Scudo Sports

Bisiklet teknolojisi neden bu kadar eski?

bende karbonları anlamıyorum. çok dayanıklı diye satıyorlar. ne zaman kırılacak diye bisiklete binemiyoruz nihayetinde de çok kısa bir süre sonra kırılıyor. bu nedir abi.
 
Scudo
Kullandığım Tourney 48/38/28 kollar altus.
48'de bacağınız kuvvetliyse ve sağlam basarsanız iyi hızlara ulaşabiliyorsunuz.Eğer 42/34/24 olsaydı evet market kategorisine daha uygun olurdu çünkü Tourney 42 biraz yetersiz kalıyor.
 
@Candan Biberci
:D sen bana laf mi soktun bilader gelsene soyle kenara bi konusalim senle :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: M Yavuz Selim
Bir çok arkadaş beni anlamamış...

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: hogutmen
Bisiklet teknolojisinin en ileri noktası, çelik kadro, fixed gear ve frensiz modeldir. Kim demiş bisiklet teknolojisi geride diye. Bunu iddia edenlerin kondisyonları tartışılmalıdır :)

Bu şunu gösteriyor ki aslında bisiklet, bisiklettir.
Mustafa Topaloğlu
 
@smclk89

:eek:
Bunu, bisiklet satmaya çalışan satıcılar mı söylüyor çok merak ettim. Bu bilgiyi nereden duydunuz? Karbonun çok sağlam olduğu için öne çıktığını.
 
Bunlar bisikleti bisiklet yapan şeyler, anlamıyorum bizim kondisyonumuza göre eğimi gördüğü zaman otomatik vites düşürmesi mi yoksa pedalların kendiliğinden dönmesi mi gerekiyor:) Ha hala 1869(?) da bulunan rulman teknolojisini kullanıyor, neden bunun yerine manyetik alan yaratılıp sürtünme 0 a indirilmiyor derseniz haklısınız.
 
yazılanları okumadım sadece başlığı gördüm ve hemen aklıma şu geldi
köpekbalıkları (büyük beyazlar)milyonlarca yıldır hiç evrim geçirmemiş, neden çünkü buna ihtiyaç duymayacak kadar mükemmellermiş:)
bence bisiklet insan aklının gururudur ve bununla ne kadar övgünsek az, dolayısıyla bırakınız öyle kalsın
 
@ceyhun demirel her mahluk mukemmel yaratılmamış mı?
Evrime ihtiyaç duymayan başka hangi yaratıklar var? Merakımdan soruyorum.

Bir de bir tarafı insana yaslı teknolojiler fazla gelişmiyor sanki. Mesela geleneksel tıraş ta böyle birşey gibi. Makine, jilet, sabun vb...

Ben de konuyu açan ile aynı fikirdeyim. Başta çoğumız için cep tel bir hayal ilen 1996 falan.
Sürekli teknoloji yenileniyor. Ucuzluyor. Hemen hemen tuşlu tel sahibi kalmadı. Bu duruma göre tourney den geçip en az deore sahibi olmalıydı herkes.

Galiba talep arzdan fazla ve piyasada sınırlı arz ve satıcı var. O yüzden herşey aleyhimize.

Harika bir konu teşekkürler. @Taxonera
 
@hogutmen
bilim bize her mahlukun başlangıçtan bu güne üzerine koyarak ilerlediğini söylüyor. yani yeni gelişen şartlara uyum sağlamak için adaptasyon geçirdiğini söylüyor. dolayısıyla ne bugün ne dün hiçbir canlı o mükemmel forma ulaşabilmiş değil bilime göre. ama bunlar başka ortamların konusu, şimdi bisiklet formunda hiç kimseyle bu türden tartışmalara girmek istemem. mükemmellikten ne bekliyoruz sorusunun cevabına göre değişir herhalde mevzu.
ulaşım sağlıyor, bunu yaparken fosil yakıt kullanan araçlar gibi dünyanın canına okumuyor, spor yapmak durumunda olduğunuzdan zinde sağlıklı kalmanızı sağlıyor, çevreye doğaya bakışınız daha naif daha duyarlı oluyor mecburen çünkü daha detaylı, etrafa bakarak hissederek, yol alıyorsun, genel tüketim alışkanlıklarının dışında bir pratik geliştirmeni sağlıyor vs vs vs daha uzatılabilir, bu haliyle de bana oldukça mükemmel bir aletmiş gibi geliyor.
 
Bende sunu merak ediyorum. 3 vites Sram Hollanda bisikletim ile 24 vites diger bisikletim ayni son sürate sahip, 24 lük olani nasil hizlandirmaliyim. Arka kasett zincir sifir, ön ayni koli farkli yapsam hizlandira bilirmiyim ?
 
Ön çarklar ne kadar büyük arka ne kadar küçük işte sana hızın formülü. Arkaya 10lu tak. Ön 2li olur mu onu ustalar bilir valla

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: aallyy_3585
bisiklet teknolojisi gelişmiyor çünkü bisiklet endüstrisi geleneksel dikey bisikleti mutlak form olarak dayattığı ve bu form üzerinden gram gram hafiflemeyi daha süratli daha iyi bisikleti elde etmenin yegane yolu olarak pazarladığı için bisiklet teknolojisi ilerlemiyor, düşün 1930 lu yıllarda vasat bir bisikletçi yatay bisikletle dikey bisikletlilere nal toplatınca UCI derhal yatay bisikleti yarışlardan men ediyor ve bisiklet endüstrisinin de müdahalesi ile yatay bisiklet fantastik bir tür olarak marjinalize ediliyor, oysa kas gücüyle kırılan rekorların tamamı yatay bisikletlerle kırıldı.

http://i1003.photobucket.com/albums/af156/nigelmelanie/low%20racer/KALD.jpg
 
@iskender şerit
https://49.media.tumblr.com/tumblr_m4jb2fj8v11r1zqxto1_400.gif
 
Bu bisiklet ve benzeri yasadigim yerde çok fazla var. Hatta denge konusu ile ilgili kuskularim var. Genelde yas ortalamasi yüksek kisiler kullaniyor, saniyorum, görüyorum çok konforuda duruyor. Hiz konusu ile ilgili bir fikrim yoktu hizli olmasi ayri bir arti. Sehir kullanimi icin cok kullanisli bulmuyorum. Kirmizi isik vs.
 
Bisiklette pinarello yol bisikletine arka amortisör takmış daha önce de vardı ayrıca sram kablosuz hidrolik disk fren yapmış şuan tanıtımı yapılıyor. Amortisörlü Pinarello denemek isterdim .
 
Bence aydinlatma , yol verileri , gps gibi sistemlerin borularin icerisine entegre edilmesi gerekiyor. Hali hazirda var boyle urunler fakat pekte yaygin degil . bisikleti aldiktan sonra bunlari satin almaya ugrasiyoruz birde alinan urunlerde bisikletin sadeligini bozuyor.
 
Geri