Scudo Sports

Corelli

1 yıldır 2018 Corelli Kr 300 kullanıyorum hiç memnun değilim

İşçilik kötü
Jant ilk geldiğinde akortsuzdu ve sık sık iç lastik patlatıyordu servise götürdüm onlarda komple jant lastik yenisiyle değiştirdiler . Gelen jant'da akortsuzmuş sonra tekrar servise gittim fabrikaya gönderip sözde makinede ayar yapmışlar hiç bir şekilde akort ayarı yapılmamış olarak 2-3 tane iç jant korumasını mumya gibi sarıp yollamışlar şişirirken serviste teker patladı :) .

Meğer iç lastik jant pvc koruması dandik ve darmış . Bu yüzden 5 iç lastiğim çöpe gitti .

Firmaya bildirdiğimde durumu servisimize başvurun diyip duruyor sorunum çözülmüyor ne yapayım servise gidip.

Jantları çıkarttım yeni jant takımı aldım ben mal değilim kendi canımı taşıyorum yeri geliyor 60-70 km/hız ile yokuş aşağı iniyoruz o anda bu sebepten iç lastik gümlese ne olur

Bunun haricinde başka sorunlar da var hepsini firmaya bildirdim takan olmadı
 

Dosyalar

  • IMG_20190408_192825.jpg
    IMG_20190408_192825.jpg
    1,4 MB · Okunma: 114
  • PHOTO_20190408_185222.jpg
    PHOTO_20190408_185222.jpg
    946,6 KB · Okunma: 117
  • PHOTO_20190408_185305.jpg
    PHOTO_20190408_185305.jpg
    658,2 KB · Okunma: 110
Scudo
Sorun kurmak değil de hocam örnek veriyorum ben kutuyu açtım , kadro yamuk çıktı , jant eğik çıktı kutudan yada koltuk kılıfı yırtık çıktı ? Nasıl ispatlayacağım ? Firma demez mi kardeşim sen niye açtın tüketici kanununa göre servise açtırman gerekiyordu diye , o zaman buraya yazsaydım herkes servise gitseydin kendin niye açtın derdi . Ya da diyelim kendimiz kurduk biniyoruz iyi güzel 1 hafta sonra fren kolu elimizde kaldı eee ne olacak garanti ,geçmiş olsun.
 
Böyle bi mantık olmaz “bisiklet kurmayı bilmiyorsan bisiklete binme zaten” yeni televizyon aldığın zamanda servis gelip kuruyor garanti kapsamında olsun diye yoksa fişi takmayı bilmediğimizden değil, nasıl her bilgisayar kullanan bilgisayar toplamayı bilmiyor veya araba kullanan motordan anlamıyorsa bisiklete binmek içinde mekaniğinden anlamak gerekmiyor, ayda yılda bir eşiyle sahilde keyif yapacak adamın gidon için alyan pedal için ingiliz anahtarı almasınada gerek yok, ülkede ne kadar çok bisikletten anlamayan insan hobi veya ulaşım amaçlı bisiklet kullanabilirse bisiklet algısı aynı oranda hızlı gelişir ...
 
YagizK ben çok takılmıyorum sizde takılmayın ?
 
@OmerKa
Yine yanlış, Yagiz değil Yağız olacak o ?
 
@KarizmatikEmmi

Hatalı montaj var. Delik çevresi ince zımpara yapılacak. Sonra da bant çekilecek. İlla bisiklet jant bandı olacak diye bir şey yok. Elektirikçi esnafının kullandığı siyah bantlardan da olur. Her zaman çift tür atarım. Garanti olur. Jant ayarı işini de işten anlayan bir mahalle arası bisikletçisi dahi halleder.

Dünyaca ünlü bir markadan satın alsam bile makineye servis eli değdirmem. En küçük parçasına kadar söker, takar her bir şeyini anlarım. Ondan sonra canımı emanet ederim. Size de tavsiye ederim.
 
@Gökay Akçay

Gökhan bey kullanıcı adı kısmında ne yazıyor? ?
 
  • Muhteşem
Tepkiler: Gökay Akçay
@KarizmatikEmmi

Izninizle sormak isterim ; urunu siz kendiniz mi tamamladiniz yoksa ilgili servisinde , servis personeli mi tamamladi?
 
@a.valverde
kurulumu kendim yaptım

@Ali Kılıç 35.5
o kadar bisiklete para verdikten sonra sorun olacağını düşünmedim sonuçta tourney setli ucuz bisiklet almadım markanın en üst modelini aldım bu kadar vasat işçilik ve bu kadar kötü jant beklemiyordum .
Jantları sökünce şapka düştü kel göründü :) başka markaların eş değer bisikletlerinde böyle sorun yaşayan yok . Elektrik bandıylada çözülecek bir sorun değil jant profiline kadar çıkmış delikler
yeni jantlarıma token marka kaliteli jant bandı taktım onlar gerçekten corelli'den çıkanlara göre oldukça kaliteli
 
  • Hahaha
Tepkiler: Desert Fox
kusura bakmayiniz , bence , servise yaptirmaniz lazimdi. cunku bir sorun olacagi kesin ; o zaman size " hatali montaj var " denmezdi.
 
keşke paramız değerli olsaydı da böyle tartışmaları yapmasaydık.Üretici ne yapsın dolar euro olmuş bin para üstüne claris değil tourney a70 koysa satamayacak belli o da claris koyup başka her yerlerden kısmak zorunda kalıyor.Corelli de mantık zaten böyle zamanında sora setli bisikletleri çok ucuza fiyatlara satmışlardı o yüzden bisikletin her yerinin kaliteli olmasını beklemek yanlış bence.
 
