Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Selamlar herkese Carraro bisikletim ile kaza yaptım. Konusu Burada bu bağlamda bisiklette oluşan hasarlar var Servis jantların değişmesi gerektiğini firma ile görüşme sağladığını fiyat bilgisi beklediğini iletti. Göbek ve rublelere tam manasıyla baktı mı bilemiyorum aktarıcı çalışıyor ve kadroda bir şey yok.Carraronun vereceği jant fiyatına göre üstünde bulunan stok carraro çift katlı alüminyumu almayıp(sunulacak fiyata göre) daha iyi bir jant mı takmak mı daha mantıklı olur?

Fiyat için arandım örülü olarak gönderim sağlanmıyormuş jant çemberi,telleri,örüm ücreti hepsi dahil 2000tl istediler.
 
Scudo
Selamlar herkese Carraro bisikletim ile kaza yaptım. Konusu Burada bu bağlamda bisiklette oluşan hasarlar var Servis jantların değişmesi gerektiğini firma ile görüşme sağladığını fiyat bilgisi beklediğini iletti. Göbek ve rublelere tam manasıyla baktı mı bilemiyorum aktarıcı çalışıyor ve kadroda bir şey yok.Carraronun vereceği jant fiyatına göre üstünde bulunan stok carraro çift katlı alüminyumu almayıp(sunulacak fiyata göre) daha iyi bir jant mı takmak mı daha mantıklı olur?

Fiyat için arandım örülü olarak gönderim sağlanmıyormuş jant çemberi,telleri,örüm ücreti hepsi dahil 2000tl istediler.
Şu herkesin övüp övüp bitiremediği yerli malı olan Carraro garanti kapsamında değişim yapmıyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: ErzincanLee
Şu herkesin övüp övüp bitiremediği yerli malı olan Carraro garanti kapsamında değişim yapmıyor mu?
Kaza yaptığımı söylediğim için,arkadaşlar da bundan para kazanacakları için :)
 
Kaza yaptığımı söylediğim için,arkadaşlar da bundan para kazanacakları için :)
Kaza yapınca garanti kapsamına girmiyor mu yani? Carraro ne güzel sahip çıkıyor müşterilerine yerli malı nede olsa.
 
Kaza yapınca garanti kapsamına girmiyor mu yani? Carraro ne güzel sahip çıkıyor müşterilerine yerli malı nede olsa.

Kaza, düşürme v.b. hiçbir ürün türünde garanti kapsamına girmez ki, onun için sigorta lazım.
 
Kaza, düşürme v.b. hiçbir ürün türünde garanti kapsamına girmez ki, onun için sigorta lazım.
Çoğu firma kaza da oluşan hasarı karşılıyor diye biliyordum. Örneğin şu mtbciler çoğu zaman kadro kırıyorlar, onların hasarını firma karşılamıyor mu?
 
Çoğu firma kaza da oluşan hasarı karşılıyor diye biliyordum. Örneğin şu mtbciler çoğu zaman kadro kırıyorlar, onların hasarını firma karşılamıyor mu?

Üretim hatası değilse, çarpma-düşme izi bulurlarsa karşılamazlar.
 
Barış abi jant olayı için düşüncelerin nelerdir?

Eski jantların görüntüsü, ağırlığı nasıl? Legarda'nın jantları güzel mesela. Ben öndekini kırınca acil çözüm için için takılan Vona jant berbat kalitesiz (mesela çember birleşim yeri frende sarsıyordu) ve ağırdı (ön tekerin ağırlığı rublesiyle beraber arka tekerin ağırlığındaydı), o bahaneyle Acera göbekler, tel ve Mavic A319 jantlar alıp kendim ördüm.

Bu 2000 TL tek teker mi, ön+arka mı?
 
Eski jantların görüntüsü, ağırlığı nasıl? Legarda'nın jantları güzel mesela. Ben öndekini kırınca acil çözüm için için takılan Vona jant berbat kalitesiz (mesela çember birleşim yeri frende sarsıyordu) ve ağırdı (ön tekerin ağırlığı rublesiyle beraber arka tekerin ağırlığındaydı), o bahaneyle Acera göbekler, tel ve Mavic A319 jantlar alıp kendim ördüm.

