ToroMir
Sadece Bisiklet
- Kayıt
- 11 Nisan 2013
- Mesaj
- 435
- Tepki
- 1.914
- Şehir
- Kayseri
- Başlangıç
- 2011—12
- Bisiklet
- Orbea
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Continenental 4000S II, Michelin Pro 4 Endurance tan sonra patlak direnci daha iyi olduğunu düşündüğüm Continental 4 Seasons lastiğe geçtim ancak ne hikmetse çıktığım her sürüşte o kahrolası kamyon lastiklerinden çıkan incecik teller yüzünden patlak yaşıyorum.
Sürüş yaptığım yol Kayseri-Sivas arasındaki yol. Oldukça sıkça kamyonlar tarafından kullanılan bir yol. Ancak her sürüşte yanımda bulunan partnerim Schwalbe One kullanıyor. Benim tekerimde gelmesine rağmen onda bir sorun yok. Ben de ilk seferlerinde tesadüf diye düşündüm ama artık üst üste gelen 5. patlak fena halde asabımı bozdu.
Artık düşünce fantazilerine girmeye başladım. Acaba 4 season un dişli yapısı mı çekiyor bu telleri. Zira Schwalbe One tamamen dümdüz bir yapıya sahip. E madem her turda patlıyor bu zıkkım o zaman elimdeki 4000S II yi takayım da patlaklar zoruma gitmesin. En azından daha hızlı bir lastik kullanmış olurum.

Sürüş yaptığım yol Kayseri-Sivas arasındaki yol. Oldukça sıkça kamyonlar tarafından kullanılan bir yol. Ancak her sürüşte yanımda bulunan partnerim Schwalbe One kullanıyor. Benim tekerimde gelmesine rağmen onda bir sorun yok. Ben de ilk seferlerinde tesadüf diye düşündüm ama artık üst üste gelen 5. patlak fena halde asabımı bozdu.
Artık düşünce fantazilerine girmeye başladım. Acaba 4 season un dişli yapısı mı çekiyor bu telleri. Zira Schwalbe One tamamen dümdüz bir yapıya sahip. E madem her turda patlıyor bu zıkkım o zaman elimdeki 4000S II yi takayım da patlaklar zoruma gitmesin. En azından daha hızlı bir lastik kullanmış olurum.




