Scudo Sports

Cycleurope Peugeot Solo marka bisikleti ve yaşadıklarım!

Kayıt
8 Mayıs 2018
Mesaj
13
Tepki
3
Yaş
33
Şehir
Kütahya
Bisiklet
Peugeot
Öncelikle herkese merhabalar,

03.09.2018 tarihinde Kütahya'da bir bayiden 2018 model Peugeot Solo marka bir şehir bisikleti satın aldım.. Bayide biraz baktık inceledik ön vites geçişlerinde sıkıntı vardı dedik herhalde ayarları tam yapılmadı teknik servis düzeltir.. Teknik servise gittiğimizde krank takımında yamukluk var düzelmesi lazım biz bu parçayı gönderelim yenisi gelir denildi neyse dedik olur böyle şeyler gönderelim düzeltsinler.. Bir hafta gibi bir sürede bizim krank takımı geldi takıldı güzel biniyorum derken kış geldi..
Bisiklet dükkanın önünde bekliyor yakın mesafe çarşıda,bankada işlerim oluyor onlara gidip geliyorum.. Geçen hafta bisikletin ayaklığını indirmemle beraber kadronun ayaklığa bağladığı nokta kırıldı.. Ben kırılan parçanın ayaklığın bir parçası olduğunu zannederken kadro kırılmış onuda servis sahibi söyledi.. Fotoğraflarını çektik Cycleurope'daki yetkili kişiye gönderdik..
Pazartesiden beri bu gün işlerin yoğun yarın ara, ertesi günü arıyorum sen bir daha at fotoğrafları biz bir daha inceleyelim vs vs..

Neyse bu gün son defa dedim bir daha arayayım bakalım ne diyecekler öğleye doğru aradım ve verdikleri cevap şu şekilde : kadronun tamiri yapılamayacak şekilde ise kadro değişimi yapılacak fakat bir hafta on beş gün beklemelisin çünkü parçalar başka yerden gelecek sen bizi bir hafta sonra bir daha ara..

Gerçekten artık fena halde canım sıkıldı, bisikletten soğuttu ve güvenim kalmadı...

Sizce
Bu gibi durumlar bütün bisiklerde olabilecek bir durum mu ?
Bisikletin iadesini talep ettim ama galiba kabul etmeyecekler sizce güvenlik yönünden ileride sorun yaşar mıyım ?

Yorumlarınızı bekliyorum..
Teşekkürler
 

Dosyalar

  • peugeot solo.png
    peugeot solo.png
    201,4 KB · Okunma: 206
  • peugeot solo11.png
    peugeot solo11.png
    86,7 KB · Okunma: 205
Scudo
Kötü kaynak örneği. Yanlış ısıl işlem uygulanmış ya da uygulanmamış. Umarım diğer kaynaklı bölgelerde de benzer durum yoktur. Gerçi şehirde o kadar zorlamanız zor bu bisikleti. Dağ bisikleti olsa dikkat edin, güvenmeyin derdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilallarikan
Geçmiş olsun. Tüketici mahkemesine başvurun derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilallarikan
@darkdream

Umarım diğerlerinde de aynı değildir, bana denk gelmiştir sadece çünkü yeni gönderecekleri kadroda aynı firmadan çıkacak..
5 aylık bir bisiklette vuruk,çizik bile olmadan bu şekilde bir olay yaşamam gerçekten üzücü.. Parasında değilim 1100 tl'ye aldım bisikleti faturası,garanti belgesi mevcut..
Firmanın vizyon ve misyonunda güvenlikten bahsetmeside ayrı bir ironi tabi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Bir firma bir pazara girerken, kaliteli ürünlerle girer bazen zarar ederek yer edinmeye çalışır. Ghost ilk girdiği yıl, güzel bisikletleri neredeyse grup set fiyatına sattı. Şimdi, kaliteli ürünlerine hakettiği fiyatı istiyor. Bu durumda pejo demekki karne bisikleti tabir ettiğimiz pazara göz dikmiş gibi.
 
@Cosmic camel

Bakalım bir hafta sonra bir daha ara dediler o zaman da bu şekilde bir cevap alırsam mecburen başvuru yapacağım..
 
iade almıyorlarsa tüketici hakem heyetine başvurmanızı tavsiye ederim.

6502 nolu yeni tüketici kanununa göre ilk 6 ay içerisinde arızalanan/bozulan ürünler ilk günden itibaren bu sorun varmışçasına ayıplı ürün statüsünde değerlendirilir. ayıplı ürünlerin de tamiri yapılmaz, iadesi ya da sıfırı ile değişimi yapılır. bulunduğunuz kaymakamlığa göre sonuçlanması belki biraz zaman alır ama tüketici haklarından bi haber ya da tüketicinin hakkını ört bas etmeye çalışan bir firmaya hem güvenilmeyeceği için hem de ders olması için ben hakem heyetine baş vurup iade etmenizi tavsiye ederim.
 
Peugeot pişmanlıktır.
 
@thieft3000
nedenini yazarsan bilgileniriz :):harika:
 
@frknltngl
bisikletini kullanmadım ama araçları çok canımı (ya da cebimi) yaktı o yüzden bisikletinden de uzak durmak daha mantıklı.
 
  • Beğen
Tepkiler: frknltngl
Arayıp THH'ne vereceğinizi söylerseniz bir kendilerine gelirler
 
Bu gün üretici firma ile tekrardan iletişime geçtim telefonda bisikleti bayiye götürün fotoğrafları çekilsin denildi..
Fotoğrafların teknik servis tarafından iki hafta önce çekilip gönderildiğini söyledim.. ( 25.02.2019 ) tarihinde whatsapp'tan tarafıma verilen numaraya kendim de gönderdim, ( iade talebinde bulundum ) yani fotoğraflar toplamda iki kez zaten gönderilmişti..
Ben öyle deyince hıı şimdi toplantıdalar siz yarınbir daha arayın denildi.
Sonra bayiye gittim durumu izah ettim fotoğrafları gösterdim ve talep edilirse bisikleti incelenmesi için getirebileceğimi söyledim, gerek olmadığını durumdan haberdar olduklarını kadronun değişeceğini söylediler..
Cycleurope ile iletişime geçtiler, sonuç olarak yeni bir kadro gönderilecek ve değişimi yapılacak..
 
Son düzenleme:
Kadronun kırıldığı yer çok hayati bir yer değil, zayıf bir parça. Bizdeki benzer fiyatlı bianchi şehir bisikletinde de orası zangıldıyor. Muhtemelen kötü kaynak. Siz yeni gelecek bisiklette de orayı pek zorlamayın. Özellikle yan ayaktayken fazla ağırlık vermemeye çalışın. Eğer yenisi de kırılırsa ve değiştirmekte sorun yaşarsanız yan ayağı arka çatala da alabilirsiniz. Orada daha sağlam olur.
 
@Anonim

Haklısınız hocam,
Teknik Serviste zaten sık karşılaşılacak bir durum değil oda sana denk gelmiş dedi.. İnşallah yeni gelecek olan kadroda bu gibi bir sıkıntı yaşanmaz..
 
Geri