Scudo Sports

BRM bisiklet mağazası

Road_Runner

Road Runner
Kayıt
24 Nisan 2010
Mesaj
6.000
Tepki
24.878
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cervélo
Selamlar,

BRM bisiklet İstanbul merkezli yeni bir firma sanırım. Geçtiğimiz günlerde kendilerine sahisinden.com aracığılıyla özel mesaj ile bir soru sordum, sattıkları bir modelle ilgili çok basit bir soruydu. "Evet" ya da "Hayır" diye bile cevaplanabilecek bir soruyken, cevap vermeye tenezzül dahi etmediler. Kılçıksız müşteri arayan bir işletme imajını alınlarının ortasına yapıştırdım şahsen. "Alacaksan al, dahasına yorma bizi, çayımız soğuyacak kardeş" işletmesi belli ki. Bunu da geçtim, bisiklet denen şey karpuz değil, bunun garantisi var, satış sonrası desteği var, kargosu var şusu var busu var; Bu işletme müşterisine cevap vermeye erinen bir zihniyete sahipken, bu saydığım komplike hizmetleri nasıl verecek merak konum. Görünen köy kılavuz istemez diye düşünüyorum.

Forumda her bisiklet dükkanıyla ilgili en azından bir başlık bulunursa, alışveriş yapmak isteyen forumdaşlar ufak bir araştırmayla hızlı bir şekilde birinci elden yaşantılara ulaşabilir bu başlık sayesinde diye düşündüm, forumda "BRM bisiklet" diye arama yaptığımda hiçbir sonuç çıkmadı, konu bu açıdan faydalı olur diye düşünüyorum. Firmayı tecrübe eden forumdaşlar da konu altından görüş yazarlar, iyi de olur. Benim tecrübem kısa ve öz bu şekilde :snzdglsn:

Herkese kazasız sürüşler!
 
Scudo
Serkan merhaba.Karar verirken çok aceleci davrandığını belirtmek isterim.Firma sana hemen pat diye cevap verecek değil! Bazen işler yoğun olur adam dönemez.Bazen
mesajları haftalık kontrol ederler topluca dönerler.Bu olasılıkları arttırmak mümkün.Hemen kendince yorumlar yapıp işletmeleri karalama operasyonuna girmemelisin diye
düşünüyorum.Birde her dükkan için ayrı bir konu değilde işletmeler başlıklı veyahut daha farklı bir başlık altında bu tarz yerler hakkında yorumlar yapılabilir.Bir işletme kurma
onu yaşatma gerçekten zor.Yanlış anlama seni yermek değil derdim.Ama acil verilen kararlar beni gerçekten üzüyor.Belki adamların cenazesi var , hastası var yani bakıp sana dönmediler diye ( Alacaksan al, dahasına yorma bizi, çayımız soğuyacak kardeş" işletmesi belli ki. ) yazılmamalı değil mi ? Saygılar sunarım.
 
Teşekkür ederim bilgilendirme için Serkan'cığım. Saygılar...
 
@Serkan Mıstınoğlu Mesajınızın "Geçtiğimiz günlerde kendilerine sahisinden.com aracığılıyla özel mesaj ile bir soru sordum, sattıkları bir modelle ilgili çok basit bir soruydu. "Evet" ya da "Hayır" diye bile cevaplanabilecek bir soruyken, cevap vermeye tenezzül dahi etmediler." Kısmına istinaden; Zamanında yol bisikletim için sele arayışında olduğum bir dönemde, forumda sizin ilanınızı görüp aynı şekilde müşteri olduğumu belirten ve ürünün fiyatına ilişkin bir mesaj atmıştım. Siz de, sizin tabirinizle cevap vermeye tenezzül dahi etmemiştiniz. Tenezzül edip cevap atsaydınız çok beğendiğim o seleyi alacaktım. Açıkçası o davranışı size yakıştıramamıştım. İlanlara saçma sapan sorular sorulduğunun farkındayım ancak benim amacım sadece o seleyi almaktı ve basit bir soru sormuştum. Bu olayı hatırlar mısınız bilmiyorum ancak adaletin tecellisi bakımından umarım size ders olmuştur.
 
