Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

selam arkadaşlar ben arka dişliyi 10 diş yapmak istiyorum bisikletim carrora big 287 ama vites kolunda 8 diş için ayarlı nasıl yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz
 
Scudo
Aksesurlarini nerden bulabiliriz kardes

@erphan aksesuarlarini nerden bulabiliriz
 
Benim arka jant. Mazgala sert girmemle epey bi yamuldu. Jant kiloyla orantili,pek iyi degil gibi. Cukurlara girerken sele uzerinde benim gibi oturmayin. Cabuk yamuluyor. 2 gundur minibusle ise gitmek iskence:)
 
  • Beğen
Tepkiler: orhankou
@carrorabig827
10 dişli yapmaktaki amacın önemli. Daha fazla ara vitese sahip olmak istiyorsan olabilir. Ama amacın daha hızlı gitmek ise kondisyonunu arttırmalısın.

Neden? Alacağın ruble alt dişli çapı ile üst dişli çapı bir önceki ile aynı ise bu hızlı gitmrni sağlamaz. Daha büyük dişlileri olan bir aynakol alırsan hızın artabilir, burada dikkat etmen gereken dişlilerin çapıdır. Bu arada arka açıklık 10'lu rubleyi kaldırmıyorsa arka göbeği ve vites kolunun 10'lu ruble ile uyumlu bir vites kolu ile değiştirmen gerekir. Baya maliyetli olur anlayacağın.
 
@carrorabig827
Zannedersem dişli sayısı 2 adet artacağı için, kadronun da ona bağlı olarak değişmesi gerekebilir diye düşünüyorum.
10 diş ile 8 dişin yükseklikleri aynı değildir muhtemelen.

Forumda yine sorun ama bence bir bisikletçiye danışın.
 
227 candır.Yollarda akar gider.Ama akarken dikkat edin! Benim arka tekerlek mazgala girdi.Alüminyum jant yamuldu.Neyse ki birşey olmadı bana.Ama janttın akortu ve senkranizasyonu bozuldu.Bi şekilde düzelttik ama şimdi biraz hopluyor ama idare eder.Canavar maşallah.
 
@devilmycarlos Abi geçmiş olsun

@orhankou Hocam size de geçmiş olsun. Son sayfada 2 kişşi jant yamuldu diyince bi tedirgin oldum, bu kadar hassasmı? Bazen yeri geliyor sert şekilde kaldırıma giriyoruz, bazen yollarda 5 cm, 10 cm çukurlar oluyor, gir çık yapıyoruz, hızlı giriyoruz. Bunlardan çok etkileniyor mu acaba?
 
@Ahmet Teke
Sanmıyorum o kadar çabuk etkilendiğini. Yalnız lastik hava basıncının önemli olduğunu düşünüyorum. En az 65 psi ile sorun olmaz diye düşünüyorum. Jantı yamulan arkadaşlar mazgala girmişler. Döküm çeliğe ya da alüminyuma her neyse değmiş. Yamulur tabe. bu arada akord ayarına hiç baktın mı? Benimki biraz kaçtı. Bir yerde okudum. İlk kullanımda daha çok kaçarmış üzerine yük bindiği için ilk ayar sonrası daha otururmuş. Hiç akord yaptırdın mı ya da kendin yapmayı denedin mi? Ben bir akord anahtarı alıp denemeyi düşünüyorum. Bir kaç video izledim. Mantığını anlayınca kolay gibi.

@dichter
Bence ikisi de üzmez seni. Salcanonun vites artısı var. Carraro da çok şekil :) image.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: orhankou ve poet
@Metawox Kağan abi akord ayarını hiç düşünmedim. Ben bisikleti 600 km iken 2. elde aldım. Kendim de 57 kiloyum, hafifim. Bir sıkıntı göremedim şu ana dek. Akord yapmayı bilmek aslında çok iyi olur. Uzun turda akord kaçtığında onu düzeltebilmek güzel bir beceri olur
 
accellbisiklet
Yönetim birimi, montaj/boya ve kadro/maşa üretim işletmeleriyle merkezi Manisa’da bulunan Accell Bisiklet’in, İzmir, İstanbul ve Ankara’da da satış bölge müdürlükleri vardır.
Accell bisiklet kullanıcılarına ücretsiz ilk bakım/ayar hizmeti de verir.
Bugün, 27 saniyede bir mountainbike üretilirken, 45 saniyede citybike yapılabilir durumdadır.
Tesislerde üretilen tüm bisiklet modelleri, değişik çap, şekil ve formlardaki özel metal borulardan ve kalitesi onaylanmış tedarikçilerden temin edilen parçalardan yaratılır.

(link)

yani bisikletin borusu büyük ihtimal çinden geliyor burada kaynaklanıyor benim anladığım doğru mu?
 
@dichter
Türkiye demir çelik sektöründe oldukça ileri bir konumdadır. Misal üretilen otomobillerin beyaz eşyaların çeliği çoğunlukla Erdemir -Kdz.ereğli mamulüdür.
Yine çelik boru ray vb de de Kardemir başta olmak üzere birçok üretici tedarikçi vardır. Alüminyum üretiminde ise seydişehir başı çekmektedir dolayısıyla doğrudan çin'den tedarik edildi manası hemen çıkarılamaz diye düşünüyorum. Saygılarımla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengo
@dengetekerci

kpss coğrafya canlandı gözümde :uzgnm: çin kötü türkiye iyi manası da çıkarılmaz ama bilemiyorum az önce sedona inceledim 300s modelini. kadrolar taiwan menşei bir firma şimdi adını unuttum da misal 224 le bu modelini kıyasladım kadro sedonada daha mı sağlam acaba diye de muallakta kaldım keza donanım az biraz 224de daha iyi ama hangisi daha çok tercih edilebilir?
 
@dichter
Taiwan olsunda kaliteli olsun bence önemli olan o. Valla imkan varsa 225 al derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
neden kardeşim 225? tek fark fren dimi?

aslında mosso 771 dmv en çok almak istediği alet ama adamlar üretmiyor/satmıyor vs. kalkıp da cannondale specialized fuji veya en kötü merida cw 100 alırım ama iki gün sonra kapıdan çalacak gidecekler içim acımasın çok diyorum o da var hanı :acpsnr:
 
@dichter
Ben kendi adıma disk fren seviyorum. Mademki teknoloji ilerliyor ona uygun davranmayı seviyorum. O nedenle 225 alın dedim.
 
@dichter
Merida cross way alabiliyorsan al derim. Ama hem fiyatı 800 $ civarında hem de çok bariz bir üstünlüğü yok. O fiyat farkını vermeyi gerektirmez f/p açısından diye düşünüyorum. Ortalama 1000-1500 aralığında ideal aletler sportiveler. He başka marka da öneren çıkabilir ama bariz bir fark sunabilirler mi bilemiyorum. Fazla düşünmeden akın bitsin bence pedal basmaya başlayın. En iyi bisiklet kendi aldığınız ve bindiğiniz bisiklettir.
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
Geri