Scudo Sports

Carraro 2019 fiyatları görücüye çıktı

@C.Koc
doğru dedin
 
  • Beğen
Tepkiler: C.Koc
Scudo
@trainspotting35
merhaba carraro 121 ikinci el satış fiyatınız nedir ? garantisi devam ediyormu ?
 
@Afyon35

İkinci rengi henüz üretimden çıkmadı o modelin o yüzden yok fotoğrafı, yakın bir zamanda banttan çıkınca çekilip koyulacak.
 
6-7 ay önce 1500 tlye aldığım Flexi 108 katlanır bisiklet 2200tl olmuş neredeyse..
Vay anam vay neler dönmüş serhat ya ?
 
:)Bu mavi ne ayak? Şekli şemali üzerindeki ekipmanlar çok başarılı ama 40 binim olsa gider carraro mu alırım bu kim köpek miş dünyaca kendini kanıtlamış dolu marka var büyük cesarrt bu fiyata bisiklet sunması:)
 
Bu kriz iyi oldu elimizdeki malın kıymetini bilir olduk :(
 
185563

Kaynak işçiliği daha özenli olabilirmiş. 5-6 bin lira odedigin bisiklette biraz daha görsellik beklemek normal diye düşünüyorum.
 
Sora setli Mosso Cavalier 700 3960 TL, Tiagra setli Carraro 4270 TL. Carraro fiyatları ortada ama diğer firmalar daha açgözlü davranmış gibi.
 
@Berkgmsy

kim köpek mi? baya destekleyici bir söylem olmuş Türk firmasına karşı, tebrikler. o dünyaca kanıtlamış firmalarda 40 bin liraya şu an güncel olarak ne alabildiğine bir bak. %18 vergi ve 1500 euroyu geçtiği için %20 ithalat vergisini falan da eklemeyi unutma ama ha.

Carraro sonunda doğru olanı yapıp hedef kitlesini değiştirdi. Mosso, Salcano ve ismini hatırlamadığım bir sürü firma düşük bütçe için demir yığını çer çöp bisikletler üretiyorlar zaten. Türkiyede hangi bisiklette şu ana dek stok olarak Vision jant görebilmişiz daha önce? tebrikler Carraro gerçekten de, temiz iş.

ek not: üzülerek söyleyeyim ki 5000 TL altında bindiğiniz şu fiyatı 700-800 TL artan Flexiler falan bisikletten değil arkadaşlar. umarım gün gelir de bütçeniz olursa ve söylediğim fiyat ve daha da ücreti yüksek olan bisikletlere geçebilirseniz ne dediğimi çok iyi anlayacaksınız.
 
@dukehayda

Bakın şu bisiklet Carraro Mavi'den 4000 Lira daha ucuz:
(link)
Bu sadece bir örnek; o kadar para verdikten sonra üst seviye Scott da alırsınız, BMC de, Orbea da... Sadece birkaç İtalyan markası ve butik üreticiler daha pahalıya gelir. Pro peletonda kullanılan bisikletler dururken; gidon boğazı eğrelti duran, kabloları kötü döşenmiş (Mavi hakkında bir başlık var, orada bunlar konuşuldu) bisiklete kim bu kadar para verir?

Ayrıca Carraro'nun hedef kitlesini değiştirdiğini neye dayanarak söylüyorsunuz, merak ediyorum. Carraro'nun kataloğunu açın bakın, hala modellerin büyük çoğunluğu giriş seviyesi, hatta "süpermarket bisikleti" dediğimiz daha da alt seviye. 3-5 tane orta seviye model var, bir de bu "Mavi"... Mavi'den sadece 3 tane üretildiği belirtilmiş, ki onları da satıp satamayacakları meçhul; 3 tane bisiklet ile mi hedef kitle değişiyor?
 
