Öncelikle herkese merhabalar;
Geçtiğimiz yaz Delta Bisiklet Kızıltoprak Şubesi'nden satın almış olduğum 2008 Cannondale F4 CO2 Headshok bisikletimin ilk ve son halini sizlerle daha önce paylaşmıştım, ama forum'da oluşan bazı sıkıntılardan (backup yüklendikten sonra) son 1 ay içerisindeki tüm mesajlarım yok olmuştu. Şimdi yine karşınızda, umarım beğenirsiniz..
Delta Bisiklet'ten Ulaş abi, Serkan ve Davut'a göstermiş oldukları engin sabır ve indirimlerinden dolayı sonsuz teşekkürleri bir borç bilirim.
Kutudan çıktığı ilk gün tartıldı ve 12.3 kg geldi.. Üzerine yaz aylarında yol binişlerinde kolaylık olsun diye Maxxis Xenith 1.5 Hybrid Slick lastik takıldı. 300 gr civarı bir hafiflik sağlandı. Ayrıca carbon matara kafesi, ışık teçhizatı, zincir koruma, km saati gibi aksesuarlar tamamlandı. İşte ilk hali;
http://img509.imageshack.us/img509/1728/grnt006jy5.jpg
(link)
Teknik özellikler;
Kadro: Cannondale CO2 SL (Super Light) Disc Aluminum
Maşa: Cannondale Headshok Super Fatty Ultra DL80 (Ağırlığı yalnızca 1.29 kg) Lock-out var
Jantlar: DT Swiss XR 4.1d
Göbekler: Shimano M475
Teller: DT Swiss Champion, 1.8mm
Lastikler: Hutchinson Spider, 26 x 2.0''
Pedallar: Wellgo alloy cages w/clip and strap
Aynakol: Shimano FC-M442, 22/32/44
Zincir: Shimano HG-53
Ruble: SRAM PG-950, 11-34
Orta göbek: Shimano BB-ES25 Octalink
Ön aktarıcı: Shimano Deore
Arka Aktarıcı: SRAM X-7 long cage
Vites kolları: SRAM X-7 triggers
Gidon: Cannondale C3, 20mm rise
Boğaz: Cannondale XC3 Headshok, 31.8mm
Furş takımı: Cannondale Headshok Si
Fren takımı: Avid Juicy 3 w/ 160mm rotors
Fren kolları: Avid Juicy 3
Sele: Cannondale All Terrain
Sele borusu: Cannondale C4, 31.6 x 350mm
Elcikler: Cannondale V-tech grips
Ağırlık: 12.3 kg
Kadro Boyu: Medium
Daha sonra seri dışı Deore aynakol ve göbeğinden 300 gr hafif ve rijit olan 2008 Shimano Deore LX Hollowtech II aynakol, adeti 145 gr olan Union SP 5600 SPD Pedal, önde Avid 160 mm rotor yerine daha büyük olan 185 mm'lik rotor ve en önemlisi rulman göbekli, UST Tubeless, Scandium çemberli ve 24 telli A'Class (Alex Rims) Cervino Expert Jant seti takıldı. Ön 904 gr ve Arka 1164 gr.
Ayrıca Hutchinson Bulldog Tubeless Light lastikler takıldı..
Şu an bisikletin pedalsız ve aksesuarsız çıplak ağırlığı 11,2 kg, pedallı ve aksesuarlı hali ise 11,6 kg'dır.
Önümüzdeki yaz inşallah Shimano XTR aynakol, XT Ruble, XT ön aktarıcı, XT Shadow medium cage arka aktarıcı ve XTR zincir taktıracağım. Sram X7 Vites değiştiricilerden ve Avid Juicy 3 fren sisteminden gayet memnun olduğum için aynı kalacak.
Daha sonra Selle Italia SLR XP sele ve henüz markasını karar veremediğim karbon sele borusu (Ritchey olabilir) takmayı düşünüyorum.
Sanırım bu komponentlerle ağırlığı 11 kg'ın aşağısına çekebileceğim, ki bu benim için oldukça yeterli bir hafiflik demek..
