Borabay müşteri hassasiyeti

behcetatinc

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
1.359
Tepki
1.267
Şehir
İstanbul
Merhaba Arkadaşlar,
Bisiklet firmaları ve ürünleri ile ilgili yaşadığımız olumsuzlukları paylaştığımız gibi olumlu şeyleride paylaşmamız gerekiyor diye düşünüyorum.Konunun özüne gelecek olursak, 2005 yılında bir arkadaşımızın mesajına cevap yazarken Borabay marka bisikletimle yaşadığım sorunları aktarmıştım. Bugün ilgili firmadan bir yetkili bana ulaştı ve konu hakkında görüştük. Bisikletimi çoktan elden çıkardığım için şu an için yapacak birşey yok tabiki ama konuya ilgi gösterilmesi, bir kullanıcı olarak benim hoşuma gitti. İlgili kişi, kendileri ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda onlara danışabileceğimizi söyledi. Telefon numaraları bende mevcut, isteyen kişinin özeline gönderebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat CER
Scudo

sönmez

Daimi Üye
Kayıt
13 Ekim 2004
Mesaj
320
Tepki
217
Behçet, Borabayın bu davranışı güzel.Ama sen 2005 yılından bahsediyorsun.Yani aradan tam bir yıl geçmiş.
 

behcetatinc

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
1.359
Tepki
1.267
Şehir
İstanbul
Sürenin çok geçtiği doğru ancak bisiklet ile sorun yaşadığımda ben sadece satıcı ile görüşmüştüm, açıkcası imalatçıyı aramak aklıma gelmemişti. Onlarda yazımı yeni okudular diye düşünüyorum.
 

okan_ergun

Daimi Üye
Kayıt
24 Haziran 2006
Mesaj
213
Tepki
40
Şehir
Kiev
yaw bu borabay markasını ılk defa duyuyorum bı resım lınk werebılırısınız merak ettım de...