Scudo Sports

Bostancı Kaçkar Bisiklet Kepazeliği

hakkını sonuna kadar ara, 1 tl bile olsa al...Bunlar gibi ibnelere meydanı bırakmamak lazım ki başkalarınada yapmaya cesaret edemesinler. Bi gün barzonun tekine denk gelirlerde dayağı yer otururlar aşağı,daha da sesleri çıkmaz.Belli bir sürede olsa müşteriye adam gibi davranırlar.
 
Scudo
Esnaflik farkli bir beceri istiyor. Jant teli elinde yoksa birakin olmayan urunun paraaini, gonderdiginiz tum parayi iade etmesi lazim. Ama dedigim gibi esnaflik farkli bir sey. 8 lira sizin icin buyuk paraymis diyen arkadasimizin yorumunu talihsiz olarak nitelemek lazim.
Size olmasi gereken bir esnafliktan bahsedeyim. Mersin Antmen bisiklet Baris Bey den bir takim jant teli siparis verdim. Dedim ne kadar? Onemli degil Alp Bey bir ara ugrarsaniz verirsiniz dedi. 2-3 ayda bir belki gidebilecegim bir yer belki de hic gidemeyecegim ama adam esnafligi oylesine cozmus ki gercekten o para umrunda degil.
 
  • Beğen
Tepkiler: ihtiyar
Mesele 8 tl meselesi değil hala anlamadın mı ? Hadi sende gel :D
 
@Arkın Şeker

Arkın Bey,
Konuşmanızdan söz konusu kişileri tanıdığınız çıkıyor. Madem öyle haber verinde gelip açıklama yapsınlar. Bizde merak ediyoruz acaba nasıl bir açıklama yaparlar? Ayrıca siz hakaret görmemişsiniz. Burda bana ana bacı kaydıklarında nerdeydiniz acaba ?
 
Evet tanıyorum, çok yakın arkadaşım. Ama yazdıklarımın bununla bir alakası yok.

Konuyu bilmiyorum, bende merak ediyor ve bir açıklama yapılmasını bekliyorum.

Buradaki her konuyu okuyamıyorum kusura bakmayın, eğer ki size de yapılan "hakaret" dolu konuşmalara denk gelseydim tanıyıp tanımamamın önemi olmaz ve sizi de savunurdum.
 
Merhaba
Arkadaşlar konu sadece gerçekten unutulan ve geri yatırılamayan para iadesidir.Ürün stokta olmadığı için yerine farklı renkte bir tel gönderilmiştir,gönderilen ürün içinde bir para istenmemiş ve online alışverişte yapılan ödemenin tamamı geri ödenecek diye söz verilmiştir.
Yorum yapan ve tuz biber olan bisiklet firmalarını beğenmeyen arkadaşlara sadece iskontolu fiyatlar ve işçilik alınmadan hizmet verildiğinde en iyi esnaf olunduğunu fazlasıyla tecrübe etmiş durumdayız.
Yapılan bu hata için gerçekten Ahmet Bey den çok özür dileriz.Telefonda doğal olarak sinirli olduğunuz için zaten ürün parası sizden almayacağımızı bile dinleyemediniz.Gerekli iade yapılmamış olduğunu anlamaktayım Ahmet Bey umarım birgün başınıza unuttuğunuz önemli bir olay gelir ve neler hissetiğimizi anlayabilirsiniz.Firma olarak insanların paralarını küçük yada büyük olarak değerlendiren bir firma değiliz.Haklı olarak açtığınız bu konu için teşekkür ederiz daha dikkatli olmamız ve özenli çalışmamız için bir uyarıdır bizim için.
Küfürlü konuşmalar ve bu ibnelere gibi kelimelerle konuya destek veren arkadaşlar biz reel ailesi ve sorumlulukları olan insanlarız birşeyler yazarken seviyenizi bu kadar belli etmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Barış Güney
@Serkan Yazıcı

Firmadan bir cevap bekliyordum, fakat bu olmadı bence.
10-15 liranın lafını mı yapıyorsunuz'dan sonra, şimdi de "seviyenizi belli etmeyin", "siz hiç bişey yapmayı unutmadınız mı?"...

"Özür dileriz. Sorunu en kısa zamanda çözüp, bir daha olmamasını sağlayacağız"ın nesi vardı da böyle bir cevap yazdınız...

Mahalle bisikletçisi Hüseyin Abi sizden daha kurumsal çalışıyor maalesef :)
 
Bu yazdıklarınızı haftalar önce telefonda ve ben gayet sakin biçimde konuşurken duymak isterdim Serkan Bey. Hele o "X liranın lafını mı yapıyorsunuz" tabiri beni çileden çıkarmaya yetti. Sabırlı bekleyişimin ardından tabiri caizse o laf "savaşta söylenmez", bunu belirtmek isterim.

Neyse, bu kadarı yeterliydi, geciken geri dönüşünüz için teşekkür ederim. Bir daha hiçbir şekilde alışverişimiz olmayacak, çevremdeki kimseyi de size hiçbir koşulda yönlendirmeyeceğim. O yüzden benim açımdan başka bir sıkıntı kalmadı. İş hayatınızda başarılar.