İşte bisikletin son resimleri, değişiklik oldukça resimleri güncelleyeceğim;
http://img515.imageshack.us/img515/910/img0508gi7.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/2679/img0511ca5.jpg
(link)
http://img126.imageshack.us/img126/5636/img0517kq4.jpg
(link)
http://img126.imageshack.us/img126/484/img0514wt7.jpg
(link)
Geçtiğimiz yaz Delta Bisiklet Kızıltoprak Şubesi'nden satın almış olduğum 2008 Cannondale F4 CO2 Headshok bisikletimin ilk ve son halini sizlerle daha önce paylaşmıştım, ama forum'da oluşan bazı sıkıntılardan (backup yüklendikten sonra) son 1 ay içerisindeki tüm mesajlarım yok olmuştu. Şimdi yine karşınızda, umarım beğenirsiniz..
Delta Bisiklet'ten Ulaş abi, Serkan ve Davut'a göstermiş oldukları engin sabır ve indirimlerinden dolayı sonsuz teşekkürleri bir borç bilirim.
Kutudan çıktığı ilk gün tartıldı ve 12.3 kg geldi.. Üzerine yaz aylarında yol binişlerinde kolaylık olsun diye Maxxis Xenith 1.5 Hybrid Slick lastik takıldı. 300 gr civarı bir hafiflik sağlandı. Ayrıca carbon matara kafesi, ışık teçhizatı, zincir koruma, km saati gibi aksesuarlar tamamlandı. İşte ilk hali;
http://img509.imageshack.us/img509/1728/grnt006jy5.jpg
(link)
Teknik özellikler;
Kadro: Cannondale CO2 SL (Super Light) Disc Aluminum
Maşa: Cannondale Headshok Super Fatty Ultra DL80 (Ağırlığı yalnızca 1.29 kg) Lock-out var
Jantlar: DT Swiss XR 4.1d
Göbekler: Shimano M475
Teller: DT Swiss Champion, 1.8mm
Lastikler: Hutchinson Spider, 26 x 2.0''
Pedallar: Wellgo alloy cages w/clip and strap
Aynakol: Shimano FC-M442, 22/32/44
Zincir: Shimano HG-53
Ruble: SRAM PG-950, 11-34
Orta göbek: Shimano BB-ES25 Octalink
Ön aktarıcı: Shimano Deore
Arka Aktarıcı: SRAM X-7 long cage
Vites kolları: SRAM X-7 triggers
Gidon: Cannondale C3, 20mm rise
Boğaz: Cannondale XC3 Headshok, 31.8mm
Furş takımı: Cannondale Headshok Si
Fren takımı: Avid Juicy 3 w/ 160mm rotors
Fren kolları: Avid Juicy 3
Sele: Cannondale All Terrain
Sele borusu: Cannondale C4, 31.6 x 350mm
Elcikler: Cannondale V-tech grips
Ağırlık: 12.3 kg
Kadro Boyu: Medium
Daha sonra seri dışı Deore aynakol ve göbeğinden 300 gr hafif ve rijit olan 2008 Shimano Deore LX Hollowtech II aynakol, adeti 145 gr olan Union SP 5600 SPD Pedal, önde Avid 160 mm rotor yerine daha büyük olan 185 mm'lik rotor ve en önemlisi rulman göbekli, UST Tubeless, Scandium çemberli ve 24 telli A'Class (Alex Rims) Cervino Expert Jant seti takıldı. Ön 904 gr ve Arka 1164 gr.
Ayrıca Hutchinson Bulldog Tubeless Light lastikler takıldı..
Şu an bisikletin pedalsız ve aksesuarsız çıplak ağırlığı 11,2 kg, pedallı ve aksesuarlı hali ise 11,6 kg'dır.
Önümüzdeki yaz inşallah Shimano XTR aynakol, XT Ruble, XT ön aktarıcı, XT Shadow medium cage arka aktarıcı ve XTR zincir taktıracağım. Sram X7 Vites değiştiricilerden ve Avid Juicy 3 fren sisteminden gayet memnun olduğum için aynı kalacak.
Daha sonra Selle Italia SLR XP sele ve henüz markasını karar veremediğim karbon sele borusu (Ritchey olabilir) takmayı düşünüyorum.
Sanırım bu komponentlerle ağırlığı 11 kg'ın aşağısına çekebileceğim, ki bu benim için oldukça yeterli bir hafiflik demek..
İşte bisikletin son resimleri, değişiklik oldukça resimleri güncelleyeceğim;
http://img515.imageshack.us/img515/910/img0508gi7.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/2679/img0511ca5.jpg
(link)
http://img126.imageshack.us/img126/5636/img0517kq4.jpg
(link)
http://img126.imageshack.us/img126/484/img0514wt7.jpg
(link)


