Scudo Sports

Continental grandprix 5000 daha 100 km'de yandan balon

"Bir musibet, bin nasihattan evladır" atasözünü ispatlamaya çalışmandaki üstün gayretini görüyorum. :ssrtcbya:

Hepimiz dedik, Pirelli çok iyi dedik, Gp5000 lerle kumara girme diye. Tavsiye istedin, dinlemedin bile. :snzdglsn:
Şimdi de Gp5000 iyi mi diyon. Hadi iyi diyelim için rahatlasın. Nerden mi biliyom. Bakkalın oğlu Rüstem almış, iyi demiş oradan biliyom.

Bu arada Rüstem'in selamı var:Atalay lastik basınçlarına dikkat etsin, güle güle binsin demiş.:harika:
anladım abi tecrübe edeyim bakalım olmadı bir daha ki avansı pirelliye gömerim :)
Ben aldım memnunum 200 km kullandım
Ama salak gibi (diğer bakmayanları tenzih ederim) buraya bakmadım Rolling resistance tan görüp abandım.
Bunları görsem almazdım😀 ha ben aldığımda iyi fiyattı
valla bende ona aldandım :)
 
Scudo
@Metal06 konu başlaığını açan arkadaşın o zamanki göndediği fotolara göre bu lastik yandan bir darbe almış ve o açı ile açma yapmış.
Fabrikasyon hata olma şansı yok. fabrikasyon hata da bu şekilde kusur vermez.)
dikkat edilirse sanki bıçak kesiği gibi duruyor.( bir mazgal olma şansı yüksek gibi görünüyor. Bu sadece bir tahmin )
yanak kısmı lastiğin tek esneyen yeri .
İyi bir tamir olsa bile eninde sonunda esneme ile o yerden açma riski çok fazla.
Yanak kısmından bir lastik kesinlikle tamir edilmemeli !

Ben de 1200 km'dir 5000 kullanıcısı olarak lastiğin performansından çok memnun oldğumu rahatlıkla söyleyebilirim.
Daha önce de 4000 vardı.

Pirelli'yi kullanmadım .O da iyi olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ATALAY16
@Metal06 konu başlaığını açan arkadaşın o zamanki göndediği fotolara göre bu lastik yandan bir darbe almış ve o açı ile açma yapmış.
Fabrikasyon hata olma şansı yok. fabrikasyon hata da bu şekilde kusur vermez.)
dikkat edilirse sanki bıçak kesiği gibi duruyor.( bir mazgal olma şansı yüksek gibi görünüyor. Bu sadece bir tahmin )
yanak kısmı lastiğin tek esneyen yeri .
İyi bir tamir olsa bile eninde sonunda esneme ile o yerden açma riski çok fazla.
Yanak kısmından bir lastik kesinlikle tamir edilmemeli !

Ben de 1200 km'dir 5000 kullanıcısı olarak lastiğin performansından çok memnun oldğumu rahatlıkla söyleyebilirim.
Daha önce de 4000 vardı.

Pirelli'yi kullanmadım .O da iyi olabilir.
valla abi bu gün de 40 km kadar sürüş yaptım lastik resmen ben burdayım diyor maşallah diyeyim :)
 
valla abi bu gün de 40 km kadar sürüş yaptım lastik resmen ben burdayım diyor maşallah diyeyim :)
İşin kötüsü bu Gp5000 ilk başlarda ben burdayım derken, yanaktan giderken de yanağına bir veda busesi kondurmadan hiç haber vermeden gidiyor. Nerden mi biliyom. Artık tanıyorsun sen onu. Rüstem öyle diyor :hımm:
 
continental 4000s ii de çok abartılmıştı. bir kere kullandım. sık sık patlayınca bi daha da bulaşmadım. yuvarlanma direnci falan hikaye. hamuru çok yumuşak olduğu için sık patlıyor. yarışçılar kullansın. normal kullanıcı için gereksiz pahalı
 
@Metal06 konu başlaığını açan arkadaşın o zamanki göndediği fotolara göre bu lastik yandan bir darbe almış ve o açı ile açma yapmış.
Fabrikasyon hata olma şansı yok. fabrikasyon hata da bu şekilde kusur vermez.)
dikkat edilirse sanki bıçak kesiği gibi duruyor.( bir mazgal olma şansı yüksek gibi görünüyor. Bu sadece bir tahmin )
yanak kısmı lastiğin tek esneyen yeri .
İyi bir tamir olsa bile eninde sonunda esneme ile o yerden açma riski çok fazla.
Yanak kısmından bir lastik kesinlikle tamir edilmemeli !

Ben de 1200 km'dir 5000 kullanıcısı olarak lastiğin performansından çok memnun oldğumu rahatlıkla söyleyebilirim.
Daha önce de 4000 vardı.

Pirelli'yi kullanmadım .O da iyi olabilir.

O zamanlar bisiklete yeni başlamıştım. Daha kullandığım ikinci lastikti ve 2. sürüşümde patlaması can sıkıcı. Hafif sert bir çukura girip çıktım o zaman darbe almış olabilir yazdığım gibi.
 
İşin kötüsü bu Gp5000 ilk başlarda ben burdayım derken, yanaktan giderken de yanağına bir veda busesi kondurmadan hiç haber vermeden gidiyor. Nerden mi biliyom. Artık tanıyorsun sen onu. Rüstem öyle diyor :hımm:
valla abi az önce uludağ dan indim ciddi mana da çok iyi lastik gittiği yere kadar gitsin sonra senin tavsiye ettiğin lastiğe çökerim varsın bir 5 taksit de ona öderiz :)
 
Aynı sorun bu hafta sonu turda başıma geldi. Tam sibop deliğinin olduğu hizada, yan bölgede 1-2 cmlik bir yarık oluştu. Yamayla falan bir şekilde turu bitirdim. Lastiğin 25mm olması ve tur boyunca çok fazla taş çakıl yollara girip çıkmama vermiştim bu yarılma olayını. Umarım yeni sipariş ettiğim 28likler biraz daha dayanıklı olur.
 
Herkese merhaba.
(link)kullanıyorum bisiklet ile gelen stok lastik olan (link) kullanıyorum. Şuana kadar 6150km küsür bir yol yaptım. Arka lastiğim lif lif soyulmalardan tut, yarıklar, delik deşik deformeler ve ciddi yıpranmalar bulunuyor. Aşırı derece arka lastiğim patlıyor ve artık lastik değiştirme vaktinin geldiğini düşünüyorum. Yeni bir lastik alacağım fakat ne tür bir lastik almam gerektiğine de karar veremiyorum. Bir yol bisikletçisine göre yavaş fakat bir hibrit bisiklet kullanıcısına göre hızlı süren birisiyim, ortalama 24-26km/h. Sürdüğüm yollar genellikle sıcak ve soğuk asfalttır ayrıca beton yollarda da sürüyorum. Arazi yollara veya patika yollara çok nadir girerim eğer girmek zorunda isem.

Boyum 180cm
Kilom 89kg

Bir kaç tane gözüme çarpan modeller var hangisini tercih etsem daha iyi olur sizce?
(link)
(link) (yurt dışından)
(link)
(link)
(link)

Jantım:
1670865336964.png
 
Geri