Scudo Sports

bu da bizim hikayemiz :)

Kütahya'nın ilk karbon bisikleti gelio kolay mı :)
xc 5000 kadro
sıd world cup maşa
avıd juicy 3 hidrolik fren seti
sram x7 trigger vites kolları
sram 4.0 arka vites
trulatıv fırex aynakol
trulatıv team karbon sele borusu
velo sele
mavic 819 jantlar,m 495 göbekler
Hutchinson phyton tubeless lastikler
sram pg 990 ruble
sram pc 971 zincir
tranz x gidon ve boğaz(şimdilik :))
xt ön vites
m 520 pedallar(resimde takılı değiller)

Bütün bunlar forum sayesinde oluyor,forumdaki sıcak arkadaşlığın,muhteşem dostluğun sayesinde hepsi.Herkese çok teşekkürler her bisiklete bir emek ben verdiysem bir emekte forum vermiştir.

Emeğine ve Yüreğine Sağlık Ahmet
Geçmişten günümüze resimli bir nostalji niteliğinde bisikletlerini tüm forum üyeleriyle paylaşman çok güzel olmuş
Aynı şekilde bende paylaşmak isterdim geçmişten bugüne bisikletlerimi ancak benim eski bisikletlerime ait fotoğraflarım maalesef yok o yüzden
paylaşımını çok kıskandım şimdi Ahmet:)
Güzel bisikletinle güzel günlerde inşallah başarılarını da bizlerle paylaşabilmen dileğiyle görüşmek üzere.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
Scudo
güzel bir bisiklet olmuş hakikaten ama elcikler değişse daha da güzel olabilir bence
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
İlk olarak hayırlı olsun demek istiyorum güle güle kullanın belliki büyük emek sarf etmişsiniz umarım karşılığını alırsınız...

İkinci olarak ise gözüme batan bir kaç bişey daha söylemek istiyorum müsadenizle belki biraz eleştiri ama umarım iyi yönde olduğu anlaşılır...

Bisikletini eminimki kendi koşullarınıza uydurarak toplamışsınızdır ama bakıyorumda bazı parçalarda seviye düşmesi olurken bazılarında çok büyük bir artık var yani biraz düzensiz bir bisiklet olmuş bana göre...

İlk olarak kullandığınız maşa ile frenler çok orantısız olmuş bana göre ve XT aynakol gitmiş yerine daha alt model olan Firex gelmiş... 819 çemberlere göbekler çok alt model kalmış mesela... Bilmiyorum belki ileride değiştirmeyi düşünüyorsunuz ama ben genede içimden geleni söylemek istediğim...

Sanırım bu bisikleti topladığınız paraya maşayı SID team bulup aynı kadro ile XT aynakol ve XT arka vites ve gerisi LX olacak şekilde daha orantılı performans verecek bir bisiklet toplanabilirdi....
 
Katılıyorum Çağrı. Ben de şöyle düşündüm, kadro xc4000'de kalsaydı, karbon kadro parasıyla diğer tüm parçalar en üst seviye bile toplanabilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
Hayırlı olsun Ahmet.. Zamanla üzerindeki parçalarıda değiştirirsin inşallah..
Birde benim ilk dikkatimi çeken nokta, kadron 16 kende aynı sele borusu yüksekliğini kullanmışsın 18" kende :) Yarışta hatırlıyorum çat pat ama 18" kadro sana çok daha uygunmuş iyi yapmışsın değiştirmekle..
Karbon kadrom ve sd wc efsane olmuş ama diğer donanım Çağrı'nında dediği gibi çok alt seviye kalmış.. Ama sen bu şekilde memnunsan ne diyelim hayırlı olsun :)
İyi günlerde kullan..
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
Süper Bir Makina Gerçekten Ölüm Makinası Diyebilirim :)

Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan...
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
Herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim arkadaşlar,daha iyileri sizlerin olsun inşallah.Parçalar konusunda çok haklısınız,gerçekten bir orantısızlık var,ama dediğim gibi 4000 i olduğu gibi hiç bir parçasını sökmeden sattım ve 5000 inide kendim toplamadım 2.el olarak toplanmış şekilde aldım.Aynı şeyleri düşünüyoruz aslında,şimdilik maddi durumum müsait değil ama yakın zamanda düzelince değiştireceklerim şu şekilde olur diye tahmin ediyorum; x9arka vites,crossride jant seti,juicy 5 hidrolikler,beyaz scud gidon seti,xt veya slx aynakol.bu konuda yapacağım seçimde yardımcı olursanız sevinirim :).
 
