Scudo Sports

Çelik Bisikletliler Kulübü

@Murat Cömez Abi bu Gerber C-C olarak mı 50, C-T olarak mı? Ali Kılıç C-T olarak 50 arıyor sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Kılıç 35.5
Scudo
Abi özelden fiyat ve kargo bilgisi verebilir misin?
Ali burdan vereyim, sen almasan belki baska alicisi cikmazya hani belki cikar.

Kadro Celik
Borular Columbus SL
Boyu 50cm (Ölcüm olarak C-T. C-C 49cm civari)
Üretim senesi 1986. Kadro Gerberin 15. senesine özel üretilmis.
Restorasyon orjinal haline geri dönecek sekilde yapilacak yani ilk resimdeki gibi. Sadece gerber yazisi ve 15. aniversary yazisi da airbrush olarak yapilacak ari siyah üzerindeki yildizlar beyaz degil altinsarisi ve 3D seklinde olacak.

Fiyati tüm restorasyon ve Airbrushlari yapildiktan sonra 800€ kargo dahil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Kılıç 35.5
@Ali Kılıç 35.5 Halen arıyo musun bilmiyorum ama... Çorum'daydın sanırım, Kırıkkale'de bir Acceleration var, kaçırma derim. Geçen gün detaylı ölçtüm (elimde şu an 4 tane acceleration var, 2024 sezonunda yenileyip fixie yapıp satmak için), orta göbek merkezinden arka boru'nun en üstüne tam 505 mm.

(link)
 
Yurt dışından Türkiye'ye kargo yapan ve çelik kadro, çelik maşa yol bisikleti satan güvenilir bir internet sitesi aranıyor.
 
Yurt dışından Türkiye'ye kargo yapan ve çelik kadro, çelik maşa yol bisikleti satan güvenilir bir internet sitesi aranıyor.

Gümrükte kalacağını bile bile hangi firma gönderir ki? Belki mevzuattan haberi olmayanlar bilmeden gönderir, ilk gönderimde öğrenir. Çoğu site 150 € üstü ürünleri Türkiye'ye satmıyor, hatta birer birer Türkiye'ye satışı komple kapatmaya başladılar.
 
Gümrükte kalacağını bile bile hangi firma gönderir ki? Belki mevzuattan haberi olmayanlar bilmeden gönderir, ilk gönderimde öğrenir. Çoğu site 150 € üstü ürünleri Türkiye'ye satmıyor, hatta birer birer Türkiye'ye satışı komple kapatmaya başladılar.
Aliexpress'te durumlar öyle ama Avrupa sitelerinde de durum aynı mı?
 
Yurtdışından çelik yol almanın ne bakımdan avantajı olacak onu merak ettim ben.
 
Bir arkadaş bike radar ın haberini okuyup oradaki bir çelik bisikletten çok etkilenmiş. Çelik kadro çelik maşa bisikletim olsun istiyor. Uzun zamandır ben yurt dışından bir şey almadım. Şu anda durum nedir bilmiyorum. Yakın zamanda alan ve memnun olan varsa sitesini önerirsen makbule geçer.
Kendisine xrs070 al geç dedim ben de... Sonuçta üst seviye çelik bisiklet ile alt seviye çelik bisiklet arasındaki farkı anlayacak kadar bisiklet tecrüben yok. Sokağa 100 bin atma durduk yerde. Onu alsan burada kime satacaksın? Dedim ama dinletemedim. Israrla çelik Ritchey diyor da başka bir şey demiyor.
 
Arkadaşlar kendi ana bisikletimden ayrıca 2. el ucuz ama bitik olmayan bir katlanır bisiklet alıp onu restore etmek gibi bir düşüncem var. Sele, gidon fren vs gibi parçaları değiştirerek bu uğurda adım atmak istiyorum fakat merak ettiğim çok mu pahalıya patlar? Örnek olarak 3k'ya bulduğum bisiklete bunu yapmak bana çok mu pahalıya patlar, yoksa makul seviyede ikinci bir bisiklete sahip olur muyum?
 
