Scudo Sports

Carraro Cr Race 062 Kulübü

enzo

Forum Psikopatı
Kayıt
3 Mayıs 2013
Mesaj
637
Tepki
1.132
Yaş
35
Şehir
İstanbul
İsim
Enes Ç.
Başlangıç
1994—95
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Son dönemde gördüğüm kadarıyla Bisan Grand Tour, Van Rysel AF modelleri gibi çok tutulan bir diğer yol bisikleti olan Carraro CR 062 için genel paylaşım, fotoğraf ve yapılabilecek yükseltmeleri tartışabileceğimiz, çıkan-çıkabilecek kronik sorunlara çözüm bulabileceğimiz konu olması amacıyla açılmıştır.

Model Yıl: 2020 yılı ile başlayan yeni tasarım aero kadro
Marka: Carraro
Kategori : Yol
Bisiklet Model Adı: RACE 062 28" 22-V CB
Standart Özellikler :
KADRO -ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE HYDROFORMED SMOOTH WELDING
MAŞA -KARBON 1.1/8"
ARKA VİTES -SHIMANO 105 R7000
ÖN VİTES -SHIMANO 105 R7000
KRANK TAKIMI -SHIMANO 105 R7000 52X36T
ARKA DİŞLİ -SHIMANO 105 R7000 11-28T KASET
VİTES KOLU -SHIMANO 105 R7000 2X11
FREN -SHIMANO 105 R7000 KUMPAS FREN
TEKER SETİ -FSA VISION TEAM 30 TUBELESS READY
LASTİK -SCHWALBE 700X25C ONE RACEGUARD KATLANIR
SELE -fi:zi:k ANTARES
FSA GİDON-GİDON BOĞAZI
fi:zi:k SARGI


Genel olarak almayı düşünen arkadaşlar için de alanların yardımları dokunacaktır.

Notlar:
-Sele borusu ciddi derecede ağır, ben kesip kısalttım.


1629117473614.png

1629117569816.png1629117608690.png1629117528113.png1629117501894.png

1629117659435.png
 
Scudo
Şu an bisikletler içinde f/p ürünü diyebilirim..akıcılığı güzel..sele borusu ve sele benim ısınamadığım tarafi..geri kalan herşey ideal bu fiyata…
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Taze bir 062 sahibi olarak guzel dusunulmus bir konu olmus. Ileride almayi dusunenler icin kullanici yorumlarina ve deneyimlerine ulasmak cok onemli . Yol yaptikca kendi deneyimlerimi bol bol paylasirim :)

suan sadece kadro boyu hakkinda bilgi verebilirim . Boyum 184 ic bacak boyum olcebildigim kadariyla 85-86 cm . Belki daha uzundur , tam olcememis olabilirim . Ben 56 kadro tercih ettim , alirken denedim kendimi rahat hissettim ustunde . Suana kadar sadece 15 km deneme amacli kullandim , bence tam oldu.
 
Yaklaşık 3 haftadır 063 kullanıyorum. Geometri tam aero olmasa da aero duruşu, jantları, akıcılığı ile gerçekten çok mutluyum. Kendisi ile 3 haftada yaklaşık 1200km'yi geride bıraktık. İki sorunum var sadece onlar da çözülebilir; gidondan aşırı derecede çıtırtı geliyor her ayağa kalktığımda, yoldaki her engelde hatta şerit boyasında bile, bir de yük altında pedal gıcırdıyor. Bu benim kilitli pedalın sorunu da olabilir. Onun haricinde kendisi ile çok mutluyum. 063 için aynısını diyemesem de 062 gerçekten f/p ürünüdür bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
3BC1BCED-8A65-4258-B05B-44698FDE742A.jpeg
Yaklaşık 1 yıldır 2500 km dir kullanıyorum . Sele borusu ve jantlar hariç bisikletten genel olarak memnunum . Buarada çevremde 2 arkadaşım daha aktif olarak kullanıyorlar . Onlar jantlardan memnunlar . Ben daha önceden Cole Rollen Elite jant takımı kullanıyordum . Onlardan sonra bu Vision Team 30 jant takımından memnun kalmadım . Sele borusunu değiştirmek istiyorum ama bu üçgen boruların ölçü olayı nedir bilemiyorum . Eğer bilen varsa paylaşırsa sevinirim .
 