@d.berkay

berkay daha önce nerdeydi bu fotolar kardeş yha nasıl sevindim görünce :) çok teşekkür ederim daha varsa lütfen alalım yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
sana bakınca yusuf dural'ın gençliğini görüyorum ahmet ...

şaka biyana

ama bu hikayenin kahramanı kronlarsa bu ilk resimdeki kronun geçmişi var eskişehirde gördük ilk yasin antrenman yapıor aynı zamanda okula gidiyor ve haftanın 3 günü işletme stajları öle bi aldık ki malzemeleri para yok dönüşte elimizde 2 bisiklet ve xaos kron ve dige parçaları otostop çektik ve döndük kütahyaya güzeldi günlerce ugrastık o olmadı bu olmadı en ufak değişiklik için 80 git 80 gel eskişehire gidiyordu deli gibi yol yapıordu yasin sonra çogu bisikletçinin kaderi oldugu gibi iş güş aile derken oda gitti bıraktı sonra bir daha denedi ama baktı ki o bırakmamıs bisiklet onu bırakmıs .......

herkes bu kötü acıyı tatmasın bisikletle dogmadık ama bisikletle ölelim bence bu bir aşk her iki tarafta aldatabilir

sonra xaos kaşar olmus yasinden sonra ahmet binmiş sonra bir başkası arasıra onun arkadaşları ........ oda kötü yola düşmüş ..
 
@caneraga


abimin anlattığı gibi ilk kronumu aldığım yasin abim ilk yol yarışında 6. olmuştu,milli takım kampına gitti geldi,mtb de her yarış 3 olurdu 15 kg lık bisikletle,birileri söz verdi sahip çıkıcaz diye ama iş işten çoktan geçmişti bikere yha yha ne günler geçmiş gitmiş caner abi.en iyisi contınued life wıth our bikes :)
 
@cyclist_43

ahmet sana ben tavsiyede bulunayım bisikletin kadrosu malum carbon o yüzden siyah aynakol iyi gider performans olarak firex i beğenmiyorsan (link) alabilirsin

arka vitesin sramsa x9 ideal jant seti de iyi fren sistemi olarak avid juicy 7 ı öneririm

bide beyaz gidon ve boyun biraz cırtlak kaçabilir onu bence biraz biriktir scud karbon veya siyah bi alü boyun al bisikletin estetiğini bozmasaın

son olarak seleyide ince siyah bi sele ile değiştir ozaman daha iyi olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
lısa zamanda çok hoş değişikler olmuş bundan büyük tecrübeler kazanmışsındır sanırım
yeni aletim hayırlı olsun çok hoş duruyo
bi kaç ufak değişiklikle manyak olur o
ALLAH kaza bela vermesin
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
@cyclist_43

Benim tavsiyem juicy5 yerine büyçenizi biraz arttırıp daha sorunsuz ve yeni bir teknolojiye sahip XT serisini tercih etmeniz olacaktır... Hem madem Crossride düşünüyorsunuz jant setini (ki bence oda bir gerilemedir 819 çemberler crossride' çemberleri her koşulda geride bırakır) Centerlock jant seti ile XT kullanmak her zaman daha avantajlıdır...

X.9 vites oldukça iyi ve uzun ömürlü bir seçim olur özelliklede elinizde sram kollarınız varken... Ama eğer imkanınız olursa XT arka vites ve XT rapidfire kollarıda şiddetle tavsiye ederim aslında...

Jant seti olarakta crossride (forumda uygun fiyatlı temiz setler mevcut) eğer ikinci el almayacaksanız pek avantajlı değil... XT göbekler + DT 4.1 çemberler + DT Competition teller ile kurulacak set daha hafif daha şık (v-fren yanakları olmadığı için) ve aynı sağlamlıkta olacaktır...

Aynakol olarak ise XT serisi her zaman performans ve ömür serisidir. Yani verdiği performans ve hafiflik karşısında en uzun ömürlü aynakol XT dir...

Gidon boğaz olaraksa ben olsam sele borum Truvativken sadece beyaz diye gidip Scud almam yaklaşık aynı paraya denk gelen Truvativ Team serisi Al gidon boğaz alırım... Bizzat kullandım ve oldukça memnun kaldım tavsiye ederim...
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
@cyclist_43

Adamım fotoların olduğunu ebnde bilmiyordum aslında :)
Dün arşivi karıştırıken Kapadokya yarışına bakıyordum, o fotoların arasında gördüm seninkinide.. Başka olsa yükleyecektim ama malesef yok adamım:eek:
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet ozgen
Geri