Gökhan'ın hatırlattıkları için; ben üstüme almadım. Keza kimseye hakaret etmedim. Dokundurmalar beni de içeriyorsa, ona göre cevabı veririm.

Firmadan cevap bekleyenler arkadaşlar, durumu görmüşsünüzdür umarım. Böyle bir şey için hikâye yazacak kadar boş vaktim yok ayrıca, karalama falan filan diyenlere de not olsun.
 
Nasil unutabilirsiniz anlamadim. Peki, urun aldiginiz yerlere verdiginiz cekleri odemeyi unuttugunuz oldu mu hic? Onu unutmadiysaniz bunu da unutmayacaksiniz. Gokhan Bey son derece hakli sadece ozur dileriz deseydiniz cok sey kazanacaktiniz ama bu tuz biber ekti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan Toros
açıkçası bu olay bana başka bi olayı hatırlattı mevcut yarış çatal var iken yok deyip ondan sonra 270 liraya bana mtb çatal takan arkadaşı burada ifşa etmeyeyim arkadaş bana tam 70 lira borçlu furç yatağı takdırmış idim ve 20 lirasını vermiş idim ve geriye 40 lira kalmış idi ,ama sonra başka bir bisikletçi mekanikçi dostumki ismini vermeyeyim bana çok yardımları dokunmuş çok kereler benden parada almamış bi arkadaştır ,o arkadaş yalan söylemiş sana deyince ,ayrıca takılan mtb karbon çatalın karbon olmadığını içten alminyum kaplama olduğunu belirtince, bende geriye kalan 40 lirayı ödemedim ,ve bana 200 liralık aliminyum yarış çatalı bedava takıldı mevcut mtb çatalı takas yaptım ,beni 270 lira gibi zarara soktu ,aliminyum yarış çatalı 200 lira idi yani 70 lira zarara girdim ,yalan söylenilmesi hiç etik değil, açıkça burada ifşa ediyorum sadece ali sport ile işim olur benim birde mekanikçi dostum ile onun hangi bisiklet firmasında olduğunu söylemeyeceğim çünki orada başka biri var pek hoşlanmam kendisinden insanları kullanan zihniyetleri asla sevmedim ,bana tek adam bu bisiklet camiada esnaflık yapmadı o da ali sporttur çok iyiliklerini gördüm onun ,onun hakkını ödeyemem, birde mekanikçi dostumun ,o dostum başka bir firmada o firmanın adı saklı kalsın ..evet o arkadaşımızdan borcumu düşüyorum 70-40 ve 30 lira alacağım var o arkadaştan,,
 
Nedense Serkan Yazıcı'nın mesajından sonra Adana Valisi Avni Coş aklıma geldi :islik::islik:

Tatsız tecrübelerden bir tanesi daha.

Sadece gidenleri değil kalanları da düşünmemiz gerektiğini anladığımız zaman bu tip alışverişler azalacaktır diye düşünüyorum.
 
Unuttuğum işler oluyor, müşteri benden bir şey istiyor yapmayı unutuyorum.
2.kez arıyor "unuttum" diyerek af diliyorum. 3.kez aramıyor saatler sonra aklıma gelince yerin dibine giriyorum. Utançla elimdeki en önemli işi bırakıp unuttuğum işi tamamlamaya çalışıyorum.

Bahsi geçen alışverişin unutulsa dahi bu şekilde geçmemesini dilerdim.

İnsanlık halidir unutulur, anlayabiliyorum. Ama olay buraya kadar geldiyse(forum) bu işte eksik bir şey var demektir. Firma misyonunu gözden geçirilmeli. Serkan abi eksiği fark ettiğini söyleyerek özür diledi.
Kimimiz alışverişe devam eder kimimiz etmeyiz. Bu bizim takdirimiz.

Konunun uzamasına gerek yok, zira konu içerisinde Serkan abi'ye hakaret edildi. Bunun kabul edilebilir bir yanı yok.

Diliniz el verdiği sürece tavrınızı net bir şekilde ortaya koyabilirsiniz. Hakaret çözüm değildir.
Şu an bu durum forum dışına bile taşabilir.
Bu, şuna benziyor "kazaya karışıyorsunuz ve sinirden araca zarar veriyorsunuz, polis geliyor tutanak tutuyor, kusurlu olan karşı taraf bile olsa siz olayın yönünü sinirinizle değiştirebiliyorsunuz."

Abi dediğim için koruyor muşum gibi görmeyin, durumun rengini değiştiren bir hakaret var ortada.



Arkadaşımızın mağduriyeti var, Kaçkar Bisikletin ürünlerine karşı tavır alarak en büyük zararı zaten verebiliriz.
Destek vererek durumu sahiplendik. Ve normal şekilde tepki verdik. Sonuç olarak tepki yerine ulaştı.

Yerine ulaşmayan tepkileriniz de olmuştur mutlaka.
İnsanların içine çıkarak özür dilemek bir erdemdir (hakarete rağmen).

Olanlara rağmen olayın sorumlusu çıkıp(telafisi olan olaylar için geçerli) özür diliyorsa eğer üzerinde pek durmam. Ama yinede ilişkilerimin tamamını bitiririm. Anladığım kadarıyla arkadaşımızda öyle yaptı.