Bu 2000 TL tek teker mi, ön+arka mı?
Teknik olarak hiçbir veriye sahip değilim.
tx505 göbek var sanırım. Servisteki dayıya güvenemediğim için danışmak istedim.

ön+arka 2000₺
 
Teknik olarak hiçbir veriye sahip değilim.
tx505 göbek var sanırım. Servisteki dayıya güvenemediğim için danışmak istedim.

ön+arka 2000₺

Üstündeki jant bunlardan biri olabilir:
21 mm: (link)
19 mm: (link)

Centerlock diske için set kolay bulunur ama piyasadaki setler ya MTB için kalın, ya yol için ince. Yol için olanlar bir de az telli. Şehir seti olarak (link) var ama o da az telli. Yol için olsun, sportif olsun diye baktım biraz ama işe yarar bir şey için Carraro'nun istediği fiyatın iki katını epey geçmek lazım gibi. Makul fiyatlı şunu gördüm, 24 telli ama sağlam: (link) . Biraz daha iyi bir şey için 3 katı da geçmek lazım: (link)

Göbekler kurtuluyorsa güzel bir çift jant alıp ördürme yoluna gidilebilir ama makul bir jant bulamadığımdan fiyat olarak mantıklı olur mu bilemedim. Göbekler kurtulmazsa illa ki pahalıya gelir ama değecek model var mı diye detaylıca aramak lazım.
Şunlar olabilir belki:
(link)
(link)
 
Üstündeki jant bunlardan biri olabilir:
21 mm: (link)
19 mm: (link)

Centerlock diske için set kolay bulunur ama piyasadaki setler ya MTB için kalın, ya yol için ince. Yol için olanlar bir de az telli. Şehir seti olarak (link) var ama o da az telli. Yol için olsun, sportif olsun diye baktım biraz ama işe yarar bir şey için Carraro'nun istediği fiyatın iki katını epey geçmek lazım gibi. Makul fiyatlı şunu gördüm, 24 telli ama sağlam: (link) . Biraz daha iyi bir şey için 3 katı da geçmek lazım: (link)

Göbekler kurtuluyorsa güzel bir çift jant alıp ördürme yoluna gidilebilir ama makul bir jant bulamadığımdan fiyat olarak mantıklı olur mu bilemedim. Göbekler kurtulmazsa illa ki pahalıya gelir ama değecek model var mı diye detaylıca aramak lazım.
Şunlar olabilir belki:
(link)
(link)
Barış abi şimdi baktım 622x21 olarak görünüyor
2554483E-3B99-4FEE-9F13-231C3A04F7D7.jpeg
 
Carraro Sehir bisikletlerinde, Active serisinden Sportive serisine dusukten tutunda en yuksek konfrigrasyona kadar farketmeksizin ayni jantı kullaniyor( Carraro cift katli aluminyim Jant dedikleri 622-21 olculerinde ve tamamen aynı jant) Farklı jant kullanan X, 350-250 gibi modelleri var onların markalari farkli zaten Carraronun kendi markasi degil. Sportive 350 de 622-19 farkli bir marka jant var mesela.

Hatta Mtb lerde bile Force serisinden Daytona serisine ve bazı baslangic model Big serilerinde 27.5-29 olculerde yine ayni janti kullaniyor 584-21 ve yine tamamen ayni jant olan 622-21

Bu jantlara 35mm den 57mm kadar lastik takiyor. Jant cemberleri Manisada Accell bisiklette urerilmiyor, kadrolarda oldugu gibi disaridan geliyorlar. Jantlar burada örülüyorlar ve uzerlerine carraro etiketi yapistiriliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Barış abi şimdi baktım 622x21 olarak görünüyor
305874 dosyayı görüntüle