271908 dosyayı görüntüle
Yaklaşık 1 yıldır 2500 km dir kullanıyorum . Sele borusu ve jantlar hariç bisikletten genel olarak memnunum . Buarada çevremde 2 arkadaşım daha aktif olarak kullanıyorlar . Onlar jantlardan memnunlar . Ben daha önceden Cole Rollen Elite jant takımı kullanıyordum . Onlardan sonra bu Vision Team 30 jant takımından memnun kalmadım . Sele borusunu değiştirmek istiyorum ama bu üçgen boruların ölçü olayı nedir bilemiyorum . Eğer bilen varsa paylaşırsa sevinirim .
Ben sele borusunu neredeyse yarısından kestim, kendi ölçüm olan 90-91 cm sele-pedal uzunluğuna rahat yetti, borusu da neredeyse yarı yarıya hafiflemiş oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: utksn
Konuyu takipteyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: utksn
Merhabalar. 3 aydır carraro 062 kullanıcısıyım. Genel olarak memnunum. Fakat memnun olmadığım ve düzeltilmesi gerektiğini düşündüğüm bir hata bulunuyor. (Braze-on) Ön aktarıcının kadroya bağlantısını sağlayan (hanger), kadroya kaynak yapılırken, çok fazla kaynak doldurulmuş. Ön aktarıcı civatası, gereken tork ile sıkıldığında hanger'ın boyasına zarar veriyor.
1 nolu foto.jpg
Dolayısı ile (radius washer) denen kavisli pul yerine tam oturmadığı için ön aktarıcı, ayna kol dişlisine paralel konumlanamıyor. Bu sebeple kavisli pulun kaynaklı bölgeye denk gelen kısmını tesviye ettim. Fakat verim alamadım. Pul dönük bir şekilde duruyor.2 nolu foto.JPG
Durum içime sinmediği için yeni bir (radius washer) yani kavisli pul ve (backup plate) kadroya yapıştırılan, setskur civata ile ön aktarıcı paralellik ayarı yapılabilen küçük bir plaka aldım.
3 nolu foto.jpg
Her ne kadar 062 kadrosu, backup plate bağlamaya müsait olmasa da bu sorunu ince çift taraflı bant yardımı ile çözdüm. Şu anda istediğim şekilde aynakol ve ön aktarıcı paralellik ayarını yapabiliyorum. Aynı zamanda ön vitesin tutarlı ve dengeli bir şekilde çalışması için bu işlemin yapılması gerektiğini düşünüyorum.4 nolu foto.jpg

Umarım fotoğraflar ve anlatım biçimi diğer 062 kullanıcılarının işine yarar.
 
Bende carraro fire 1.1 ile carraro kullanıcıları kulübüne girdim bisikletten genel anlamda çok memnunum ama jantları pek akıcı gelmedi bana
 
Merhabalar. 3 aydır carraro 062 kullanıcısıyım. Genel olarak memnunum. Fakat memnun olmadığım ve düzeltilmesi gerektiğini düşündüğüm bir hata bulunuyor. (Braze-on) Ön aktarıcının kadroya bağlantısını sağlayan (hanger), kadroya kaynak yapılırken, çok fazla kaynak doldurulmuş. Ön aktarıcı civatası, gereken tork ile sıkıldığında hanger'ın boyasına zarar veriyor.

Dolayısı ile (radius washer) denen kavisli pul yerine tam oturmadığı için ön aktarıcı, ayna kol dişlisine paralel konumlanamıyor. Bu sebeple kavisli pulun kaynaklı bölgeye denk gelen kısmını tesviye ettim. Fakat verim alamadım. Pul dönük bir şekilde duruyor.
Durum içime sinmediği için yeni bir (radius washer) yani kavisli pul ve (backup plate) kadroya yapıştırılan, setskur civata ile ön aktarıcı paralellik ayarı yapılabilen küçük bir plaka aldım.

Her ne kadar 062 kadrosu, backup plate bağlamaya müsait olmasa da bu sorunu ince çift taraflı bant yardımı ile çözdüm. Şu anda istediğim şekilde aynakol ve ön aktarıcı paralellik ayarını yapabiliyorum. Aynı zamanda ön vitesin tutarlı ve dengeli bir şekilde çalışması için bu işlemin yapılması gerektiğini düşünüyorum.

Umarım fotoğraflar ve anlatım biçimi diğer 062 kullanıcılarının işine yarar.

