için özelden görüşelim


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Scudo
Modifiye olayına devam. Bu herşeyi ile bitmiş halidir.
Jantlar: 28 telli tek kat jantlar,32 telli çift kat jantlar ile değişti.
Ön-arka göbekler: 28 delik alimünyum göbekler,shimano 32 delik mandallı göbekler ile değişti,arka göbek makaralı oldu.
Lastikler: 20x1.75 di 20x1.50 ile değişti.
Ruble:shimano 6'lı 14-28 ruble yine shimano 8'li 11-32 ruble ile değişti. (Daha hız ve yokuş performansı için)
Arka aktarıcı:shimano aktarıcının her parçası sokülüp komple temizlendi ve 8'li rubleyi sorunsuz çalıştırdığı için tekrar takıldı.
Vites kolu: shimano 8'li kol takıldı.
Sele borusu: pompalı sele borusu harika oldu.
Gidon boynu:dahonlar için özel hazırlanmış gidon boynu takıldı.

Artık çıkamadığım yokuşları çok rahat çıkıyorum ve hızım eskisine göre iki kat arttı [emoji2] ee güle güle kullanayım [emoji2]

http://img.tapatalk.com/d/14/06/15/u7amyna4.jpg

http://img.tapatalk.com/d/14/06/15/y7y7ynun.jpg




iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
harika olmuş yaylı sele şart kütür kütür gidiyoruz bazen.. bol bol pedallamalar..:)
 
Merhaba,
Ön arka mandallı göbek değişiminin maliyeti ne kadar? Bir sakıncası yoksa paylaşırsanız sevinirim.
 
@muratcirit

Teşekkür ederim.sele yaylı değil sele borusunun içinde bisiklet pompası var


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
@Serdar Kaptı

Tabi ama şuan kullandığın sistemle alakalı biraz ,jantlar ve göbek kaç delik?arkada kaçlı ruble kullanıyorsun?mesela ben arkada 6'lı rubleden 8'li rubleye geçtiğim için dişli göbekten kaset göbeğe geçmek zorunda kaldım. 28 delik göbekler kaset göbeğe geçeğim için mecburi 32 delik göbeklerle değişti gibi gibi.
Ama herhangi sistem değişikliği yapmadan sadece göbekleri mandallı yapmak gereksiz,boşuna masraf ve uğraş ister.eğer benim gibi takıntılı ve illa değiştircem diyosan ön -arka mandallı göbek takımı 100/150 tl arası jantların tekrar sokulup örülmeside aşağı yukarı yine bu kadar tıtacaktır.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
@S.leblebici

Teşekkür ederim. Ben dahon d8 kullanıyorum. Malesef teknik bilgim sıfırın altında :) Yukarıda bahsettiğiniz durumları araştırıcam. Yani bende mevcut ne var neler yapmam gerekli. Aldığımdan beri aklımda bu mandal olayı. Bugün olmasa bile birgün mutlaka değiştiricem :) Tekrar teşekkürler.
 
@Serdar Kaptı

Dahon d8 kullanıyorsan sadece göbekleri değiştiriceksin bunun da sana maliyeti 200 tl den az olmaz.tekrar söylüyorum bunu yapmana hiç gerek yok boşuna masraf etme desemden yapıcan gibi dıruyo [emoji2]


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Serdar Kaptı
@Serdar Kaptı

Sadece göbek millerini değiştirebilirsiniz, bilginize.
 
@Homer

Aslında kafama takılan şu; göbek milini değiştirdiğimde jantlar sökülüp tekrar örülecek mi? Yani benim şuan ki göbeğim dişli mi yoksa kaset göbek denilen cinsten mi? Yoruyorum sizi ama işin asıl gerçeği öğrenmek istemem :)
 
@Serdar Kaptı

Evet eğer mandallı göbek kullanmak istiyorsanız dolayısıyla göbekleri değiştirmeniz gerekiyor ve bu iş için mevcut jantlarınız sökülecek eski göbekler çıkarılacak ve mandallı göbekler ile jant tekrar örülecek.jantınızın tellerini sayın muhtemelen 32 teldir,ve ona göre 32 delik ön-arka mandallı göbek sipariş edin arka kaset göbek olucak.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
@Serdar Kaptı

Hayır yeniden ördürmenize gerek yok, sadece millerini yenileyecekler.
 
@Homer

Saçmalamayın ne mili ya. Göbek değişicek göbek. içi boş,içerisine mandalın demir çubuğu girecek içi boş göbek,mil ne alaka.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
(link)

Her ne kadar saçmalasam da yukarıdaki linkteki ürünle içi dolu millerinizi değiştirebilir, akabinde mandallı milinizi bunun içinden geçirerek kullanabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim_D
Açıkçası böyle bir ürünün olduğunu bilmiyordum,inceledim biraz. Normal somunlu mili çıkarıp bu parçayı takıyosun içinede mandal çubuklarını geçiriyorsun oluyor sana mandallı göbek [emoji2]ama yinede Ben çok orjinali gibi çalışacağını sanmam kaldı ki dahonun ön maşası diger bisikletlerinkinden 2,5 - 3 cm daha dardır ve maşa esnetilip takılıyor ancak. Bu delikli mil ve içine girecek mandallı çubukla bu iş daha da zor olacaktır hatta olmıycanı düşünüyorum.
Deneyip Tecrübe etmek lazım.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
S.leblebici bisikletiniz tum donanimlari ile çok güzel olmuş güle güle kullanin.
Özellikle çift kat jantlar çok sportif bir görünüm kazandirmiş.
Ben de vybe c7a modeli kullanıyorum.
Pompali sele borusunu nasil edindiniz ve kaça mal oldu. Benim de cok istediğim bir özellik. Bir de dahonun orijinal ürünü mü farklı bir marka mi ?
Son olarak kaset dişliye geçişte 9 lu ya da 10 lu ruble de takilabilir mi? Tabi arka değiştirici ve vites kollarini da değiştirerek. Teşekkürler bol pedallar.
 
Large+Banner+070214.jpg
 
@S.leblebici
Bu hali on numara olmuş affınıza sığınarak arkada sarkan çanta hoş değildi. Çamurluksuzda çok şık
 
20 jant (406 ) katlanır bisikletlerde jantlarda bu şekilde değişiklik yapılabiliyormuş . 451 jantlar ince lastikle kullanılabiliyormuş ve Kadro kaldırıyormuş. Tabi türkiyede 451 jant ve bu janta uygun lastik bulmak imkansız . Tern Verge d9 bu jantlar ile 22 jant diye satılıyor Türkiyede.

linkte 406 jant olan bisikletin 451 janta evrilişini görebilirsiniz.

(link)


htb1iizzhxxxxxahxxxxq6xxfxxxr-jpg.143302


DSC_2049.JPG
 
Geri