Scudo Sports

Cube Acid 29er 2013 ve Kırmızı Rötuşlar

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
Merhaba arkadaşlar, ben de uzun aradan sonra foruma dönüşümle beraber bisikletimi paylaşayım dedim. Bisikleti alırken frenleri ve aynakolu direkt değiştirerek almıştım Doruk Bisiklet'ten. Beni tanıyanlar bilirler, rahat durmam :D Aldıktan sonra da her bir detayıyla, özellikle kırmızı detaylarıyla çok uğraştım :) Gri lastiklerini hiç sevmemiştim, ilk fırsatta Conti'lere geçiş yaptım. Kırmızı vidalar, orta göbek, sele derken ipin ucu kaçtı. Gerçi yeniden tur bisikleti sevdam kabardı, agresif bir tur bisikleti projem var, Cube ile vedalaşmam gerekebilir yakında. Son halini paylaşıyorum sizlerle. Orijinaline göre yükseltilen aynakol, frenler ve rotorların yanı sıra tabi ki spd ve yan ekipmanlar da eklendi (kırmızı olmak şartıyla :) ) Hafifledi, performansı ciddi anlamda değişti ve evrim tamamlandı. Bu eski bir fotoğraftı, güncel olanlar aşağıda.

Kadro : Cube Acid 2013 Alu Lite 6061 AMF 29er RFR-Geometry
Furş Takımı : FSA No.10 semi-integrated, 1 1/8"
Maşa : Rock Shox XC32 Solo Air 29", Motion Control, Poploc, 100mm
Frenler : Avid Elixir R - Hortumlar Baradine - Rotorlar 160/160mm Shimano SM-RT 79 - Rotor Kapakları Agogo (Kırmızı) - Arka Adaptör Kırmızı - Hortum Tutucular Alu (Kırmızı)
Aynakol : Shimano FC-M590, 42x32x24T, 170 mm, 3x10 speed - Orta Göbek Token (Kırmızı) - Sol Kol Çektirme Vidası KCNC (Kırmızı) - Aynakol Vidaları Amoeba (Kırmızı)
Arka Vites : Shimano XT, RD-M781-SGSL, Shadow 10-speed - Alt Makara Vidası Token (Kırmızı)
Ön Vites : Shimano Deore FD-M590-10 Down Swing 10-speed
Vites Kolları : Shimano Deore SL-M591, Rapidfire-Plus, 10-speed
Ruble : CS-HG62-10 11-36 Ruble Kapağı Token (Kırmızı)
Zincir : CN-HG54
Pedallar : Ritchey 2014 Comp V4 SPD
Göbekler : Shimano HB-RM66 Centerlock / Shimano FH-RM66 Centerlock - Mandallar Novatec (Kırmızı)
Gidon Boğazı : Easton EA30 Oversized
Gidon : Easton EA30 Lowriser Oversized 660 mm
Gidon Boğaz Tıpası ve Spacer: Token (Kırmızı)
Sele Borusu : Easton EA30 30.9*400mm
Sele Kelepçesi : Token (Kırmızı)
Sele : Syncross XR 2.5
Jantlar : Alexrims RFR ZX24 29er
Lastikler : Continental Race King 2.2
 
Scudo
gerçekten kırmızı detaylar çok güzel olmuş.O parçaları tek tek bulması, kargoda beklemesi, takması ayrı bir heyecan :)
İyi günlerde kullanın.
 
Hayırlı olsun çok iyi duruyor. :)
 
Makina çok şık olmuş. Kazasız belasız. Özel değil ise bisiklet ve ekipman ne kadara mal oldu.
 
Detaylar farklılık yaratır :) Bunun turkuazı tam hayalimdeki bisiklet, maşallah diyeyim
Yalnız arka lastiği ters takmışsınız galiba
 
Ben de aynı bisikletden kullanıyorum, 2013 modeli. Yaptığınız değişikliklerden fren sistemini neden değiştirdiğinizi merak ettim, performansını beğenmediğiniz için mi yoksa görsel olarak daha güzel görünsün diye mi?
 