Arkadaşlar kendi ana bisikletimden ayrıca 2. el ucuz ama bitik olmayan bir katlanır bisiklet alıp onu restore etmek gibi bir düşüncem var. Sele, gidon fren vs gibi parçaları değiştirerek bu uğurda adım atmak istiyorum fakat merak ettiğim çok mu pahalıya patlar? Örnek olarak 3k'ya bulduğum bisiklete bunu yapmak bana çok mu pahalıya patlar, yoksa makul seviyede ikinci bir bisiklete sahip olur muyum

Sadece, sele gidon fren üçlüsü hadi bir de diyelim aynakola f/p dokunuşu yapar iseniz bence makul rakamlarda tutulabilir, ama topyekün bir değişiklik peşinde iseniz anca ikinci el ürünler ile bu işle bir yere kadar baş edebilirsiniz. Yani hayalinizdeki değişimin büyüklüğüne göre biraz da şekil alacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: FENERAY
Sadece, sele gidon fren üçlüsü hadi bir de diyelim aynakola f/p dokunuşu yapar iseniz bence makul rakamlarda tutulabilir, ama topyekün bir değişiklik peşinde iseniz anca ikinci el ürünler ile bu işle bir yere kadar baş edebilirsiniz. Yani hayalinizdeki değişimin büyüklüğüne göre biraz da şekil alacak.
Bulduğum katlanır tarzı bisiklet 3k'ya buldum en uygun fena da değil durumu, masrafla beraber kaça çıkabileceğini tahmin etmeye çalışıyorum. Olabildiğince ucuza çıkarmak 2. bir bisikletimin olmasını sağlayabilir. Shimano'nun başlangıç 6 / 7 kasetleri, viteslerine vs baktığımda 1bin tl gibi rakamlar gördüm.. Selesi gidonu vs 3 4 kadar harcanır sanırsam
 
İşçilik dahil bu seviye de bir güncelleme 5 k yı bulabilir ama geçmez kanaatindeyim.
Bulduğum katlanır tarzı bisiklet 3k'ya buldum en uygun fena da değil durumu, masrafla beraber kaça çıkabileceğini tahmin etmeye çalışıyorum. Olabildiğince ucuza çıkarmak 2. bir bisikletimin olmasını sağlayabilir. Shimano'nun başlangıç 6 / 7 kasetleri, viteslerine vs baktığımda 1bin tl gibi rakamlar gördüm.. Selesi gidonu vs 3 4 kadar harcanır sanırsam
 