Genelleme yapacak olursak, çok fazla haksız kazanç sağlayan satıcı var.
Mesela bisikletcim.com, adamlar siparişten alakasız bir ürün gönderiyor. "Bu ne lan!" diyorsunuz " başka bişey gönderelim beyfendi diyor". Hal böyleyken forumda o siteye söylenmedik şey kalmıyor. Değişen ne peki ?
3 gün sonra başka biri aynı dertten konuya dahil oluyor. Bir şey değişmiyor. Satıcı profesyonel ahlaksız çünkü, özür dilemiyor sorunu çözmüyor. Zaten elinde olmayan bir ürünü siteye koyuyor, olmayan ürünün sorununu nasıl çözebilir ki. Üstelik bu ürünün muadili de yok elinde. Bekle ki para kredi kartına iade olacak.




Bunları hakaretten dolayı yazdım, kişisel hiç bir çıkarım yok. Bilmenizi rica ederim.
 
iiyki ordan bişey almamışım bir çok arkadaşımda benim öenrim ile tavsiye tğim yerlerden epey yüksek miktarlarda bisiklet,malzeme aldılar,iyiki kimseye tavsiye etmemişim,konu sahbine geçmiş olrsun dilerim,çöp bile almam artık

not: klavyem bozuk harfler bazen düzügün çıkmıyr
 
Arkadaşlar bu tip konularda konu sahipleri yorumsuz başlarından geçeni anlatırlarsa okuyan arkadaşlar da gaza gelmeden seviyeyi bozmadan fikirlerini yazarlarsa daha hoş oluyor.Bu konudaki gibi ağzına hakim olamayan arkadaşların yorumlarını silmek bazen de ceza vermek zorunda kalıyoruz buda hiç istemediğimiz bir durum.

Konunun özüne dönersek de gerekli açıklama gelmiş özür dilenmiş bence konu gayet amacına ulaşmış durumdadır.Bundan sonraki yorumlarda bu duruma dikkat ederek devam ederseniz çok güzel olacaktır.Bir dip not olarak da böyle olaylarda ben buradan alışveriş yapmam kapısından geçmem demeyin tekrar yüz yüze bakabilecek bir kapı bırakın derim.benzer durumları bende bazı firmalar ile yaşamıştım ama bu bisiklet olayı o kadar garip ki iş dönüp dolanıyor sizi mecbur bırakabiliyor. ya bisiklete binmeyeceksiniz parçayı yurt dışından getireceksiniz uzunca bir süre, yada aynı firmaya girip sipariş vereceksiniz.Bisiklet sevgisi ağır bastığından beklemeye dayanamayıp bir daha alışveriş yapmam dediğiniz firmaya yönlenebiliyorsunuz.o Yüzden seçilen kelimeler çok önemli bir abi arkadaş tavsiyesi olarak aklınızın bir köşesinde dursun derim zarar etmezsiniz.
 
Bu tip olaylar her zaman olabilir. Benim de başıma geldi. İnsan ister istemez sinirleniyor; fakat sinirin kimseye faydası olmuyor. Sinirlendikçe olaylar inadına daha da istemediğimiz şekilde seyrediyor çoğu zaman. Vatandaş mağduriyetini dile getirmiş kendi gözünden, diğer arkadaşlar da yine kısıtlı bilgiyle giydirmeye başlamış. Bu olayda müşteri her ne kadar sonuna kadar haklı da olsa kimsenin hakaret içerikli yorum yapmaya hakkı yoktur. Para takibi ile ilgili suç duyurusu, bilmem ne kurumuna şikayet vb. yorumları zaten görmezden görüyorum. Belli meblağların altındaki olaylar ne yazık ki bu kurumlar da dikkate almıyorlar. Kesinlikle yanlış bir yaklaşım ama vaziyet bu. Alışveriş konusunda da herkesin seçme özgürlüğü var. Biri mağdur oldu diye herkes olacak değil, biri memnun kaldı diye de herkes kalacak değil. Genelleme yapmamak lazım...
 
@Lammarth

Oradaki mesele 8 lira değil zaten, yapılan haksızlığa karşı çıkmak. Toplumumuzun geldiği noktanın bir sebebi de yapılan yanlışlıklara-haksızlıklara "bir şey olmaz bu kadar şeyden", "uğraşmaya değmez" şeklinde düşünce yapısıdır...

Edit: Biraz geç döndüm konuya, olay çözümlenmiş; ama Kaçkar'ın sorumlularının verdiği cevap da komedi, "sizin başınıza da aynı şey gelsin" nedir arkadaş...
 
Ulkemdekı tum bısıklet ve ekıpman satıcıları amatör..bu fırmalarda calısan genc arkadaslarım fırma sahıplerınden daha cok kurumsal..onların hatrına ıslıyor bu sıstem..
 
Bugün para iadesi yapılmış, konu nihayete ermiştir arkadaşlar. Bir önceki mesajımda açıklama yapmıştım, fazlasına gerek görmüyorum.

İyi forumlar.
 
Geri