evet yıl 2016 oldu ve bunca yıl geçmiş, zerre ilerleme yok, hala bıraktığımız yerde otluyorlar.
pazartesi bir kask sipariş ettim. bugün perşembe, ortada ne kask var, ne bir bilgi.
telefon ettim, zaten Allah'lık bir telefon sistemleri var. "şunun için şunu tuşa basın" diyor, basıyorsun, tak, yüzüne kapanıyor. neyse zar zor düşürdüm.
dedim "siparişin durumu nedir", dediler "dün kargoya verildi".
"tamam, peki kargo takip numarası" dedim, bugün 19 mayısmış da, kargo şirketleri çalışmıyormuş da, onlar bile bugün çalışmıyor olacaklarmış da, karşıma çıkmaları bile bir lütufmuş aslında vs. bıdı bıdı bıdı...
"hanımefendi" dedim. "hayatımızda ilk defa mı kargo ile çalışıyoruz? kargo verince takip numarası da gelir" dedim, bir saygısızlık, bir terbiyessizlik, telefonda bir dayak yemediğim kaldı. "onlar da işler öyleymiş, onlar öyle çalışıyormuş". yok efendim "aksesuarlarda temin süresi 1 hafta ile 10 gün sürebiliyormuş".peki satın alırken bu bi yerde yazıyor mu sitede derseniz, tabi ki "hayır".
"yahu" diyorum, "ebay'dan mal alıyorum,çin, ingiltere, amerika gibi yerden 1 haftada elime ulaşıyor, siz nasıl 10 günde sipariş tedarik ediyorsunuz" diyorum "biz de böyle, işinize gelirse" demeye getiriyor.
"siz buna şimdi ticaret mi diyorsunuz" diyorum; aynı cevap "bizim çalışmamız böyle"...
"sizi tüm platformlarda, sosyal medyada anlatayıım ben o zaman" diyorum; "siz bilirsiniz, istediğinizi yapın" diyor... bak, bak, cürete bak...
ama suçlular mı? asla... sonuna kadar haklılar. bence az bile yapıyorlar. orda burda şu kadar şikayet, sorun vs. olmasına rağmen ben de dahil bir sürü insan halen adamlardan mal alıyor, para kazandırıyorsa, bence sonuna kadar haklılar. az bile yapıyorlar, ağzımıza etmekle. müstehak bize. daha beterini bile yapsalar haklarıdır. parayı biz veriyoruz diye patron biz miyiz? patron onlar, bizim ne haddimize aldığın malın akıbetini sormak...