Her bisiklet mağazası ile ilgili bir başlık bulunmasını mantıklı buluyorum. Olumlu ve olumsuz müşteri deneyimlerini görelim ve iş yapmadan önce bilgi sahibi olalım, ne kadar güzel.
Bisiklet mağazası için sadece şikayetvar veya ekşisözlük mü deneyim paylaşma mecrası olacak, bisikletforum daha bile uygun :)
 
Her bisiklet mağazası ile ilgili bir başlık bulunmasını mantıklı buluyorum. Olumlu ve olumsuz müşteri deneyimlerini görelim ve iş yapmadan önce bilgi sahibi olalım, ne kadar güzel.
Bisiklet mağazası için sadece şikayetvar veya ekşisözlük mü deneyim paylaşma mecrası olacak, bisikletforum daha bile uygun :)
Hepsi için bir başlık olursa forum ana sayfası mağaza isimleri ile dolar taşar.Daha öncede dediğim gibi bir konu başlığı altında toplanabilir.
 
Forumdaki gergin ortamı özlemişim :D

@BicycleX Ölücülerden her zaman korkar ve uzak dururum :snzdglsn: Liste fiyatı 200 doların üzerinde olan bir ürüne verdiğiniz teklifi buradan da yazıverin. Ürün şuydu yanlış hatırlamıyorsam:
(link)
Bir tarafında ufak bir deformasyın vardı sadece. Orjinal italyan üretimi, altında bandrolü de vardı. Greipel'in yıllarca kullandığı model sele, 167 gr ağırlığı var. Israr ediyorum bana teklif ettiğiniz fiyatı şuraya bir yazın

Ayrıca ister cevap veririm ister vermem sizin ölücü teklifinize. Firma değilim kurumsal değilim, siz de benim müşterim değilsiniz. Garezinizi de alıp gidiniz :snzdglsn:
 
Bazı Bisikletçiler Gerçekten de adamına göre muamele yapıyor. Müşteriye kılık kıyafetiyle şekli suretiyle muamele yapan adam yanından dahi geçmem herkes parasıyla oraya geliyor pahalı bisiklet alacakların etraflarında dört dönüyorlar bütçesi el verdiğince birşeyler bakanlarada alacaksab al be kardeşim uğraştırma der gibi tavır takınıyorlar Ayıp bunun adı esnaflık değil başka birşey o kısmıda varın siz düşünün 😂
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Forumdaki gergin ortamı özlemişim :D

@BicycleX Ölücülerden her zaman korkar ve uzak dururum :snzdglsn: Liste fiyatı 200 doların üzerinde olan bir ürüne verdiğiniz teklifi buradan da yazıverin. Ürün şuydu yanlış hatırlamıyorsam:
(link)
Bir tarafında ufak bir deformasyın vardı sadece. Orjinal italyan üretimi, altında bandrolü de vardı. Greipel'in yıllarca kullandığı model sele, 167 gr ağırlığı var. Israr ediyorum bana teklif ettiğiniz fiyatı şuraya bir yazın

Ayrıca ister cevap veririm ister vermem sizin ölücü teklifinize. Firma değilim kurumsal değilim, siz de benim müşterim değilsiniz. Garezinizi de alıp gidiniz :snzdglsn:
Ben size fiyat dahi teklif edememiştim. Sadece almak istediğimi yazdım. Yalanlarınızla forum üyelerini etkilemeye çalışmayın. Halen aynı kibri taşımanız üzücü. Bir de beni ölücü olarak lanse ediyorsunuz. Doğruları söyleyince gerilen ve saldırgan tavır takınan sizsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet M.
@Serkan Mıstınoğlu Katılmadan duramayacağım. @BicycleX adlı kişininde dedikleri doğruysa gönderiyi kaldırmanız en doğrusu. İlk mesaja bakıp çıkan kişiler için bu içerik tamamen yanlış yönlendirme içeriyor ki ön yargınızda HEY MAŞALLAH dedirtiyor🤣
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
Kocaeliden arkadaşım uğramıştı buraya. Memnun kaldi diye biliyorum. Bir süreç tamamen negatif sonuçlanmadan burada başlık açınca istemsiz kötü bir intiba oluşuyor firma hakkında.
 
Şu an milleti trollediğinizi düşünüyorum.
 
