Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Buda kanal projesini tahmin etmiştim.

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

Fikret Öztürk

Daimi Üye
Kayıt
8 Mart 2010
Mesaj
344
Tepki
539
Yaş
57
Şehir
BİLECİK
İsim
Fikret
Başlangıç
2009—10
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Bu çılgın proje ilk kamuoyuna duyurulduğu zaman bu proje ne olabilir diye düşünmüştüm. Sonunda Marmara denizi ile Karadenizi birbirine bağlayan ikinci bir yapay boğazın yapılabileceği sonucuna vardım. Bu tahminimi yakın çevremle de paylaşmıştım.Yalnız bir farkla. Ben bu kanalın Anadolu yakasında yapılabileceğini düşünmüştüm.Yani İzmit körfezi ile Karadenizi birbirine bağlayacak şekilde.Hatta belki Sapanca gölü ile Sakarya nehrinin bir kısmıda bu kanalın içine dahil edilebilir diye düşünüyordum.Fikrimle ilgili aşağıdaki resim yardımcı olabilir. Bu arada Bursa Belediyesininde Ulubat Gölü ile Marmara Denizini birbirine bağlayacak bir kanal projesi olduğunu da belirtmek isterim.

http://img228.imageshack.us/img228/3356/kprojesi.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
Scudo
Abi bence cok sacma bır sey bu. Tüm paralar İstanbul'a gidiyor. Acıkcası hıc hosnut degılım. Ne gerek var boyle seylere ? Bunlarla uğrasacaklarına ıssızlığe bır cozum bulsunlar.
 
@Doğukan KARBAL

Doğru işsizliğe çözüm bulsunlar.Bunun yapımında robotlar çalışacak çünkü
 
Ya 10 Milyona yakın para gidecek. Gereksız bence bu. Burada çalışacak kişilerde kendı adamları zaten. Bu proje bıtınce ne yapacak gariban insanlar ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cycleone
10 bin kişi çalışacak,100 müteahit para kazancak o paraya 100(-yüz) binlerce insana hem meslek kazandırıp hemde hayatı boyunca para kazanacağı iş yaratmak varken,popülist söylemler ne hoş geliyor kulağa...
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
Bence çok güzel bir proje. Türkiyeye değer katıcak. tabiki doğaya ve çevreye zarar vermeden olması şartıile.
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
benzer bir konu açmıştım sabah, ama mod. tarafından kilitlendi. fazla siyasete girmeyin beyler , yoksa konu kilitlenir :):)
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
Proje iyi, güzel, gereksiz hepsi tartışmaya açık. Lakin boğazlar konusunda gerçekten kontrolü bu kanal vasıtası ile bize devretmek isterler mi? Montrö antlaşması detaylarını çok iyi bilmiyorum ama atlatılan ve yaşanan kazalardan hatırladığım kadarıyla tam denetim hakkımız yok. Eğer kanal olurda, tek güzergah bu kanal olursa evet stratejik olarakda fayda sağlar... Ama bunu yedirirlermi sorusunu üzülerek ve sıkılarak düşünmeden edemiyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
@haldun sayi

Denetım bızde. Mudanya'da geldi denetım sonra Lozan'da komısyonla bıze geldı Montro de ise tamamen bize geldi. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: haldun989
Bekir Coşkun un konu ile ilgili yazısı okunmalı bence. adam özetlemiş :)
 
sapanca golu ve sakarya nehrıyle projeyı bırlestırmek cok sacma yapılması ımkansız. guzergah bu olursa çet raporu almak ımkansız hale gelır. yapılacaksa yenı kanal acılmalı. ıstanbul bogazını korumaksa amac sapanca golude mahvedılmemelidir. proje bogazdakı tehlıkeyı azaltmaksa sapanca golu tehlıkeye atılmamalıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Doğukan KARBAL
Bu projeyi, torununu daha 10 aylıkken sigortalı yapan adamın partisi açıklasaydı ''vay be bu adamla bu parti harbiden çok yol aldı'' diyeceklerdi. İşsizlik ile alakalı olarakda, bizim gibi ülkelerde gönüllü işsizlik denen bir durum var, örneğin kahvede kağıt oynamak ya da öğlene kadar yatmak her zaman 750 TL'ye tercih ediliyor, üniversite mezunu bir gencin '' hayır ben 2000 TL'nin altında çalışmam'' şeklindeki ifadesi başka bir örnek olabilir, sonrada işsizlik fena boyutlara ulaştı diye feryat figan ediyoruz.
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri