@5inun FABRİKAYLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE 2 SEÇENEK VAR DEDİLER; 46 VE 51. DİĞER MARKALARIN M VE L SİNE DENK GELİYOR. SPECIALIZED SIRRUS SPORT DA KULLANIYORUM. O DA L (53) KADRO MESELA.
bisiklet seçmek ne zor iş arkadaş. tam karar veriyorsun bir özellik ya da ayrıntı daha öğreniyorsun hooop al başa neyse bisiklet aşkına okumaya devam.
bisikletler de telefon gibi olmuş bir üst seri daha iyi diye birşey yok, önceki senenin kadrosunu daha çok beğenenler çıkıyor. markaların eş modelleri birbirine çok yakın gidip bakmak denemek şart... off of
Carraro 227'nin 2015 modeli için 2 renk seçeneği mi var? Carraro yazısı mavi olan gözüme daha iyi geldi ama satıcıların ellerinde hep beyaz yazılı olanı var. Fikri olan var mı acaba
ben de kadro renkleri arasında kalmıştım, accell bisikletle mailleşmiştim bisikletimi alırken, şu anda mavi-beyaz ve siyah-kırmızı renkli kadroları var demişti ilgili kişi. bu mavi beyazdan aldım ben de.
arkadaslar 225 i aldım geldim yağ gibi akıyor 25km yol gittim bayırlarda zorlandım.ilk sürüşte tek derdim sele apış arasını acıttı baya bi.zamanla gecermi yoksa sele arayısına geceyimmi
valla kararsız kalan varsa herkese tavsiye ederim.10 yıldır ilk defa bindim ilk basta zorlandım dengede durmakta ama zamanla alışırız herhalde duruşlarda koltuk yüksek oldugundan ayagımın ucu yere basıyor ve inerken denge sorunu yasıyorum bunu nasıl çözerim koltugu biraz indirdim ama sorun olurmu ki.
kadro bilgisi içinde şunu söyleyeyim 46 kadro aldım iç bacak 76 boy 174 üst demire sınır kaldım 1parmak anca bosluk var ayaklar düz yerdeyken.alacaklarda bir fikir oluşturur umarım.
(link) BENDE aynı modellere baktım 225 dha mantıklı geldı aralarında tek fark dısk fren tabı tercıh meselesi dha sonra kı uzun turlarınız ıcın dısk fren bence dha mantıklı
@devilmycarlos sele ağrısı ilk başlarda olur, bir süre sonra alışırsınız, 200-300 km gibi. bir sürede ek zaman verin buna eğer sorun devam ederse rahat seleleri araştırırsınız. ama herkesin anatomisi farklıdır deneme şansınız olursa deneyip karar verirsiniz.
koltuk yüksekliği için pedal tama aşağıdayken diziniz çok hafif kırık olacak, en ideali budur, ama ayrıca sele ileri geri ve gidon aşağı yukarı ayarları ile sizin için en ergonomik sürüşü deneyerek bulacaksınız.