Scudo Sports

Cervelo R3'ten tur bisikleti olursa neye benzer? İşte cevabı

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
Enfes bir şeye benzermiş, onu öğrendim. :)

http://i.imgur.com/iFc9fRG.jpg
 
Scudo
suyu nerde taşıyacaksınız
 
arkada kocaman bagaj olarak baglanmis olan seyin icinde olabilir susadikca durur icer
 
Harika olmuş :)) Gerçekten uzun turlar için ideal. Ağırlığını söyler misiniz arkadaki bagajın?
 
Gerçekten güzel ve kullanışlı olmuş.BU bagaç için yol problemi olmazmı dersiniz?Bagaşların tek tekerlekli olanlar var.Bisiklet yolu olmayan ülke güzergahları için.
 
@Emre Akcan

Bildiğim kadarıyla matara kafesine bağlı olan naylonumsu şey su oluyor. Emin değilim tabi. Yine de suyu dert etmeniz ilginç, bisiklette su için yer bulunabilir diye düşünüyorum. :D

@ahmedesad.cakirtas

Burley Nomad oluyor bu bagaj. Aşağıdan özelliklerine bakabilirsiniz. Ağırlık 6,7 kilogram olarak belirtilmiş. 45 kilograma kadar izin veriyor. Hacim ise 105 litre.

(link)
 
Yol bisikletiyle tur yapılmaz,bizim yollar bozuk binilmez diyenlere güzel bi cevap olmuş,yapmak isteyen her türlü yapıyor turunu işte...
 
Gayet güzel..
Sele borusu bagajını çok yüklemeyin yalnız :)
 
Çok değişik bir şeye benzemiş bide römorka yedek iç lastik almayı unutmayın :)
 
Hakikaten ilginç bir deneyim olmuş. Bu sitede alışılagelmiş tecrübeler dışında olağandışı donanımların paylaşılıyor olması daha hoşuma gidiyor. Yapmış olduğunuz sentez tıpkı vizontele deki deli emin gibi benim de daha önceden aklıma gelmişti. Hem bir tur bisikleti hem de hızlı. Ynede bu tur donanımının artıları olacağı gibi eksilerinide düşünmek gerekir.
Herşeyden önce cervelo nun tur için düşünülür olması bir yaşıma daha girdim deyişini aklıma getiriyor. Böyle pahalı ve nadide bir parçanın turun zorlu şartlarına koşulmuş olması oldukça ilginç. Daha önce bu durumu düşünmüştüm ve şu an bir dejavu halini yaşamaktayım. Şunu düşünmüştümki bir yol bisikletinin arkasına bagaj pivotu olmadığı için doğal olarak römork taktığımızda bu römorkun ağırlığı bir süre sonra arka maşa ve çeki borusunda metal yorgunluğuna sebep olabilirmi. Bu çok uç bir soru ama her ihtimali düşünmekte yarar var. Birde ben bu durumu karbon bir yol bisikleti için düşünmüştümki bu durumda zorlanma nedeniyle kadroda kırılma yaşanırmı sorunu ortaya çıkıyordu. Dedim ya ilginç bir deneyim olmuş. Hız çağında tur bisikletçilerinin de surly benzeri ağır vasıtalarla rahvan adımlarla gitmesi artık beklenemez değilmi. Yinede yukarıda zikrettiğim sorunla ilgili tecrübelerinizi duymak istiyorum.
Bir ikincisi yol bisikletinin dar lastik izi. Arkada bunca yükle denge sorununu yokuş aşağı savrulma ihtimalini aklıma getiriyor. Umarım böyle bir sıkıntı yoktur. Pekala cross bisikletler sanki bu sorunların üstesinden gelmek için biçilmiş kaftan gibi duruyor. Benim çözüm yolum ise, bir tur bisikletine nazaran oldukça hafif olan ve tam donanımı ile (çamurluk, göbekten dinamo, ön ve arka far, bagaj) 11.5 kg çeken ama yükte hafif olmasına karşın pahada ağır 36 telli bir corratec shape urban ile turu (tabiki arkada römorku ile) gerçekleştirmek. Çıplak bir shape pro olursa bu ağırlık 9 kg ye iniyorki yemede yanında yat. Römork + bisiklet 15 kg. Yani bir tur bisikletinden en az 2 kg daha hafif.
Bir diğer bahis ise kullanmış olduğun römork. Piyasa rastlamadığım bir marka. Çeki demirli ve iki tekerli.
Bu farklı deneyimden ötürü seni bir kez daha tebrik etmek gerekiyor.
 
Konuyu açtıktan sonra pek bakmadım, sonrasında da unuttum ama yorumları okuduktan sonra epeyce güldüm diyebilirim arkadaşlar. :) Herhangi bir yerde bisikletin veya fotoğrafın bana ait olduğunu yazmadığıma eminim ama nedense herkes benimmiş gibi yorumlamış. Hatta suyu nereden taşıyacaksınız sorusuna verdiğim cevaptan belli olmalı diye düşündüm şimdi bisikletin bana ait olmadığı. Öyle bir izlenim verdiysem kusura bakmayın. Oldukça ilginç bir konu olmuş. :D Bikeforums.net sitesinden alıntıdır fotoğraf.
 
Geri