Güzel bilgi, bendeki kadroda bu şekilde bir sorun yok, tam paralel duruyor, ek olarak yapışkanlı destek plakaları da bisikletin yanında poşetten çıkmıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: özgür duygu
Konu hayırlı olsun yaklaşık 3 aydır kullanıyorum son zamanlarda bir çıt sesi can sıkıyor onun dışında üründen gayet memnunum bugun zinciri temizleyip yağlayıp ilgili vidaları sıkmayı düşünüyorum bakalım sonuç değişecek mi

IMG_20210827_191849.jpgIMG_20210814_125517.jpgIMG_20210803_194638.jpg
271908 dosyayı görüntüle
Yaklaşık 1 yıldır 2500 km dir kullanıyorum . Sele borusu ve jantlar hariç bisikletten genel olarak memnunum . Buarada çevremde 2 arkadaşım daha aktif olarak kullanıyorlar . Onlar jantlardan memnunlar . Ben daha önceden Cole Rollen Elite jant takımı kullanıyordum . Onlardan sonra bu Vision Team 30 jant takımından memnun kalmadım . Sele borusunu değiştirmek istiyorum ama bu üçgen boruların ölçü olayı nedir bilemiyorum . Eğer bilen varsa paylaşırsa sevinirim .
Öncelikle hayırlı olsun tekerine taş değmesin cole rollenler daha hafif muhtemel yokuşlarda jant takımı sizi tatmin etmemiş olabilir ama akışları gayet iyi memnunum sele borusu konusu benimde kafama takılıyor 3 4 cm kestirdim o şekilde kullanıyorum ama çok memnum değilim eğer bir bilgiye ulaşırsanız arayışa geçelim şık bir ürün yaptıralım yada sipariş verelim.
 
Son düzenleme:
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Muhtemelen 54 kadro uygun olacaktır sizin için
 
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Merhaba . 178 boyum var . Bacak boyumu şuan ölçemiyorum . 52 kadro kullanıyorum . Gayet memnunum . Carraro nun neye göre kadro boyu ölçüsü yazdığını anlamış değilim .
 
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Aynı boy ve bacak boyuna sahibiz. 51 kadro Bianchi'den Carraro'ya geçtim. Bianchi çok rahat idi, ancak sanırım kadro biraz ufaktı bana. 54 kadro CR 052'yi kısa süredir kullanmama rağmen sıkıntı yaşamıyorum.
 
168 boy 78 ic bacak. Cr 052 52 kadro kullaniyorum. 054 bana uzanma mesafesi olarak uzun gelmisti. 52 kadro gayet rahat bana. Ama uzanma mesafene bakman gerekicek sanırım. Mumkunse 52 ve 54 kadroyu birlikte demeyin. Cr 0542 052 062 tum kadrolar ayni zaten illa 062 de denemenize gerek yok 👍🏼 umarim kendinize uygun kadroyu secebilirisniz
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
178 boy ile 52 kadro kullanıyorum. toptube kısmı bence biraz uzun olduğu için bana ehh denebilecek kadar oluyor. ancak yine de tam uymadığını büyük olduğunu da hissettiriyor.
 
Herkese Merhaba.
Yol bisikletine giriş yapmak için Carraro Race 062 almayı düşünüyorum. Dün İzmir Sundu bisiklette bisikleti doğrudan inceleme fırsatım da oldu. Bu hafta içi almayı düşünüyorum ancak kafamda tek bir soru işareti var. Sundu bisiklette 52 cm kadronun bana uygun olacağını söylediler. Boyum 175 cm İç Bacak Boyu 80 cm. Sizce 52 cm kadro uygun mu yoksa daha büyük bir kadro mu tercih etmeliyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
181, 83cm boy ve bacak ile, 54 kadro kullanıyorum, standart bacak boyuma uygun sele borusu uzunluk ayarı için sele borusunu kesmem gerekti, carraro kadrolar diğer markalara göre 1 boy büyük gibi, diğer bisikletim 56 kadro sedona. Bu sebeple 52 size daha uygun.
 
Öncelikle yardımlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. 062 ile ilgili bir çok başlığı ve mesajı okudum ve şuan f/p olarak benim için en uygun bisikletin bu olacağını düşünüyorum. Ancak yine de son kez sizin de tecrübelerinizden faydalanmak için sormak isterim. An itibariyle 9800 TL civarında bir fiyatı var bisikletin. Sizce bu civarlarda alınabilecek daha iyi bir alternatif var mıdır yoksa 062 almak doğru tercih mi ?
 
Geri