Scudo Sports

Carraro CR RACE 052, Mosso 730 TCA Tiagra, Salcano XRS 030 Tiagra

@enes dökmen
2016 modellerde ok ritchey yaptı fakat çok aptalca satış fiyatları belirlemişler
Sonuç olarak 2016 mossolar bence parasının bisikleti değil
Geçen sene karbon 7.8 vizard 105 setlisini 3.000 tl ye alabiliyordun şimdi alü ve tiagra 2.900 tl
Çok saçma bence
 
Scudo
Mosso kullanmadım fakat Salcano ile Carraro kullandım ki şu anda Carraro kullanıyorum. Rahatlık, hız, dayanılık ve fiyat olarak Carraro derim.
 
Bu gün salcano xrs 02 yi alıcı gözüyle iyice inceledim. Üzerinde o kadar abartılı şekilde salcano yazmasa gerçekten hoş bir kadrosu var. Kompenantları ve full set kullanması da artısı. 105 olanı bulabilirsem 2015 olarak alırım sanırım.
 
@Hakkı can AYDIN
Kardeşim temmuzda dolar 2,83 iken 7.8 vizardı 3000 tl ye aldım
Şimdi dolar 2,99 tiagra setli alü modeli 2.999 tl
Kurdaki artış % 5 , 3.000 tl lik bisiklettede % 5 artış olsa 3.150 yapar ama karbon ultegraya 6.650 fiyat yazmışlar
Ayrıca dolar geçen sene 2.20 oldumu ben hatırlamıyorum ocak ayında bile kur açılışı 2,38 lerden yaptı
Bunun döviz kuru ile sandığın kadar ilgisi yok
2016 modellerin fiyatı çok saçma
 
@Deniz A wizart ulkelere ozgu uretilen kadro iken (arkadasim mosso ile yazistigini wizart kadrosunun sadece TR pazarina suruldugunu soylediklerini belirtmisti, ki kendisinde de wizart var; sadece TR bana mantikli gelmedi, baska pazarlar da vardir.) 750CB daha global pazarda bulunan ve sadece kadro olarak da alabiliyorsunuz. Niyetim wizart i kotulemek degil, yanlis anlasilmasin, 750cb ile farkli satis politakalari oldugunu belirtmek istiyorum sadece. Aralarindaki fiyat farkinin nedeni bu olabilir.

730tca ya gelince, mosso zaten kadro ureticisi, ozellikle alu kadro uzmanlik alanlari. Fiyat bandindaki sayili 7005 triple butted alu kadroya sahip, bu hafiflik ve rijitlik sagliyor.Kaynak izleri vs. traslanmis oldugundan ilk bakista karbon izlenimi dahi veriyor.

Gidon, gidon bogazi, sele borusu markasi mosso, cok dusuk kalite durumu yok. Agirliklari giris seviyesi ritchey muadilleri ile asagi yukari ayni. Kendim tarttim, oradan biliyorum. Orta seviye alu parcalar.

Selesi bana hic uymadi, ilk once onu degistirdim.

Jantlar, gobekler iyi(105 set icin), akiciliklari guzel. Ancak, cemberler ve teller baya kalitesiz, iyi performans almak isteyen arkadaslarin en az 500-600 tl lik giris seviyesi bir jant seti almalari ya da kaliteli cember ve tel alip ordurmeleri gerekecek.

Kisacasi, 730tca yi tavsiye ederim, 105 setliyi 2800 km dir kullaniyorum, en ufak skinti yasamadim.(jantlarim campi scirocco, sele ritchey wcs karbon, gidon easton ec90 karbon, sele borusu carbon). 160 km lik 26km/h ortalamali turlar da yaptim, Erciyes dagi na da tirmandim.

Ozellikle karbona gecis oncesi 730tca yi kesinlikle tavsiye ederim.

