http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/523243_3823811443338_1596978369_n.jpg
scale 30 karbon......2008 de görüntüsü bu değil idi önden fox maşa satıldı ikinci eli 500 liraya gitti bana artıları vardı tabi ama sadece offroadda düz asfalt yollarda amortisörün iyi olması bi anlam teşkil etmiyor yıllardır aradığım bisiklet cyclo cross yol bisikletleri idi ne 70 lerde ne 90 lerde hiç bi firma getirmedi en sonunda mustafa dostum getirtti evet focus alman malı cyclo cross yol bisikleti...kenan amcanında var ben ona öyle diyorum cannondale cyclo cross yol bisikleti tabi o da güzel ...ve scott ında var 2012 katologlarına baktım uzaktan aynı yukardaki bisikletime benziyor ama yarış gidonu var onlarda ve en büyük diş ise 46 ...
açıkçası sürat 28 dir ve 1.32 teker olması lazım ..stabilizeye girmek için yalnız yarış gidonlu saykoları kullanabilmek için epey antreman lazım sert zeminlerde ,yarış gidonu tecrübe gerektirir...yukardaki kadro large dır ve arka jant oturmuştur mm fark ile teker 1.32 dir bundan daha kalını arkadan sürter 1.35 ve üstü tekerler benim için artık yok....1.32 in altına inmek ise imkansız çünki sert zeminlere giriyorum ilerde yapılırsa sayko tarzı 1.25 ler o vakit olurda ama benim kadroya yakışmaz o tekerler....
evet fox yüzlük amortisör 1.540 ,bir kilo 540 gram idi ama takdığım aliminyum çatal 810 gram tabi bisiklet önden hafifledi....şimdi stabilizede ve sert düz toprakta haliyle direk şiddet bileklere gelmekte ama onunda çaresi var şiddeti emen aparatları almak ......bu konuyu araştırıyorum..tahminimce çatalın her iki ucuna monte edilmekte...
frenler v fren dir aslında ama yol yarış bisikletlerindeki gibi değil ,emniyet açısından v fren kullanılmakta focus saykoda v frenleri gördüm...sadece asfaltta gitmek isteyen yol bisikleti alacak ama stabilizeyi sert düz toprağı unutacak...
etaplarımız stabilize yollar ile doludur ve sonunda bisikleti dönüştürerek güzergahlara hazırladım..şile ve bıçkıdere etaplarında stabilize yollar dönüşte çoktur..malum her yer asfalt değil...teker olarak maxxis overdriver maxxprotect 1.32 kullanıyorum stabilizeye uygun dişler çok büyük değil ...yalnız focus alman malı saykonun tekerleri continental idi dişler büyük idi asfaltta keser hızı ve teker 1.32 idi...continental kullanmıştım 26 tekerde gerçekten arazide çok işe yarıyordu..bisikletin gidonunu yarış yapmayacağım çünki trafik içersinde aşağıya düşüyorum açı bakımından bu da bende tedirginlik yaratıyor mtb gidonu olacak .....hem stabilizede bana güven vermekte ...ayna kol slx dir ama 44 diş en büyüğü bu da hızı etkilemekte ama şimdilik 46 dişliye geçmek istemiyorum bunun nedeni ön aktarıcı lx de değişecek açı tutmamakta ön aktarıcı ve arka aktarıcı xt deore tam 50.000 km ye dayandı banamısın demiyor ama bakıma sürekli giriyor her 100 km üstü antreman sonunda temizliyorum arka aktarıcıyı...
jantlar alexrims tabi bu jantların akordu bozulacak 50.000 km de asla bozulmadı eski crossride mavic jantlar ama onlar 26 jant idi ..
önemli dip not ...
resimdeki tekerler haçısın urban tur aman aman kullanmayın sorunlu bu tekerler .....
scale 30 karbon......2008 de görüntüsü bu değil idi önden fox maşa satıldı ikinci eli 500 liraya gitti bana artıları vardı tabi ama sadece offroadda düz asfalt yollarda amortisörün iyi olması bi anlam teşkil etmiyor yıllardır aradığım bisiklet cyclo cross yol bisikletleri idi ne 70 lerde ne 90 lerde hiç bi firma getirmedi en sonunda mustafa dostum getirtti evet focus alman malı cyclo cross yol bisikleti...kenan amcanında var ben ona öyle diyorum cannondale cyclo cross yol bisikleti tabi o da güzel ...ve scott ında var 2012 katologlarına baktım uzaktan aynı yukardaki bisikletime benziyor ama yarış gidonu var onlarda ve en büyük diş ise 46 ...
açıkçası sürat 28 dir ve 1.32 teker olması lazım ..stabilizeye girmek için yalnız yarış gidonlu saykoları kullanabilmek için epey antreman lazım sert zeminlerde ,yarış gidonu tecrübe gerektirir...yukardaki kadro large dır ve arka jant oturmuştur mm fark ile teker 1.32 dir bundan daha kalını arkadan sürter 1.35 ve üstü tekerler benim için artık yok....1.32 in altına inmek ise imkansız çünki sert zeminlere giriyorum ilerde yapılırsa sayko tarzı 1.25 ler o vakit olurda ama benim kadroya yakışmaz o tekerler....
evet fox yüzlük amortisör 1.540 ,bir kilo 540 gram idi ama takdığım aliminyum çatal 810 gram tabi bisiklet önden hafifledi....şimdi stabilizede ve sert düz toprakta haliyle direk şiddet bileklere gelmekte ama onunda çaresi var şiddeti emen aparatları almak ......bu konuyu araştırıyorum..tahminimce çatalın her iki ucuna monte edilmekte...
frenler v fren dir aslında ama yol yarış bisikletlerindeki gibi değil ,emniyet açısından v fren kullanılmakta focus saykoda v frenleri gördüm...sadece asfaltta gitmek isteyen yol bisikleti alacak ama stabilizeyi sert düz toprağı unutacak...
etaplarımız stabilize yollar ile doludur ve sonunda bisikleti dönüştürerek güzergahlara hazırladım..şile ve bıçkıdere etaplarında stabilize yollar dönüşte çoktur..malum her yer asfalt değil...teker olarak maxxis overdriver maxxprotect 1.32 kullanıyorum stabilizeye uygun dişler çok büyük değil ...yalnız focus alman malı saykonun tekerleri continental idi dişler büyük idi asfaltta keser hızı ve teker 1.32 idi...continental kullanmıştım 26 tekerde gerçekten arazide çok işe yarıyordu..bisikletin gidonunu yarış yapmayacağım çünki trafik içersinde aşağıya düşüyorum açı bakımından bu da bende tedirginlik yaratıyor mtb gidonu olacak .....hem stabilizede bana güven vermekte ...ayna kol slx dir ama 44 diş en büyüğü bu da hızı etkilemekte ama şimdilik 46 dişliye geçmek istemiyorum bunun nedeni ön aktarıcı lx de değişecek açı tutmamakta ön aktarıcı ve arka aktarıcı xt deore tam 50.000 km ye dayandı banamısın demiyor ama bakıma sürekli giriyor her 100 km üstü antreman sonunda temizliyorum arka aktarıcıyı...
jantlar alexrims tabi bu jantların akordu bozulacak 50.000 km de asla bozulmadı eski crossride mavic jantlar ama onlar 26 jant idi ..
önemli dip not ...
resimdeki tekerler haçısın urban tur aman aman kullanmayın sorunlu bu tekerler .....


