Dağ bisikleti yardım

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında enes kuzu tarafından paylaşıldı.

  1. talha55

    talha55 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Samsun
    Adı:
    Talha Çakır
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    @enes kuzu 45 cm ve 49 cm kadrolar mevcut. Size uygun olan 45 cm. (Benim boyum da 1.80 ve 26" jant bisikletimin kadro boyu 46 cm. Yani bisikleti iki bacağınızın arasına alıp ayaklarınız yerde olduğunda üst demir ile apiş aranızda 4 veya 5 parmak boşluk olmalı. İdeal olan budur.)

    Edit: Bazı insanlar ideal olanı değil de istediğini tercih eder. Dediğim gibi ideal olan 45 cm fakat ben denedim 49 cm de oldu büyük olsun diğer bisikletlerin yanında iri dursun (diyeni gördüm :) ) derseniz 49 cm kadroyu alırsınız bu durumda olay size kalmış hocam :)
     
  2. #22
    enes kuzu

    enes kuzu Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    sivas
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    saolun
    @talha55
    @A.mert ikınızdende ALLAH razı olsun alınca resmını atarım inş hayırlı geceler :D
     
  3. talha55

    talha55 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    1 Haziran 2015
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Samsun
    Adı:
    Talha Çakır
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    @enes kuzu Amin cümlemizden. Aynen, alınca bi fotoğraf bekliyoruz :) iyi geceler
     
  4. A.mert

    A.mert Yeni Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    A.Mert
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    İyi geceler naptık ki inşallah gönlünüze göre olur
     
  5. odun

    odun Yeni Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    29 Haziran 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    TR
    Seviye:
    Güncel
     
  6. tuna99

    tuna99 Yeni Üye

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    9 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    eğer almadıysan ghost Se 1175'e bakmanı öneririm kullanmadım ancak ghosta çok iyi diyolar
     

İlginizi Çekebilir

lance-armstrong-jan-ullrich.jpg
1988 İtalya turunda Andy Hampsten’in Passo di Gavia tırmanışı efsanedir. Hampsten, o tırmanışta pembe mayoyu ele geçirmişti, ancak, turun bitmesine hala 8 gün vardı ve Gavia etabını kazanan Erik...
upload_2016-9-20_11-39-13.png
Forum selam, işler nasıl gidiyor? Umarım her şey yolundadır :) Form tutmak diye bir laf var. Ya da bir atlet iddialıysa onun için 'bugün formunda' deriz. Bu terimin bir geçmişi varmış. 1800'lü...
DEZ7Uml.jpg
arkadaşlar bildiğimiz gibi dayanıklılık bisiklet yarışlarında bisikletçilerin vücudu çok ince ve pist yarışçılarıyla aralarında büyük farklar var. yol yarışçılarının üst tarafı neredeyse yok gibi,...