Carraro Mavi vitrin ürünüdür.Bayrak gemisidir.
Ben de bu bisiklet hakkında şöyle demiştim:
''Carraro,Mavi modeli ile bayrak gemisi çıkartmış.:harika:İlla da bu fiyata satacak,bu fiyata alınası olacak diye bir şey yok.Rantabl bir ürün de olması önemli değil.Önemli olan Accell firmasının bayrak gemisini vitrinine koyarak diğer modellerine rehberlik ve liderlik etmesi, teknik bilgi ve becerilerini günün teknolojisine göre uyarlaması ve diğer firmaların bayrak gemileri ile mukayese edilebilir bir ürün üretme yetisine sahip olduğunu gösterebilmesidir.En azından deniyor olmaları bile takdir edilesi.:harika:''
 
@parathoner
İyi kriz,kötü kriz diye bir şey olamaz..Ekonomik kriz kötüdür..Hiç bir şekilde iyi gösterilemez..Bu bakış açısıyla savaşlara da iyi gözüyle bakılabilir..Mesela Almanlar,''Hitler iyi ki savaş çıkardı,yıktı ülkemizi,sonuçta yeniden ayağa kalkabildik'' diyebilirler..

Demek istediğinizi de anlıyorum ama bu da doğru değil..Yani kriz çıktı diye,kimse elindeki malın kıymetini bilmeye başlamaz..Öküz kriz çıksa da,yine öküzdür..Bugün Türkiye'de mesela inanılmaz bir ekmek israfı var ama aynı ülke tam bir yangın yeri,inanılmaz bir pahalılık var..Yani bir şeylerin kıymeti bilmek,ekonomik krizin sonucunda oluşmaz..
 
Fiyatlar fena olmuş.
2018 Haziran ayında Cr 042' yi 2400 Tl gibi bir fiyata aldım.
(link)
 
Şu an altında iyi bir bisikleti olanların bu yeni fiyatlara benim kadar pek üzüleceklerini kahrolacaklarını zannetmiyorum.olan başlangıç seviyesi ile başlayıp bir üst bisiklete terfi etmek isteyen,biraz daha iyi bir bisiklete binmek isteyenlere oldu.

Napalım tourney setli sportive 321 ile devam yani,bir üniversite öğrencisi olarak bir manifesto bir cr 022 almak hayal oldu bana 1900 den 2400 lere şimdi 3745 tl olmuş vay be bir sora setli bisiklet alabilmek için sanırım eşek gibi çalışmak lazım bu beni kahrediyor işte yemişim argesini de jantını da.Genel kullancılara ulaşamadıktan sonra bir üst seviye jantın ya da daha iyi bir arge ürününün ortaya çıkmasının kime faydası varki
 
@dukehayda
Selam hocam yazınızdan sonra güncel olarak ne alabileceğime baktım kargo ve gümrük dahil olmak üzere aynı seviye bisikleti daha ucuza alabiliyorum link atmıcam çünkü hangi siteyr bakarsak hepsindr ucuz herhangi bitini açıp bakabilirsiniz bu arada bisikleti veya markayı kötülemek istemedim mizah olarak yazdım onu ayriyetten firma benim gözümde desteklencek bişey yapmadı şuan
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozz ve Murat B.
@ahlaksız

Zaten ne demek istediğimi anlamışsınız ;) Ben aklı başında, belli ahlaki değerleri olanlar için söylemiştim. Anlamayan tabiki anlamayacaktır. Bu kriz öncesi çok fazla gereksiz harcama yapıyordum. Bu bana ders oldu. Bir bisikletim varken daha iyisini almaya çalışmıyorum artık. Beni bir yerden bir yere götürüyor diye bakıyorum. Bende işe yaradı. O zaman kendim için bunu da ekliyorum "Bir müsibet bin nasihattan iyidir !"
 
@emreertuna

105 setin son versiyonu olsa ne olurrr, önceki versiyonu olsa ne olurr..
Bana çok mu bi faydası olacak yolda..
Rampada ekstra tork`mu sağlayacak..
Yada ben italya hatta fransa bisiklet turlarına katılıp derece peşinde mi koşacam orta segment ve aliminyum kadrolu bi bisiklet ile..
Bırak Allah aşkına.. 105 set mi?.. Evet 105.. Benim için bitti.. Altına üstüne bakmam. Haa 9`lu mu veya 11`limi dersen, tabiki 11`li seti tercih ederim..
Haa çok param olur da bir gün sadece macera, zevk veya başkaları gibi hava atmak için gidip te 35-40bin TL`lik bisiklet alacak gibi olursam, işte ozaman üzerindeki grup setin Dİ2 uyumlu mu değilmi olduğunu ancak ozaman bakarım.
Yoksa ben GTR 950`mi 4170TL`ye almışım.. Bu bisikleti geçen yılın son çeyreğinde Türkiye genelinde bende daha ucuza alan bi arkadaş varsa helal olsun der, alnından öperim..