Salcano ve Carraro yu kullanmadigim icin yorum yapamiyorum.
 
mosso tca tiagra 2016 modeli
 

Dosyalar

  • 12374910_925965670783954_5780332362311452092_o.jpg
    12374910_925965670783954_5780332362311452092_o.jpg
    158,6 KB · Okunma: 89
@Deniz A Senin aldığın tarih değil bisikletleri imal edildiği önemli 2014 eylülde kasım yurt dışı ise türkiye ise aralık ocak gibi yapıyorlar
 
@mossogtx

Bütçe uygunsa 735tca tiagra alınır, keyfine bakılır. Önceki seri 730tca'ya göre çok hoş değişimler var. 4700 tiagra da çabası. 58 kadrosunun gelmesini bekliyorum bende 735 tiagra alacağım...
 
Forumdan bir usta zamanında xrs030 için ''yavana atılmaması gereken bir bisiklet'' demişti.... Ben olsam 030 alırım memnun olmayan yok sanırım
 
@Howard yaklaşık 2 aydır Carraro 052 kullanıyorum. Çok abartılacak bir bisiklet değil ama ortalama bir sürücüye ideal. Benim önerim hafifliğinden ötürü Salcano xrs 030 olur.
 
Salcano xrs 030 fiyat performans ürünüdür.
 
168 boya xrs 030 52 kadro rahat kullanabılır mıyım sizce? şu an 54 triban kullanıyorum buyuk olsada gayet rahatım bisiklet üzerinde.
 
Bende aynı durumdayım.MTB'den (Salcano Astro29) yol bisikletine geçiş istiyorum.Aşağı yukarı aynı modellere bakıyoruz.Salcano beni çok üzmedi aslında ama değişiklikte istiyor gibiyim keyifli kararsızlıklar aşamasındayız ;)
 
Bisikletimin görünüşü iyi olmalı tabiki de. Ama teknik verileri kadro geometrisi ağırlık ve donanım özellikleri daha öncelikli tercih olmalı. 2014 model 030 kullanıcısıyım hiç üzmedi beni. Üzerindeki donanımlar grup set. Jant setinin ne olduğu belli en azından. Lastikler 2014 dahil önceki modellerde continental grand prix 4 season idi. 2500km hiç lastik patlatmadı. (afyondan izmire pedallarken 200.km de Lastiğimi cam yardı değiştirmek zorunda kaldım). 2015 modelinde de continental grand prix 4000 lastik var. Donanımlar ortada. Ben alırken carraro ile salcano arasında çok gittim geldim. Ama tercihim salcano oldu:harika:
 
Salcano XRS 030 kullanıyorum. Bana açıkçası Salcano'nun kadro görüntüsü ve geometrisi gayet iyi geliyor. Diğer modelleri kullanmadığımdan yorum yapamam, ama Salcano'yu tavsiye edebilirim. Fakat dişli oranlarına (aynakol ve rubledeki) dikkat etmenizi tavsiye ederim. 52*39 standart aynakol ve 11-25 ruble, %7 ve üstü eğimde kondisyon istiyor.
Carraro'nun kompakt aynakolu (50*34'tü sanırım) ve 11-28 ruble yokuşlarda daha rahat bir sürüş sağlayacaktır.
Mosso'nun jantlarını pek bilmediğim için bende çok büyük soru işaretiydi. o sebeple ona hiç bakmadım. dişli oranları ile ilgili de nette bir bilgi görmedim.

imkanınız varsa gidin üçünü de gözünüzle görün, hangisi içinize sinerse ona o şekilde karar verin derim...
 
@Deniz A

"Patates" nitelemesi pek iyi oturmuş doğrusu.:harika:

@enes dökmen

Kesinlikle değiştirmeli. Xrs 030 daki tasarım 2006'larda mahalledeki çocuklarda gördüğüm dankik Salcano'nun hafif modifiyeli hali.
 
@Erkin Kalender

Erkin hocam, yanlış anlaşılmasın. Benim lafım Salcano'ya. Beni Salcano fikrimden caydıran Carraro ve Mosso'nun tasarımı oldu zaten ilk başta. Carraro'ya modifiyeye dahi hacet yok.
 
Geri