Bisiklet Seçim Son Aşama

MehmetAliB.

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ekim 2013
Mesaj
2.121
Tepki
4.927
Şehir
Antalya
@S.Koca
Trek FX 7.1
Kadrosundan ve maşasından dolayı eleyin. FX alacaksanız 7.2 ve üstü almalısınız. Daha iyi bir kadro (Alpha Gold) ve maşa alıyorsunuz.
Whistle Guipago
700x28 lastiğin onun üzerinde ne işi var acaba? 36 telli bir jant ve 28 lastikler. Üstelik CST. Özensiz hazırlandığı belli. Eleyin
Fuji Absolute 2.1
Çelik maşalı! Neden ağır olduğu anlaşılıyor. Özellikleri Sedona ile aynı demişsiniz ama değil. Örneğin Sedona'da daha iyi vites var. Fuji bence elenmeli.
Sedona 310
Yukardakilerin hepsinden donanım bakımından daha iyi. Kadrosu ise diğerleriyle aynı veya daha iyi. Tabiki Sedona.
***
Tüm özelliklerini kıyaslamak yerine özet geçtim. Aslında birbirlerine yakın modeller.
Hangisini alırsanız alın güle güle kullanın.
 
Scudo

S.Koca

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Ekim 2013
Mesaj
461
Tepki
379
Şehir
Muğla
Bisiklet
Fuji
@MEHMETALİ

İlginize ve ayırdığınız zamana teşekkür ederim umarım sonrasında pişmanlık duymayacağım bir karara varırım en kısa zamanda.
 

Yunus Emree

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Nisan 2013
Mesaj
867
Tepki
150
Şehir
giresun
Bisiklet
Sedona
@Berke Kazankaya

Adam gibi bir amortisör gerçekten şart. Geçen benim rst neon rl 30 kmden yüksek tümsekten geçtiğimde kollara iyi darbe yemiştim. Tabi o an çıkan kütürtü de içime oturmadı değil.
 
Kayıt
18 Nisan 2014
Mesaj
63
Tepki
70
Şehir
KOCAELİ
İsim
Kadir
Bisiklet
Kron
Yol bisikleti ve düz maşalı şehir bisikleti arasında dağlar kadar fark var ?
 

A.Taha TERCAN

Aktif Üye
Kayıt
15 Ocak 2011
Mesaj
171
Tepki
102
Şehir
İstanbul
Merhabalar, bende Fuji 2.1 i beğendim almayı düşünüyorum. Sizde son durum nedir? Bisiklet aldınız mı ?
 
Kayıt
20 Temmuz 2014
Mesaj
10
Tepki
22
Yaş
78
Şehir
İstanbul
İsim
Ertan İpekçi
Başlangıç
1959—60
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Gençler benim anlamadığım bişey var. Bisiklet alıyorsunuz tamam da hep servis sorunu diyorsunuz. Öncelikle şunu bilmenizde yarar var. Her bisiklet kullanıcısı sonuçta mekanik olan parçaların tamirini ve ayarını öğrenmek zorundadır. Bisiklet kullanıyorsunuz araba değil. Dağ başında kaldığınız da servis mi çağıracaksınız. Basit mekanik ayar ve tamir işlerini öğrenmeniz gerekli. Başlangıçta destek almanız gereken bakım ise akort olacaktır. Bunu da zaman içinde öğrenebilirsiniz. Hele hele internet çağında her şeyi teknik açıdan öğrenmek mümkün. Ben ce biraz gayret derim