Scudo Sports

Continental Speed King 2.1

Enes ÇALDIR

Aktif Üye
Kayıt
22 Nisan 2010
Mesaj
169
Tepki
90
Şehir
Gaziantep
Arkadaşlar dün continenrtal speed king lastiklerinden aldım ve yaklaşık bir saat kullandım. Bu sabah kalktığımda ise lastiğin üzerinde yırtık görünce gözlerime inanamadım. Yakşalık 6mm yırtılmış lastik. Çizik falan değil bildiğiniz yırtık. Delta bisikleti aradım ve durumu anlattım resmlerini mail atmamı istediler. Bende yolladım umarım değiştirirler. Mailde bunların yerinde başka bir marka lastik istediğimi de belirttim daha ucuz olması da benim için sorun değil ama bu lastiklere karşı güvenim çok sarsıldı...

İşte lastiğin resmi. Lastiğin yanağındaki lifler yırtılmış ve sanırım bu yırtık giderek büyüyecek.

Sizin bu konudaki düşünceleriniz nelerdir? Eğer bu lastik değişmezse yeni lastik alıcam ve muhtemelen tercihimi schwalbe smart sam yada black jackten yana kullanıcam yada maxxis ignitor. Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum.


Daha iyi görünmesi için büyük resim koyuyorum.

http://img143.imageshack.us/img143/7227/continentalspeedking2.jpg
 
Scudo
Aynı şekilde birkaç marka lastikte sorun yaşadım ben de.
Birisi IRC, diğeri Çin malı bir lastik, bir de hatırlamadığım (ama orta kalite) bir marka var. Bunun şans meselesi olduğunu düşünmeye başladım. Kendi lastiklerim için ürün depoda bekleyip eskimiştir ya da hatalı üretilmiştir diye düşünüyorum.

Dün aldığınız ürün sabaha böyle yaptığına göre Delta durumu düzeltecektir sanıyorum.

Bu arada farklı marka/model düşünüyorsanız şahsen Smart Sam'den memnunum, önerebilirim.
 
BENİM GÖRÜŞLERİM VE TECRÜBELERİM:
"Ben şahsen michelin ve Specialized lastikleri kullanıyorum. İkisi de birbirinden sağlam! Hele michelinin yüzeyi 1 yıl olmasına rağmen hiç aşınmadı bile. Yanları da yırtılmadı. Specialized'in captain modeli de çok güzel. Hem "Two Bliss" özelliğine de sahip. Yani ister tubeless ister iç lastikle kullanın. Yolu çok güzel tutuyor. Asfaltta hızını çok kestiği için tavsiye edilmez, ama patikalarda ve dağ yollarında süper. Ama asfalt derseniz de Michelin!"
 
  • Beğen
Tepkiler: Erol KOLAS
Çok garip dağda bile kullansanız ilk 1 saat gibi kısacık bir sürede herhangi bir dal girmesiyle oluşması çok zor çünkü zaten lastiklerinize alışmak için dikkatli bir şekilde ilerleyeceksiniz.Asfaltta sürdüyseniz eğer kaldırım kenarları yada diğer şehir engelleri yapmış olabilir diyeceğim ama o da zor gibi gözüküyor.Belkide havasını fazla basmışsınızdır.Umarım lastiğiniz değişir.Geçmiş olsun,iyi forumlar
 
Lastiklerime de uygun basınçta hava bastım. Hatta tam uygun olması için petrolden de kontrol ettim. Bakalım hala delta dan cevap bekliyorum...
 
geçmiş olsun continental ciddi firma bir teşhis koyup konuyla ilgilenirler
 
Merhaba Enes Bey,

Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi sunarım . Atmış olduğunuz maili okuyup inceledim resimlere de baktım speed king arazi binişi için tasarlanmış oldukça kullanışlı bir lastiktir. Sizinki gibi bir problemle de daha önce karşılaştık sizin lastiğinizdeki yarık kesinlikle keskin bir taş yada kaya tarafından oluşmuş bir yarık bindiğiniz alandaki zeminin yapısına bağlı olarak kayarak yada sıkışarak lastiğin yanak kısmı bu sert cisimlere gelerek çizilir ve kesilebilir. Lastiklerde ki en zayıf bölgeler bu yanak dediğimiz kısımlardır bu speed kingte de böyledir race kingte de böyledir sizinki si tamamen talihsiz bir kazadır bunu lastiğin yapısına bağlamamak lazım lastik patlamaları, kesilmeleri,yarılmaları garanti kapsamına girmez bu nedenden dolayı bu teklifinizi olumlu olarak yanıtlayamayacağım. Çünkü continental firması bunu kabul etmiyor. Bizimle hiç bir ilgisi yok.

Teşekkürler.

Davut ALTUN











Şeklinde bir cevap geldi, bende kendilerini haklı buldum ve açıklamalarından dolayı teşekkür ettim. :) Durum bu yapacak bişey yok. gittiği yere kadar idare edicez bu lastiklerle...
 
İdare edecekseniz, dış lastiğe içten yama yapabilirsiniz. Bir de basıncı çok yüksek tutmamakta fayda var. Dış lastik, o yırtık bölümden iç lastiği zamanla kesip patlatmasın diye. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes ÇALDIR
@kayhan

Onlar nasıl oluyor?
 
iç lastik yaması gibi fiyatı 10 lira civarında ama ben hiç denemedim. dış lastik yaması ile bir deneyin memnun kalmassanız birde dikin, bayağı iğne iplik ile.
 
bende öyle yarık bir lastik vardı oto lastik tamircisinde tamir ettirdim. oldukça iyisonuç aldım. bu da ikinci seçenek yarığın durumuna göre karar verin. oto lastikçisinde oldukça esnek bir yama kullanıyorlar. yapıştırıcıda çok güclü
 
@M.Kaptanbaşı

Konuyla alakasız biraz ama bir tespitimi paylaşmak isterim. Lastik eğer aşınmıyorsa aynı zamanda tutunamıyor da demektir, eskimeyen silgi gibi biraz:)
 
@kayhan

Sıcak mı yoksa soğuk yama mıydı bu?

Dişleri aşınmamış ama yandan yarık bir lastik de bende var, iyi oluyorsa onu düzeltmeyi düşünüyorum.
 
schwalbe al bencee....araştırdım en iyisi o galibaa....en ii bisikletlerde o lastik var.
 
oto lastikçisi artık sıcak yama artık yapmıyoruz dedi. lastiğin kevlar dokusunu bozuyormuş. elektrikli zımpara ile yamanın yapılacağı yeri temizliyor sonra yapıştırıcı sürüp lastiğin dokusuna benzer bir yama yapıştırıyor.
 
continental race king 2.0 kullanıcısıyım yanak kısımları çok çok zayıf uzun bir tırnakla bastırsanız sanki içine girecek gibi yaklaşık 2 saatlik bir arazi binişinde benim lastiğin yanak kısmında muhtelif aşınmalar oldu
lastiğin yol tutuşu kuru zemin çamurlu zemin ıslak zeminde mükemmel fakat yanak kısımları çok dayanıksız
 
Lastiğe kesinlikle otoyıkamacılardaki basınçlı su ile müdahelede bulundurmayın..!!! Bugün bilinçsiz bir yıkamacı Maxxis LarsenTT lastiğimi mahfetti..
 
  • Beğen
Tepkiler: el Cezeri
Geri