Carraro keşke lastiksiz olarak tekerlerin toplam ağırlığını verebiliyor olsaydı. Aslında hesaplayabiliriz. Şurada linkini verdiğim 21 mm janttan 2 tanesi 1290 gram. Ön göbek 182, arka göbek 388, toplam 570 gram. Teller ortalama 6 gram olsa, 64 tanesi 384 gram. Ön+arka teker seti toplam 2244 gram. Makul fiyata istenen özelliklerde 2 kg altı set bulunabilirse onu almak tercih edilebilir.
Burada "istenen özelliklerde" derken centerlock diske uygunluk gibi olmazsa olmaz özellikler yanında tercih edilen tel sayısı, profil yüksekliği, kat ve yüksük yapısı gibi detayları kastediyorum. Makul fiyat derken de pahalı bile olsa kolay ödeme imkanı olan, olabilecek en iyi jant setini kastediyorum. "Nasılsa 2000 vermeye razıyım, 9-12 taksitle toplam 3000 daha verebilirim, o halde Shimano'nun şu Metrea ya da Cycylocross setlerinden birini alayım" gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
Geçen yeni aldigim Carraro sportivenin jantlarini revizyon icin sökmustum, lastiklerinide hatta ic koruma bandina kadar sökmustum, imkanimda vardi aklima tartmak gelmedi.😒 Sonucta Shimano tx505gobekler, hg200 ruble ve rt10 disklerin agirlikları belli.
 
Geçen yeni aldigim Carraro sportivenin jantlarini revizyon icin sökmustum, lastiklerinide hatta ic koruma bandina kadar sökmustum, imkanimda vardi aklima tartmak gelmedi.😒 Sonucta Shimano tx505gobekler, hg200 ruble ve rt10 disklerin agirlikları belli.
Ağırlıklarını ben bir instagramdan sorayım bakalım teknık yanıt verecekler mi..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
@Spartiat merhaba. Sizin önerdiğiniz açılı gidon boğazından da almaya karar verdim.

(link) şu ürünü buldum. Sanırım benim bisikletime uyuyor 31,8 mm çünkü. Başka bakmam gereken bir husus var mı? Sonradan uyumsuz bir model almak istemem.
 
@Spartiat merhaba. Sizin önerdiğiniz açılı gidon boğazından da almaya karar verdim.

(link) şu ürünü buldum. Sanırım benim bisikletime uyuyor 31,8 mm çünkü. Başka bakmam gereken bir husus var mı? Sonradan uyumsuz bir model almak istemem.

Uygunluğu konusunda başka husus yok. 31.8 mm gidon için doğru ürün o.

Seçenek olarak uzunluğu da önemli ama Decathlon'da sanırım uzunluk olarak tek seçenek var. Diğer bazı markalarda uzunluk seçenekleri de var:
XLC'de 95-110 ve 90-110 mm'lik iki farklı tür:
(link)
(link)
(link)
(link)
Pro'da 90-110 mm iki model:
(link)
(link)

Diğer bir konu da izin verdiği açı. Decathlon'daki 60 dereceye kadar izin veriyormuş, bazı modeller 90 dereyece kadar çalışıyor ama o kadarı pek gerekli değil.
 
Uygunluğu konusunda başka husus yok. 31.8 mm gidon için doğru ürün o.

Seçenek olarak uzunluğu da önemli ama Decathlon'da sanırım uzunluk olarak tek seçenek var. Diğer bazı markalarda uzunluk seçenekleri de var:
XLC'de 95-110 ve 90-110 mm'lik iki farklı tür:
(link)
(link)
(link)
(link)
Pro'da 90-110 mm iki model:
(link)
(link)

Diğer bir konu da izin verdiği açı. Decathlon'daki 60 dereceye kadar izin veriyormuş, bazı modeller 90 dereyece kadar çalışıyor ama o kadarı pek gerekli değil.

Çok teşekkür ederim ilginiz için :)o halde gönül rahatlığı ile alabilirim. Decathlon tercih etme sebebim başka birşeyler daha alacağım taksit de yapıyorlar o nedenle. Bu arada kelebek gidon da aldım satori zone gene buradan öğrenmiştim. Gelince takınca fotoğraflarını yükleyeceğim. :):) gene 31,8
 
Çok teşekkür ederim ilginiz için :)o halde gönül rahatlığı ile alabilirim. Decathlon tercih etme sebebim başka birşeyler daha alacağım taksit de yapıyorlar o nedenle. Bu arada kelebek gidon da aldım satori zone gene buradan öğrenmiştim. Gelince takınca fotoğraflarını yükleyeceğim. :):) gene 31,8

Kelebek gidon için açılı boğaz şart zaten. Satori Zone da kelebek gidonlar içinde açıları en iyi olan model. Kelebek gidon kullanabiliyor olsaydım tercih edeceğim tek model olurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: ekingklp
Geri