Gelen mukayesemize..
Çok fazla detaya girmeyi gereksiz bulduğum için aşağıda gibi bir tablo hazırladım..
Soldaki sütun Carraro Race 062`ye ait.. Sağdaki sütun ise Peugeot GTR 950`ye..

0RlaOR.jpg


OvV5GP.jpg


Bana göre estetik olarak en önemli özelliklerden birisi, GTR 950`nin bütün kablolarının kadro içerisinden geçmesi..
Jant konusunda bana göre Fulcrum daha iyi ve kaliteli.. Görsel olarak Vision güzel gibi görünüyor olsa da, sanki Doğan markasının yanına sonradan SLX yapıştırmışsınız gibi duruyor.. Yani karbon olsaydı tabiki Vision tercih ederdim..
Kaynak işçiliği veya görselliği adına ne derseniz deyin.. Bana göre kadronun renk tercihi bütün hataları yada kaynak görüntüsünü ortaya çıkartıyor..
Açık renk bir kadrodaki kaynak görüntüsünü itici buluyorum. Koyu renkte dikkatli bakmadığınız sürece göze batmıyor.. Keşke ikiside kaynak izlerini silselermiş..
Sele konusunda hemfikiriz.. Zaten havalar biraz düzeldikten sonra seleyi değiştirip karbon takviyeli Fizik düşünüyorum, ama öncelikle deneyerek almayı tercih edeceğim..
Haa birde fiyat konusu var ki, asıl önemli olan nokta bu.. İnsanımız bir mali alırken mümkün olan en uygun fiyata almak ister.
Şimdi Carraro markasını hepimiz biliyoruz. Bayiye gittiğin zaman R 062 için sana ne kadar indirim yaparlar.. Şimdiki liste fiyatı 5843 TL.. Hadi hadi peşin olursa 5750 bilemedin 5700 TL`ye düşerler..
Ve bunu söylerken de işine geliyorsa derler.. neden? Adamlar burunlarında kıl aldırmıyorlar.. Nasıl olsa bu bisiklet bu fiyata satar mı? Evet satar diyorlar ve fiyatta çok çok bi esneme yapmıyorlar..
Ama Peugeot`nun durumu farklı.. Uzun yıllardan sonra yeniden pazardan pay almak için ellerinde geldiğince estetik ve kaliteyi bir arada sunup bunu da uygun fiyata yapmak için hızlı bi giriş yaptılar.
İşe yaradı mı bence yaradı gibi ama 2019`unda atlatılması gerekiyor bu satış stratejisinin tutup tutmadığını görmek için.Ayrıcı fiyatlar yada piyasa ne olursa olsun her zaman rakiplerin gerisinde kalmaları tercih edilme sebebini arttırıyor.
Peugeot`nun satış fiyatını 5575 olarak açıkladılar.. Bu fiyattan da, diğerinde olduğu gibi min. indirim yaptıklarını düşünürsek 5400`e inerler ki, aradaki 300 TL`lik farkla da SPD pedalını alırsın.. Bu bile bana göre tercih edilebilir bir fark..

Sonuç olarak ister Carraro, ister Peugeot olsun.. Ben aynı donanımdaki farklı markalar içerisinde hangisinin;
1- Önce nasıl göründüğüne,
2- Sonra fiyatına,

bakarım.. Çünkü bilirim ki her ikisinde de 105 grup set kullanılmış.. Ama hangi grup set daha önce üretmişler veya son çıkanmış vız gelir tırıs gider.. Anlatabildim mi?
Ben yarışlara katılıp derece peşinde koşmayacam, ben sadece "bisiklete binecem" o kadar..
 
  • Beğen
Tepkiler: Raigou
@Angaralı Barış
Hocam benim bisikletim zaten Scott. Carraro veya Peugeot'yu savunmak için bir sebebim yok.
Önceki postunuzda belirttiğiniz gibi bu tercih meselesi. Ben de tercih edecek olsaydım neden tercih ederdim onları belirtmiştim.
Kendi işinize gelcek şekilde karşılaştırma yapmanız bana çok ofansif geldi, o yüzden daha fazla açıklama yapmak istemiyorum.
Saygılar..
 
Geri