Scudo Sports

Colnago Tecnos Competiton

Tolga Tunçel

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Haziran 2009
Mesaj
707
Tepki
194
Şehir
İSTANBUL
Merhaba arkadaşlar;

İçimdeki karbon bisiklet tutkuma son verip bir klasik bisiklet sever olma nedenim olan Bülent Özer'e; böyle güzel bir bisiklete sahip olamama yardımcı olan Selim

Demir'e sonsuz teşekkürler...

Kullandığınız bisiklet ne olursa olsun mutlaka bir klasik bisikletinizin olmasını şiddetle tavsiye ederim.

Gelelim bu güzelliği sizlerle paylaşmaya...Bakalım onun için ne düşüneceksiniz... :eek:

*KADRO : Colnago Tecnos Competition
*JANT SET : Mavic Ksyrium SL
*GİDON,BOGAZ,SELE BORUSU : Ritchey Classic
*SELE : Iscaselle Giro D' Italia
*LASTİK : Continental Grand Prix 4000
*AYNAKOL : Campagnolo Record
*FREN VİTES SİSTEMİ : Campagnolo Centaur
*FREN BACAKLARI : Campagnolo Daytona
*ÖN VE ARKA VİTES : Campagnolo Daytona
*PEDAL : Campagnolo Record
 
Scudo
Giro'D Italia sele... Severim kendsini. :) Bisiklet sevgisi ayrı olmakla klasiğin tadı çok farklıdır. Tolga Bey iyi günlerde her daim kullanmanız dileğiyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
Çok "class" bi klasik, bence bunu sadece çok özel günlerde güzel havalarda ve temiz yollarda kullanın, özenle saklanması gereken bi bisiklet.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
klasik bisiklet böyle olacaksa kesinlikle olmalı :)

Çok süper bir klasik olmuş. Güle güle kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
çok güzel bir bisiklet.özellikle campagnolo komponent çok iyi olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
çok süpermiş kazasız belasız pedallamalar diliyorum....
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
@TOLGA TUNCEL


Çok Çok güzel bir kadro, nefis. Güle güle kullanın.

Bu kadronun "Colnago" üretimleri arasında özel bir yeri vardır. Colnago'nun ürettiği en hafif çelik kadrodur bu ( Master X light' lardan bile hafif).
Sanırım kadro ağırlığı: 1700-1750gr. civarı olması lazım.
Columbus Tecnos 2000 boruları ( EL/OS tubing) kullanıldı bu kadro için.

Mustafa İçdağ.
 
Çok şık bir bisiklet olmuş Tolga abi. Harika...
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
Tolgacım grçekten çok güzel bir bisiklet çıkmış ortaya muhim olan neye bindiğin değil neyden zevk aldığın, kazasız sürüşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
karbon bisikleti her zaman bulursunuz
bu öylemi..?
bisikletin kralını kapmışsınız iyi günlerde kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
Bende de bu kadronun aynısı var, Mustafa abinin dediği gibi 1700 gr civarında bir ağırlığı olduğunu biliyorum ama 1000 gr'lık karbona değişmeyeceğim bir sürüş karakteri var. Canlılığı, özellikle ayağa kalktığınızda ki hissiyatı. Alu veya karbon gibi ölü değil yani hissiyatı. Bundan sonra bindiğim bisikletler bana karaktersiz , hissiz, ölü gibi geliyor.
 
gerçek bir klasiğe sahip olmak gerçekten çok güzel ve özel bir şey. bir kere denedikten sonra gerçekten ne karbon veriyor o hissi nede seri üretim alu. kadrolar. verdiği his bir yana görüntü olarak da yol bisikletinin hak ettiği zarifliği sunuyor bize. umarım üzerinde tek bir tane yüzeysel çizik bile olmaz ölümsüz ömrü boyunca..

bol pedallar
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
Bisikletiniz çok güzel, herkesin ulaşamayacağı özel bir tür... İyi günlerde kullanın... Allah kaza bela vermesin...
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
@Bülent ÖZER

Yaaa Kardeşim dediğinde haklısın ama...
Sanırım seninle binmek istediğim için yeteri kadar binemediğimi fark ediyorum...
 
Resmen sanatsal bir çalışmayı çerçevelemişsiniz, al duvara as izle, metalik ağırlıklı renkler çok hoşuma gitti, hayırlı olsun...
inşallah Allah bize de nasip eder...
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Tunçel
@murat ağırdilli

Yalnız jantlar halen Mavic :)
Bu makinenin aynısını Milano'da bir mağazanın showroomunda görmüştüm ama üzerinde Campy Bora II ler vardı. Tolga bence yüksek profil bir jantı bu kadro ile görmen lazım. Bu arada fotoğraflardan kadronun ne kadar etkileyici olduğu hiç anlaşılmıyor. Colnago ların genel hastalığı bu. Mükemmeller ama kesinlikle fotojenik değiller :)
 
Geri