Scudo Sports

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Merhaba arkadaşlar
Dahon katlanır bisikletimi yaklaşık 100km'den beri kullanıyorum.
İlk bakım vakti geldi.
Bu ilk bakımda neler yapılıyor bilgisi olan var mı?
Bir de katlanma mekanizması ile ilgili bakım işlemi de yapılıyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: danslebleu
bende aranıza vybe d7 ile katılmış bulunuyorum. Canavar bir haftadır bende biraz popo ağrısı yapıyor ama zevkli ürün:) 10 yıldır bisiklet selesine oturmadığım varsayılırsa normaldir diye düşünüyorum. Süspansiyolu sele borusu kullanan var mı aramızda merak ettim


@alperkamu ereğli değil mi burası?
 
arkadaslar, Dahon Mariner D8 gobek vitesli mi?
benim boy 183, kilo 100. uygun mu benim gibi birine?
tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
Merhaba arkadaşlar. Aciliyetli olarak bir sorum olacak. Katlanır bisiklet arayışlarımı 2 dahon üzerinde yoğunlaştırdım. Ama ne yurt dışında nede youtube satın alacağım dahonların kullanılan ürünler benzemiyor. Benzemeyen ürünler içinde en vasat tabirleri kullanılmış. sözün özü dahon mu d10 ve dahon visc d18 arasında kaldım sizce hangisine yönelmeliyim. çift aynakol ve disc firen ile d18, bagaj çamurluk ve gidonun içeri katlanması birde tiagra set ile d10. Sizce hangisi. Yardımcı olursanız çok sevinirim
 
@Can Y.

Dahon visc d18 öneririm. Hem renk hem donanım olarak gayet güzel. eğimi değişken şehirde iseniz vites kombinasyonları yeterli olacaktır.

Aşağıdaki link üzerinden öğrendiğim son kalan ürünü bulabilirsiniz.

(link)



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
@iogee teşşekür ederim. Peki aranızda Dahon visc d18 yeni disc firenlisini kullanan varmı acaba birde dahon 2018 satılacak ürünler arasında d18 görülmüyor. Bir sorun teşkil edermi. dahon visc d18 çift ayna kol olması sanırım komple değiştirmek yerine ayna kollarını tek tek değiştirebilme ve eğilmelere daha dayanıklı yapıyormuş, disk firen artı özellik, gidon dışarıda olduğu zaman çizilmeye karşı artısı var sanırım ama buseferde yan yatırmada sıkıntı çıkıyor deniliyor. Mu D10 da ise tiegra set ve gidon içeride olması cazip gibi tabi birde aradaki 1000 tl farkı.
 
Mu serinin bir tanesinde lastik sorunu vardı. suan hatırlayamıyorum. Forumu araştırın. Ayrıca Visc çok şık.
 
@Üye Adı 406 - 451 cant sorunundan bahsediyorsunuz sanırım. O sanki dahon kurnazlığı gibi geldi bana tüm ürünleri benden alsınlar mantığıyla yapılan bir uygulama sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Üye Adı

2015 mu d8 ve 2015 visc d18 modellerinde vardı bu problem bildiğim kadarıyla. Bunun dışında model duymadım. Sonraki serilerde sorunun giderildiği söyleniyordu. Forumda lastik ölçüsü sorunuyla karşılaşan mu d8 sahibi bir arkadaşın açtığı konuda vardı. Detaylı bilgi için bakabilirsiniz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Can Y. Visc d18 daha iyi bir seçim. Disk fren ve 2 yaprak aynakol ile her yola ve koşula uygun. Hem kadrosunda katlanan ikinci bir boru var ki esnemeyi önler. Mu d10'a göre gücü tekere aktarmada daha başarılıdır. Arka vites tiagra olmuş sora olmuş çok önemli değil. Aradaki farkı anlamazsınız bile. Benim ilk katlanırda altus vardı arkada şimdi tiagra ikisi de sorunsuz çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: iogee ve Üye Adı
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Fiyat konusunuda halledersem Visc d18 alacağım. Tabi çamurluk, bagaj ilave masraflarını da unutmamak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: iogee
@iogee valla hiç aklımda yoktu aklıma soktunuz bu bisikleti :rolleyes: ne güzel mariner d8 alıp geçecektim
 
Geri