@Desert Fox
Aynen öyle. Sonuçta fiyatı düşürmek için bir yerden kısmak zorunda. Her şeyin iyisini koysa zaten fiyatları bu seviyede bisikletler çıkartamazdı.
 
@a.valverde
kimse hatalı montaj demediki zaten montajla ilgili bir durum değil

@Desert Fox

mosso sora ile arasında 200 tl fark vardı mosso full sora set idi corelli'de frenler sora değil sadece . mosso'da düzgün bir jantda var üstelik pedallara daha iyi .

iş kısmaya gelince corelli ipin ucunu kaçırmış bulabileceği en ucuz dandik pedalı koymuş koymasa cidden daha iyiydi
En ucuz frenleri koymuş kendi jantları da bana göre 5 para etmez ayrıca firma bana mail ile jantları revizyona sokup yenilediklerini itiraf etti .
mosso kullananlar gayet memnun iç lastiği bile patlamayanları biliyorum jant değiştirmeye veya güncellemeyi düşünen yok .
İşçilik olarakta gerçekten kötü bisikletden anlamayan alüminyum firması zaten anlasa kendini bisiklet ilahi olarak lanse etmezdi ekteki resimde ne demek istediğimi anlarsın .

Kr 300 Dengesiz bir bisiklet triban 100 bile daha güvenli geliyor bana benim bisiklet baştan aşağı fiyasko hiç güven vermiyor kullananlar anlar .
Yeni jantlarla biraz daha dengeli oldu maşayıda değiştireceğim maşanın iki yakasını germeden jant girmiyor ve boyası portakal kabuğu gibi pütürleşmeye başladı . 2019 modellerinde maşada değişmiş .
Zaten zamanla bisikletde corelli adına birşey kalmayacak . Kadro dahil değiştireceğim .

Zamanla düzelirmi bu sorunlar bilemem belki ilerde iflas eder belki illerde Türkiye'nin en iyi bisiklet markası olur
 

Dosyalar

  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    209,3 KB · Okunma: 47
Son düzenleme:
197298

197301

197302197303

Trivor 7 modelini 1 yıldır 8000 km dir kullanıyorum. Ben bisikletçiden aldım. Kar yağmur çamur demeden kullandım.Yüklü olarak toprak yola da girdim, yeri geldi dereden geçtim.
3 günlükken zincir koptu bisikletçi ücretsiz halletti.Bir kaç bisiklette daha koptuğunu söyledi.
Aşağı yukarı 2000 km de bir arka akor kırıldı. 5000 km de 1 arka akor teli kırıldı. 7500 km de bir arka akor teli kırıldı.6000 km de ön ve arka göbek bilyaları değişti.Bunlar bisikletçi tarafından ücretli olarak onarıldı.
6000 km de ön maşa(zoom) kilitli kaldı açılmaz oldu. Bisikletçi fabrikaya yolladı garanti kapsamında yenisini gönderdiler.
Ben verilen ücrete göre memnunum.
 
siz bisikleti eşek niyetine almışsınız :D ama en doğrusunu yapmışsınız. en güzeli bu bence. dereden çamurdan geçerken içi acımamalı insanın :)
 
@Levent11

zinciri fabrikada bisiklete uygun şekilde kısaltılır pimi komple çıkartıp tekrar aynı pimi takıp kısaltırsan zincir kopabilir sağlıklı olmaz yeni pim kullanmak gerek popüler olmayan bir markada tekrarlaması da buna işaret ediyor
benimde ön tekeri komple değiştirdiler ama nafile sorunum düzelmedi
bizim eleştirilerimiz corellinin hayrınadır
 
@KarizmatikEmmi


aynen öyle bir firmayı eleştirince o firmanın hayranları beğenenleri savunmaya geçiyor. mantığını bir türlü çözemediğim durumdur bu. benim bisiklet firmam olsa kesinlikle en aktif bisiklet formlarına üyelik açarım ve firmama gelen eleştirilere bakarım. yoksa bu kötü reklamlarla çok müşteri kaybederler. kendimden örnek vereyim bir tane şehir bisikleti aldım. kron tx 100. gördüm ki ben yol bisikleti istiyorum. bunun için acelem yok şimdiki bisikletimi de severek kullanıyorum. bisiklet seçimi için araştırma yapıyorum. şuan corelli yi listemden çıkardım. eğer müşteri hizmetlerini düzeltirlerse seve seve alırım bisikletlerini.
 
Bisikleti herşeyiyle (aktarım organları ve fren sistemi hariç) türk mühendisi bilgi ve becerisiyle üretmeye çalışan bir firma. İlk zamanlarda böyle olması çok normal. Bunu bilerek markaya gitmek gerekli. Arge yatırımlarıyla paralel olarak bu sorunlar tek tek aşılacak ve belki gurur duyabileceğimiz bir dünya markası ortaya çıkacaktır. Bu çok zor birşey değil. Ama firma düzenli olarak Arge yatırımı yapmak durumunda. Bu konuda geri dönüşler yaparsanız ileride düşük fiyata dah iyi malzemeler alma şansımız artar.
Başka markalara örnek olurlar, rekabet daha iyi ürün demektir.
 
Şikayetlerinizi firmanın ilgili kısmına da yazıyor musunuz? Veya firmanın şikayete ulaşabileceği yere yazıyor musunuz?
Buraya yazmanın çok işe yarayacağını düşünmüyorum adamların buradaki binlerce mesaj içinden şikayet içeren tüm mesajları bulması pek mümkün gibi gözükmüyor
 
Geri