Kişisel hesaplaşmalar, forum kurallarını ihlal etmek bir yana, konu sahibi talep etmeden konuyu iletilere kapatmıyoruz...
Forum bünyesinde bir çok firma başlığı mevcut. Ticaret dünyasında yapılan alış verişlerin bir skalası olacaksa, iyi-memnun yada kötü-namemnun yorumların olması da çok doğal...Hatta konu sahibi sonradan mahcup olsa da bir düzenleme yapacak olan kişi kendisidir..
İyi geceler/forumlar....
 
2020 yılındayız,

Özel sektörde rekabetin hangi boyutlara ulaştığını hatırlatmama gerek yok. 90'lı yıllarda esnaflar nasıl ki dükkandan içeri giren müşterisine "hoşgeldiniiiz, buyruun, nasıl yardımcı olabilirim size?" diye sıcak bir tavırla karşılayıp 10 numara hizmet vermeyi amaçlıyorsa artık aynı hizmet sanal ortama taşınmış durumda. Sanal dükkanlarda ürünler müşterinin beğenisine sunuluyor, müşteri somut mağazada gezermişçesine internet mağazasında geziyor, ürünlerin neredeyse her açıdan çekilmiş fotoğraflarını inceliyor, fiyat karşılaştırması yapıyor, hatta satıcıya soru soruyor. "Online" olmasına takılıp kalıyoruz özellikle de Y kuşağı gerçekten bu sürece alışmakta haklı olarak zorluk geçiyor, daha eski jenerasyonlarda durumun daha da farklı karşılandığını tahmin edebiliyorum. Demek istediğim artık her türlü hizmeti online olarak alıyoruz ve bu iş de en az "dükkandaki iş" kadar ciddiyetle yapılıyor. Biz online müşteriler, adeta "dükkana giren müşterileriz" çünkü artık. Bunun farkında olan ve bu sürece başarılı bir şekilde kendini entegre etmiş firmalar rakipleriyle arasını inanılmaz bir şekilde açıyor. Çünkü artık "online müşteriler" deneyimlerini anında paylaşarak internet sayesinde binlerce kişiye anında duyuruyor.

Aradan 5 gün geçmesine rağmen "görüldü" olarak işaretlenen mesajıma dönmeye tenezzül etmemelerinin gerekçesi her ne olursa olsun (müşteriyi bu bahanelerden hiç biri ilgilendirmez, müşteri aldığı hizmete bakar) ben firmaya karşı -haklı olarak- olumsuz bir tavır takındım. Bunu da sizlerle paylaştım, iyi bir tecrübe yaşadığımda da paylaşırım bilen bilir. Yapılması gereken bu çünkü. Firmalar bilsin, bizim tecrübelerimizi bu platformda paylaştığımızı ve ona göre müşteriyi ciddiye almayı ya da almamayı seçsinler. Teknolojinin bu noktaya gelmesine dua etsinler, mağazalarına günde binlerce "sanal" müşteri giriyor. İçinde bulunduğumuz şu zor günlerde kaç müşteri kalkıp giriyor acaba mağazalarından içeri? Şu an müşterilerin en az %95'i sanal, bunun farkına varmaları gerekirdi.

Bakın Bilale anlatır gibi anlattım :harika: Forumun mahalle baskısı da gerçekten çekilmiyor :ckskc:
Herkese kazasız sürüşler!
 
Bakın Bilale anlatır gibi anlattım :harika: Forumun mahalle baskısı da gerçekten çekilmiyor :ckskc:

Forumdaki her başlığa salça olan , yapılan yoruma her zaman aksi yönde agresif tavırlarla karşılık veren , yardım için 2 satır yazmayan ama üste çıkma çabası ve egosu için 5 sayfa a4 dolusu yazı yazan , bunların hiç birini beceremeyincede yazdığınız 10 numara yazıdaki son satırı cımbızlayıp burdan farklı manalar çıkaran bir forum üyesi olarak size laflar hazırladım Serkan Bey.

Siz nasıl forumda mahalle baskısı var dersiniz. ? Bunu bize açıklayın.
 
Bugün ben de mesaj attım firmaya. 2020 model Carraro 062 için 52 kadro var mı dedim. Maalesef yok dediler sonra 50 var mı peki dedim, elimizde 062 kalmadı dediler.

Arkadaş madem elinde bisiklet yok, bir neden bu ilan hala yayında, iki neden beni ugrastiriyorsun direkt yok demiyorsun?
Böyle bir diyalog geçmesine rağmen hala ilan açık.
Screenshot_20200829-224128_sahibindencom.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Atasoy
Geri