Scudo Sports

Bully Merida

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
Herkese merhaba
Nihayet istediğim gidonu buldum ve 27 martta sipariş verdim.
Dünde elime ulaştı.
Fakat gidon biraz daha kalın.
Montaj sırasında baya bir zorlandım.
Vites kollarının kelepçelerini içlerini zımparalamak birazda açmak zorunda kaldım.
Lakin bunları fren kollarını yaparken 2side kırıldı.
Neyse bu yazı böyle atlatsın kışa deore slx yada xt fren düşünüyorum.

Gidon sargısı konusunda fikre ihtiyacım var hiç bir bilgim yok çünkü.bunu gözüme kestirdim ;
(link)

Birde bu kolların kırık yerlerine birşey yapılırmı ?

(link)

(link)
 
Scudo
Gidon sarmak zor değil örnek 1-2 video izleyin tamamdır. Gidon tatlı durmuş ama linkini verdiğiniz ürün bence gereksiz pahalı. Ben çin malı düz siyah sargı aldım,eldivenli kullandığım için de çok eksiğini hissetmiyorum. Alternatifler mevcut :in:
 
artik tam bir 'zorba boğa' yada 'belalı boğa' olmuş bisiklet.çok güzel gözüküyor.
Kırdığınız parçanın değiştirilmesi konusunda arkadaşlar bilgi vereceklerdir.Benim verebileceğim kaba öneri ise yapı marketlerinde satılan gri renkli su geçirmeyen güçlü bantlar var.Yapısı biraz değişik.O bantdan uzunlamasına 2'ye bölerek elde edeceğiniz dilimlerle(makasa ihtiyaç yok,bant lifli yapısı ile kendi kendine kolayca ayrılabiliyor) bantlayabilirsiniz. Ben bir süreliğine eski bisikletimde kullanmak zorunda kalmıştım.İşe yaramıştı.
 
@Ekrem Yılmaztürk

Ebaydan altında jel olan sargılara bakıyordum onlarda ortalama bu fiyatlara geliyor.
Ben bisikleti spor amacıdan çok ulaşım araçı olarak kulladığın için eldiven koruma vs gibi teçhizatım yok.
Ucuz yollu bir sargı alsamda bu sefer jelli eldiven alman gerekicek gibi :)

@Soner Közen

çok teşekkür ederim.
mukavemette problemim yok.
Kolların kelepçeleri kırıldığı halde gene duruyorlar taş gibi :)
Tek derdim aralarda boşluklar kaldı ; resimde kırmızı ile işaretli yerlerde

(link)
 
Fren bakarken ebayda çok uygun fiyara deore buldum.tavsiyemdir;

(link)
 
Kalın gidonu kalın sargı ile kullanmanız sorun olmayacaksa şu da iyidir:

(link)
(normal s-wrap değil, roubaix olanı)
 
Aerodinamik açıdan bir kazancı oldu mu boğa gidonun?Ayrıca sürüş rahatlığını negatif/pozitif yönde etkiliyor mu?Ben de takmayı düşünüyorum bu aralar.Rizer gidonun üstüne yatamıyorum,kollarımın bilek ve dirsek arasında kalan kısmı gidona koyabiliyorum.
 
Pronun yada token in jelli gidon bantlarını kullandım memnun kaldım, kesinlikle silikon destekli yada jelli almanızı tavsiye ederim. Sarmadan önce youtube dan bir kaç video izleyin. Yanlış anlamadıysam kırık görüntü sizin hoşunuza gitmemiş. Alternatif olarak benim aklıma gelen 2 çözüm var. Sista'nın soğuk şeffaf silikonları var, yapı marketlerde satılıyor, onla arasını doldurup siyah ojeyle üzerini boyuyabilirsiniz, diğer alternatif ise sakız yapıştırıcıları var tack-it diye geçiyor açıkta kalan kısmı bunlarla doldurup yine siyaha boyuyabilirsiniz.
İkiside olmazsa kırık kısımları siyaha boyayın eskiye nazaran daha iyi görünecektir. Birde ön lastiğinizin yönü ters gibi geldi bana :) .
 
@Barış TURAN

aerodinamik olarak bir farkı olduğunu düşünmüyorum.
ama pozisyon olarak çok rahat.(tutuş alternatifi bol)
kısa oluşuda aralardan geçerken çok avantaj.(42cm)
ama kötü yanlarıda var bugün bullhorn gidon olarak bulabilceğiniz en büyük gidon 46 cm.
vites fren kolları vs darken ellere çok yer kalmıyor.
benim ellerim ufak 42 cm gidonda problem yaşamıyorum.
ama elleri büyük insanlar problem yaşar..





@Mustafa Şükrü YILDIRIM

:) evet ön lastik patladığında değiştirdim,topladım bütün vidaları sıktım baktımki ters takmışım..
üşendim bida bida uğraşmaya kaldı öyle..

şuan bahsettiğiniz bütün sorunlarıda çözdüm malum konu 3 aylık :)

(link)
 
Güle güle kullanın. Çok güzel görünüyor ama sanki (Bana göre :)) biraz dar gibi gidon. Özelliğidir eminim ama; yinede kendim için düşündüğüm bir gidon tipi. Son resim biraz etkiledi hayallerimi..
 
@Serkan HODANCI

kesinlikle dar.(42cm c-c)
ama belirttiğim üzere benim fiziksel özellerime göre beni rahatsız etmiyor.(omuz el vs)

ayrıca diğer mtb gidonlara göre daha kalın.
vites ve fren kollarını takarken kelepçelerini biraz zorlamam gerekti hatta üsteki resimde görülüyor fren kollarının kelepçeleri kırıldı kastırırken.
daha sonra deore fren alınca problem kalmadı :)
 
Geri