@Turkishflier
slm; sayfada şema şekilleride var ama foruma yükleyemedim,arkadaşlar bir göz atsın;siz okumuş olabilirsiniz ama bir çok arkadaşlar bu bilimden habersiz, 320watlık enerji nasıl yene biliyoruz diyorlar bu biligilri okursalar o zaman problem çözülmüş olur,arkadaşlar bunllar mühendislerin görüşü üzerinde ispatlanmış deneylerdir;turkihlier tek sizin bilmeniz önemli değil bunu ben genel olarak foruma yükledim herkes yaralansın diye.
KAYNAKÇA
1. Gümüş,T., Bisikletli Yaşam, Akılcılık, Ankara, 1989.
2. (link), (Smits,L.,Bicycle Aerodynamics)
3. (link), (Aerodynamics home page)
4. (link), (Cobb,J., Why Become Aero, 2000)
5. (link) (Landis,D., The Aerodynamics of Cycling)
6. (link) (Foale,T., Aerodynamics,1997)
7. (link), (Cislunar,A., Aerodynamics and Bicycling,1998)
8. (link), (Martin, J., Aerodynamics and Cycling, 1996)
9. (link) /Cycling-Heenk, (Copyright © by the Kent School District, Forces and Things, 1995).
10. (link), (Pivit,R., Drag Forces in Formulas, 1998)
11. (link), (Bicycle Aerodynamics and Weight Considerations)
12. Kyle, C.R., E. Burke, Improing the Racing Bicycle, Mech. Eng. 106, pp. 34-45, 1984.
13. Kyle, C.R., Aerodynamic Wheels, Bicycling, 1985.
14. Sayers,A.T., Stanley, P., Drag force on Rotating Cycle Wheels, 1994.
15. Tew,G.S., Sayers,A.T., Aerodynamics of Yawed Racing Cycle Wheels, Journal of Wind Engineering and Industrial Aerodynamics, Vol. 82, 209-222, 1999.
16. Zdravkovich, M. M., Aerodynamics of Bicycle Wheel and Frame, Journal of Wind Engineering and Industrial Aerodynamics, Vol. 40, 1, pp. 55-70, 1992
üdür hatta denenmiş bilgilerdir.