Scudo Sports

Carraro hakkında soru-cevap ve teknik konular

Deneyeyim hocam. Teşekkürler.

Ama şunu da söylemeden geçmeyeyim carraro markası bisikletlerinin ağırlıklarını bile bilmiyor. Millet kendi tartıp paylaşıyor :)
bilmediğinden değil, söylemek istemiyor. bugün giant gibi bisiklet firmaları dahil ağırlık bilgisi paylaşmıyor, sebebini ben de merak ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
Scudo
Bisikletlere zam gelmiş
 
Bu resimdeki kadronun geometri tablosunu bulamadım. Eski model olduğu için yok hiçbir yerde. Elinde olan varsa paylaşabilir mi?

329990 dosyayı görüntüle

Carraro CR-052 (52 cm kadro) Tahmini Geometri


  • Seat Tube (Sele Borusu): 520 mm
  • Top Tube (Efektif): 545 mm
  • Head Tube: 140 mm
  • Head Tube Açısı: 73°
  • Seat Tube Açısı: 74°
  • Wheelbase: ~995 mm
  • Chainstay Uzunluğu: 405 mm
  • Reach: ~380 mm
  • Stack: ~550 mm
  • Fork Offset: 43 mm
  • BB Drop: 68 mm


    Carraro CR-052 (L – 54 cm Kadro) Geometri Tahmini

    • Seat Tube (Sele Borusu): 540 mm
    • Top Tube (Efektif): 560 mm
    • Head Tube: 160 mm
    • Head Tube Açısı: 73°
    • Seat Tube Açısı: 73.5°
    • Wheelbase: ~1005 mm
    • Chainstay Uzunluğu: 405 mm
    • Reach: ~385–390 mm
    • Stack: ~570 mm
    • Fork Offset: 43 mm
    • BB Drop: 68 mm


      ChatGPT'ye ayrıntılı bilgi vererek daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.
Ben bahsettiğim bisiketimi amele gibi kullandım. Kullanımla alakalı değil vites ayarı kaçıktır
mesajınızı okurken düzgün şekilde ayarlanmamış olabileceği geldi aklıma,

en giriş seviyelerden çok iyi denilen vites sistemlerine kadar hemen hemen hepsini kullandım ve bahsettiğiniz gibi bir sorun yaşamadım.

şu anda 12 li sistem var bisikletimde, eskiden tourney vardı aynı bisiklette. tourney şimdikine göre biraz daha sert geçiyordu, onun dışında ciddi bir fark söyleyemem. belki güç aktarımında teorik olarak %2 - %4 arası fark vardır bilemiyorum fakat onu da acemi bir kullanıcı kolay kolay far edemez.

vites sistemi değişimi birazcık konfor ve hafif bir yumuşaklık demek benim için, onun dışında ne tourney ne de 12li de geçmeme vs gibi sorunlar yok.

vites ayarlarına iyice bakmanızı tavsiye ederim.
Vites ayarları sonrası ses yok oldu, vites koruma demiri sipariş ettim. Ne kadar korur bilmem ama mantıklı geldi.
 

Carraro CR-052 (52 cm kadro) Tahmini Geometri


  • Seat Tube (Sele Borusu): 520 mm
  • Top Tube (Efektif): 545 mm
  • Head Tube: 140 mm
  • Head Tube Açısı: 73°
  • Seat Tube Açısı: 74°
  • Wheelbase: ~995 mm
  • Chainstay Uzunluğu: 405 mm
  • Reach: ~380 mm
  • Stack: ~550 mm
  • Fork Offset: 43 mm
  • BB Drop: 68 mm


    Carraro CR-052 (L – 54 cm Kadro) Geometri Tahmini

    • Seat Tube (Sele Borusu): 540 mm
    • Top Tube (Efektif): 560 mm
    • Head Tube: 160 mm
    • Head Tube Açısı: 73°
    • Seat Tube Açısı: 73.5°
    • Wheelbase: ~1005 mm
    • Chainstay Uzunluğu: 405 mm
    • Reach: ~385–390 mm
    • Stack: ~570 mm
    • Fork Offset: 43 mm
    • BB Drop: 68 mm


      ChatGPT'ye ayrıntılı bilgi vererek daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.


Vites ayarları sonrası ses yok oldu, vites koruma demiri sipariş ettim. Ne kadar korur bilmem ama mantıklı geldi.
Ayar kaçmasının koruma demiri ile alakası yok. Kullandıkça kaçıyor. Giriş seviyesi vites sistemi gayet normal böyle olması
 
Ayar kaçmasının koruma demiri ile alakası yok. Kullandıkça kaçıyor. Giriş seviyesi vites sistemi gayet normal böyle olması
Birkaç kere çarpmıştım, çarpınca ayarı kaçtı varsayarak koruma demiri mantıksız değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Victor Osimhen
Geri