Evet sevgili bisiklet sever dostlarım, bir kaç hafta önce burada restore etmek üzere satın aldığım katlanır bisikleti paylaşmıştım. 2 haftalık süreç içerisinde bisikelt adeta yeniden can buldu. Bu etapta sizlere görsellerle bu deneyimi anlatmaya çalışacağım. Öncelikle 28 jant carraro kullanan birisi olarak katlanır bisikletleri merak eden birisiyim. Özellikle Bromthon gibi markaları baya yakından takip ediyorum. Açıkçası bu bisikletleri referans alaraktan bisikleti toplamaya karar verdim. Bi pazar bisikleti tamamen söktüm ve parçalarını asperox sarı güç mavi güç wd-40 gibi malzemeleri kullandım. BU arada bu işi ilk defa yaptığımı size söylemeliyim. Profesyonel değilim :) Gerekli olan parçaların da siparişlerini ufaktan vermeye başladım. Buna ilk olaraktan çamurluklardan başladım. Bu esnada eksikleri liste yapıp bu bisikleti kendi istediğime göre şekillendirmek istedim. Kırmızı temalı bir bisiklet vardı hedefimde. Daha sonradan tüm korozyonlu ve paslı parçaları elimden geldiğince restore etmeye, eski haline getirmeye çalıştım.Paslardan arınmayan çok kötü olmuş parçaları da bisikletçiye değiştirmeyi düşündüm. Bu parçaların başında jant telleri geliyor. Göbekler ve jantpaslı ve kötü değildi, onları ellemedim. Bu süreç içerisinde 2. el uygulamaları dahil bisiklete uygun ve istediğim parçaları da sıfır gibi buldum ve siparişlerini geçtim. Tabi gün içinde çalıştığımdan bu kargoların hepsini genelde akşamları teslim aldım. Rubleyi asperox vs ile temizledim ve yıkadım adeta sıfır gibi oldu, zincir de sağlam çıktı, biraz wd-40 ve yağlama ile eski haline döndü. Bisikletin üzerinden sticker'ları da wd-40 ile kazımaya başladım. Kadronun durumu fena değildi ama ileride boyatmayı düşünüyorum. Bu sebeple çok da üzerinde durmadım. Parçalar geldikçe bisiklet şekillenmeye ve yeniden hayat bulmaya başladı. Furç takımı, jant telleri tüm paslı somunlar vs değiştirdim. İşten geldikten sonra bisikletle de uğraşmayı bırakmadım, ne kadar yorgun olsam da aklımda onu tamamlamak vardı. Siparişlerin çoğusu elime ulaştıktan sonra bisikleti toplamaya ve ufak ufak frenleri elcikleriarka aktarıcıyı vs de takmaya başladım. Çok fazla uzatmadan, bu olabildiğince iyi ama bir o kadar uygun fiyatlı ürünler tercih etmeye çalıştım. Sticker'ları colnago sipariş ettim nedendir bilmiyorum o marka çok hoşuma gidiyor:)Bisikleti 2bin lira gibi çok cüzzi bir paraya aldım ve harcadığım 2.5 ile 3bin arası tuttu. Değişmesi gereken büyük tekli aynakol dişlisi pedallar ve gidon borusu kaldı. Bisikletçi buna çok özendiğimi ve benim gibi bisikletçileri gördükçe bu işe hala sarıldığını bana söyledi açıkçası bu beni mutlu etti. Şimdi insanlar da bisiklete merakla bakıyor baya dikkat çekiyor:hımm: Ben sizlere paylaşmanın verdiği heyecanla gidon borusunu da vs artk bekleyemedim ve bu güzelliği sizlere sunmak istedim. İyi seyirler diliyorum
1000024994.jpg
1000025175.jpg
1000025181.jpg
1000025177.jpg
1000025173.jpg
1000026194.jpg
1000026193.jpg
1000026190.jpg
1000026189.jpg
1000026185.jpg
1000026188.jpg
1000026187.jpg
1000026186.jpg
1000026181.jpg
4
 

Dosyalar

  • 1000025175.jpg
    1000025175.jpg
    82,4 KB · Okunma: 8
Pek güzel olmuş güle güle binin,sele borusunu değiştirdiniz sanırım kaç cm ye çıkardınız? Kısa olursa ve en yüksekte kullanmaya kalktığınızda kadroda çatlatma yapabiliyor,benim iki katlanırdada değiştirmem gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: FENERAY
Pek güzel olmuş güle güle binin,sele borusunu değiştirdiniz sanırım kaç cm ye çıkardınız? Kısa olursa ve en yüksekte kullanmaya kalktığınızda kadroda çatlatma yapabiliyor,benim iki katlanırdada değiştirmem gerek.
Teşekkür ediyorum 🙂 Evet sele borusu değişti 31.8 60 cm olarak sipariş ettim. Şuan borunun 4/1'i kadronun içerisinde baya kalın bir boru, bende yeni yeni tecrübe ediyorum açıkçası:)
 
Eline sağlık çok güzel temizlemişsin güle güle bin, lastiği mutlaka bir an önce değiştirmeni öneririm
 
  • Beğen
Tepkiler: FENERAY
Eline sağlık çok güzel temizlemişsin güle güle bin, lastiği mutlaka bir an önce değiştirmeni öneririm
Lastik gitti zaten hocam, baya yıpranmış arka koyverdi kendini, ön de gitmeden değiştireceğim bugün :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Geri