Orta göbeğin bir farkı varmı acaba deorenin orjinal göbeğine karşı ..:)
 
Çok çok çok yakışıklı bir bisiklet :) kazasız sürüşler diliyorum. Gayet de temiz duruyor. Satacağınız zaman müşteri olabilirim.
 
@ilkerturker

Valla kargo konusunda babaannemi, babamı, işyerindeki eşimi ve amcamı ne kadar uğraştırdım anlatamam :D Ama ayrı bir keyif tabi ki :) Ebey'den gelen rotor kapakları, KCNC sol krank çektirme kapağı ve kırmızı alüminyum hortum tutucuları için Serdar Ürer arkadaşıma ayrıca teşekkür ediyorum :)


@Tayfun Karaman

Teşekküler yorumunuz için :) Bisikletin orijinal hali çok 2600 liraya yakındı aldığımda, Temmuz 2013'te. Pazarlıkla aldığım an birçok parçası değişti, modifiyeli olarak aldım ve 2800 lira ödedim Doruk Bisiklet'e. Sonra da değişiklik devam etti. Net rakam söyleyemem tabi ama harcadığım para 3400 civarı olmalı. Frenleri iki kere değiştirdim :D

@Batuhan Köksal

Turkuaz olanını istiyordum ben de ama bu kadro boyunda 2013 model kalmamıştı Türkiye'de. Mecburen bu rengi tercih ettim. Orijinal halinde gri Schwalbe lastikler vardı. Değiştirince iyice içime sindi. Açıkçası turkuazı aramıyorum artık :) Orijinali bu şekilde idi arkadaşlar, bence lastik değişikliği çok fark yarattı diyorum:

Arka lastik ters :D Evet kabul ediyorum, eskisi kadar pinpirikli değilim artık. Söküp takması, fren ayarı ile uğraşması zor geliyor artık. İç lastiklerde patlak önleyici sıvı var, hiç patlamıyor daha doğrusu inmiyor lastikler. Tekeri sökmeye sökmeye üşengeçleşiyor insan :D Dikkatiniz için tebrik ederim ;)

@ratm

Kardeş Acid'e selam :) Seri dışı frenleri sevmiyorum, fren hissi beni tatmin etmiyor. Rotorları ayrı facia bana göre. Alırken 2013 Deore frenler ile değiştirmiştim sıfır olarak, seri dışı frenleri bildiğim için kullanmak bile istemedim. O dönem Evka-4'e çok gidip geldiğim için Deore'lerin de performansını yeterli bulmadım, Serdar Ürer'in destekleriyle Avid Elixir R modeline geçtim. Çok daha kontrollü frenler yokuş inerken. Deore de seri dışı da ısınıp çabuk performans kaybı yaşatıyordu. Çok memnunum şu anda ;)

@Gökhan kocatepe

Bir farkı yok, ağırlığı bile aynıydı sanırım :) Ama görsel olarak ciddi farkı var ;) Ne de olsa kırmızı :D
 
on numara olmuş kazasız belasız
:rolleyes:
 
Bisikletin Cube oldugu icin önceden de güzel olduguna inaniyorum ama updatele dahda güzel olmus. Allah kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin. :in:
 
Aynakol ve arka rubleye bakınca bu bisiklet duvara tırmanacak herhalde.:in:
 
Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar :)

@Murat Cömez
Birçok büyük markayı denedim, Cube kesinlikle en başarılılarından biri ;) Hani insan çelişkide kalır ya; iyi marka bisiklet alıp donanım mı düşük olsun, uygun fiyatlı markalardan alayım da donanım mı yüksek olsun diye. Bu sorunun cevabı olan markalardan birisi kesinlikle :asik:

@Ara Dökmecioğlu

Cube bu bisikleti tam tırmanış için yapmış diyebilirim :D
 
Geri