Scudo Sports

Cannondale Synapse ile Caad arasındaki farklar

The UGUR

1317-P.8
Kayıt
24 Ocak 2015
Mesaj
2.258
Tepki
2.033
Şehir
Ankara
İsim
Ugur
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Arkadaşlar bisiklet araştırıyorum da hala Cannondale olacağı kesin ancak Synapse ile Caad arasında gidip geliyorum sürekli.Aradaki farkı anlayamıyorum bir türlü.Synapse "Endurance Road" Caad ise "Elite Road" diye geçiyor.Bu durumda Synapse'de hızdan ödün veriyoruz ama konfor oluyor? Yabancı forumlarda çok okudum ama öyle bir şey yok sadece rahat diyorlar.Rahat diye yavaş olacak değil falan diyorlar.Şimdi bu durumda üstünde disk fren bulunan Synapse, Caad'dan neden daha ucuz? Aydınlatırsanız sevinirim :)

Fazla kullanıcısı yok sanırım Cannondale'nin :p
 
Scudo
İlk yol bisikletinse ben synapse almanı öneririm caad (açılımı Cannondale Advanced Aluminum Design'dır) seni daha çok öne eğilmeye zorlayan bir geometriye sahiptir.Synapse titreşimleri sönümleyen teknolojilere sahip olduğundan (Save Plus) konforlu olduğu söylenir.Tabi bir de daha dik bir pozisyonda kullanırsın synapse'ı.Kaymak gibi yolda bineceksen Caad ya da supersix tercih edilir,bozuk asfaltta ise synapse daha iyi bir tercihtir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bypedal ve M.J.
Bildiğin kadarıyla CAAD 8 serisinin geometrisi biraz daha konforlu. CAAD 10 ise gerçekten agresif geometride. Zor bir karar ben de CAADx cyclocross kullanırken yol bisikleti almaya karar verdiğimde bakmıştım synapse, caad10 ve supersix evo ya. Cylocrossun geometrisi biraz daha dik oturmaya yönelik olduğu için agresif geometrili bir bisiklet almaya karar verdim. Cannondale denk gelmedi alamadım ama yol bisikletini 100 km sürdükten sonra cyclocrossun tüm spacer'larını gidon boğazının üstüne alıp getirebildiğim en agresif pozisyona getirdim. Alıştıktan sonra fark etmiyor..
 
Şu bozuk yol olayını falan ben de okumuştum açıkçası Caad'ın açılımı da biliyordum.Bana Caad dışında başka bir bisiklet almak kafamda soru işareti olmasına sebep olacak gibi geliyor.Ama doğrudan o kadar para da vermek istemiyorum sonuçta ilk yol bisikletim olacak.Cevap için teşekkürler bu arada :)

@Utku Karaarslan Alışmak açıkçası benim de için de pek sıkıntı değil.Öne yatarak sürmek tuhaf bir şekilde hoşuma bile gidiyor.Caad 10 zaten bütçem olmaz muhtemelen ama içimden geçen o :D Caad8 Tiagra, bir ihtimal 105 ve Synapse Tiagra arasında gidiyorum sürekli.Caadx düşünüyordum başlarda ama sonradan kararım kesinleşti bir kez deneyince Caad8 105'i
 
@Uptown Cyclist Geçenlerde Delta bisiklette bir CAAD 10 a dokundum, aluminyum bisiklet alacak olsaydım kesin bunu alırdım diye geçirdim içimden.
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa_erguden
Benim Delta'dan almak aslında pek mümkün değil.Normalde bu Haziran ABD'den alacaktım ama muhtemelen önümüzdeki seneye kaldı.Şimdi para biriktiriyorum.Abd'den gelirken yanımda getirmeyi düşünüyorum ve Caad10 1650 dolar Caad8 1450 dolar.Caad10 hayalimin bisikleti zaten.Kim bilir belki dişimi sıkıp alabilirim onu :)
 
Delta da 4421 tl ABD de 4323 tl. Bence para bikitirip Türkiye den alın. Hem Türkler de para kazanır, hem de amerikadan buraya getirmek için vereceğiniz 200-300 tl kargo parasından kurtulursunuz.

Ayrıca Cannondale sitesinde garantisinin bisikletin ilk sahibine ve satıldığı kıtada geçerli olduğu yazıyor.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: The UGUR
Dolar'ın artmasıyla fiyat cidden ABD'de daha çok olmuş :eek: İnan'ın buna dikkat etmemiştim hiç.Küçük bir detay da olsa teşekkür ediyorum :D
 
@Utku Karaarslan Tüm caad serileri ve supersix serisi aynı geometriye sahip.Supersix karbon seri.Caadlar içinde Caad10 ayrı bir bisiklettir.Alüminyum teknolojisinin son noktasıdır denebilir.
 
synapse de disk varsa caad ı tavsiye ederim, süpersix te alabilirsiniz. çok fazla araştıırıpta kafanızı bulandırmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: The UGUR
Supersix almam hiç mümkün değil ne yazıkki.Dün Delta'ya gittim oldukça güzel bir fiyat verdiler 2015 Caad8 için.Ekim'e doğru alacağım umarım :) Bisikletle bir attım o an ne synapse kaldı ne başka bir şey
 
Hemen hemen aynı fiyattaki bu 2 bisikletten hangisi alınmalı?
İlk yol bisikletim olacak, bu sebeple yorumlarınızı esirgemeyeniz:)

(link)
(link)
 
54 kadro caad8 105 2015 model yeşil renk hiç kullanılmamış. İsterseniz size tiagra fiyatına vereyim.
 
@further178
Bence 58 den yukarı almayın. Büyük olunca küçültmek mümkün olmuyor. Ben 185 bana 58 büyük geliyor.
 
@çağrı can

Caad8 de 61 denedim bana da biraz büyük gibi geldi diğer modeldeki 58 i deneyeceğim bu hafta. Peki gönderdiğim linktekilerden hangisini tavsiye edersiniz model olarak?
 
Hocam eğer haftasonu grupça sürecekseniz yol bisikleti üstünde beş altı saat yorucu oluyor. Bir şehir bisikletindeki rahatlığı beklememek gerek. Bu beklenti ile caad8 kararında gibi geliyor bana. Ben daha caad8 i süremedim. Şuan alleze biniyorum, karbon maşa titreşim yorgunluğu yaptırmıyor. Ben memnunum. Caad da allez kötü değildir. Caad8 sanırım ilk bisiklet için çok uygun. Üst borunun düz olması rijitlik açısından bence bir artı, görsellik olarak allez daha hoş dursada.
Ama en önemlisi kadro boyu. 58 den büyük almamanız bence daha iyi olur, hemde kadro esneme büyüdükçe artıyor.
 
Yarışlarda aero pozisyon önemli, caad 10 un kadroseti de büyük ihtimal daha hafif. Yarış ve antrenman ise caad, her türlü kullanım ise synapse olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: fatih3861
Referans olması açısından, 1.95m boyum ile Cannondale Supersix 3'ün 60cm'lik kadrosunu kullanıyorum. Cuk oturuyor.
@further178
 
  • Beğen
Tepkiler: further178
Caad daha yarış bisikleti ergonomisina sahip yani gidon daha uzak ve daha asagida.

Synapse ise daha rahat bir ergonomide gidon daha yuksekte. Ama bu farklar cok azb1-3cm.lik farklar...

Yol bisikletine ilk defa gecenlerebendurance kadro yani synapse sanki daha cok uyar gibi...
 
Geri