Eger sifirda israr edersen torneylerde kalakalirsin benden bir tavsiye. Aradaki fark Bim magnumu ile orjinal magnum kadar diyebilirim yada Tavuk döner ile has Iskender kebab kadar fark var.Ben xtr ye gectim frenlerde bunlar boşa cikti uyguna verecem
214216 dosyayı görüntüle
BİM'in dondurmalarına laf söyletmem.
Bu arada aynakol konusunda kararımdan vazgeçirdin beni hocam, hollowtech diye tutturduğumdan göbeği deore aldım ki aynakolda da tasarrufa gidip altus alacaktım. Şu anda janttan daha büyük aynakol sorunum var. Özellikle deore ile benim sevdiğim bir seri olan alivio arasındaki fiyat farkı uçurum durumda denilebilir, aynakol ciddi pahalı bir ekipmanmış onu anladım ben.
Bütçe konusunda biraz daha rahatladım, proje başındaki bütçenin üzerine çıkabilirim artık diye düşünüyorum. O yüzden fren konusunda deore düşünüyorum, yoksa eski frenlerle devam ederdim bir süre daha.
BİRAZ DA PROJEDEKİ SORUNLARDAN BAHSEDELİM:
-Eski vidalı tıp dişliyi sökemediğim için jant tellerini alamıyorum göbekten ki anahtar bile eğildi ama çıkmadı.
-Kadrodaki v fren pivotlarından birisi eğik ve fren janta düz temas etmiyor.
-Fren kolunu anahtar olmadan sökmeye çalıştığım için kolun içerisindeki vida gidonu neredeyse delmiş ama haberim dahi yok, değiştirmek zorundayım gidonu da.
-Gidon boğazı cidden çok uzun, 40 mm ya da 60 mm gidon boğazı almam lazım ve aksi halde gidona çok fazla uzanmak zorunda kalıyorum.
-Kadromun üst tarafında bagaj bağlantı delikleri yok.
-Furç kapağı çok fazla darbe almış, düz bir şekilde yerinde durmuyor.
-Fren kolları kaza yaptıktan sonra eğilmişti, artık onları da değiştirmek lazım.
-Sele borusu da aynı şekilde yandan çok ciddi bir darbe almış, kırılma ihtimali çok fazla.
-Maşada kilit yok ki iyi bir maşanın fiyatını hiç hesaba katmadım.
-Ön aktarıcı kadroya göre geniş ve çeviricisi bende yok, bu da bir masraf demek bana.
-Ve daha bir sürü sorun var, eminim bunların üstesinden gelebilirim. Bazen saçma bir iş yaptığımı düşünmeye başlıyorum, proje için ayırdığım bütçenin neredeyse yarısını kullanmış durumda olmama rağmen hala çok fazla sayıda eksiğim var.